Podzimní skřítkovský věnec podruhé...


...a doufám, že i naposledy. Minulý rok jsem tu machrovala, jak se mi podařilo zužitkovat všechny zbytky tvořícího materiálu z podzimního věnce, protože přeci není důvod si je sušit na někdy jindy. Ovšem člověk míní a náš sklep mění, co bych dnes za ty sušinky dala. Podzimní věnec z minulého roku si se mnou už měsíc hraje ve sklepě na schovávanou a moc potíží mu to, vzhledem k tomu, jak to tam po šesti letech hromadění vypadá, nedělá. A snad mu to ani nemám za zlé, můžeme si za to sami. Ale protože letos byla v plánu protiplísňová akce a prioritou, pominu-li nekonečný úklid s tím spojený, se tak pro nás stalo drbání, štukování, impregnování a malování zdí kolem oken, radikální zkulturnění sklepních prostor se posunulo na příští rok. Čímž jsem vlastně jenom chtěla říct, že pro tentokrát jsem pro návštěvu papírnictví měla opravdu velice vážný důvod. Co já můžu za to, že zrovna přeladili ze školní na podzimní vlnu? A že je tenhle proklatý papírák mou drogou? :)






48 komentářů:

  1. Ty bláho - on má i šálu! A ta šála říká, že doby věčného tepla jsou pryč...

    OdpovědětVymazat
  2. Já též, jakmile jdu kolem papírnictví, tam mne to tam vcucne.

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vždy lahůdka a pohádka a vůbec kouzlo, které baví.

    OdpovědětVymazat
  4. Papírák je po květinářství, galanterii, drogerii a hrabáku čtvrtý nejnebezpečnější obchod pro mou osobu. V květinářství to jsou kytky a stuhy, v galanterii stužky, vlny a jiné materiály na tvoření, drogeška je jasná a v hrabáku to jsou různé šaty a blůzy z materiálů na šatečky pro panenky. No a občas i něco pro mě   

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ještě věnec adventní, který tradičně upálím při prvním podzimním zatopení v krbu. Nevýhoda tvých věnců je v tom, že upálit se nedají, protože by jich byla škoda .

    OdpovědětVymazat
  6. Já si myslím, že je to zdravé, ba se domnívám, že každá z nás musí být úchylná jiným směrem, ty papír, já rostliny, někdo různé pomůcky, fakt to tak má být   

    OdpovědětVymazat
  7. nádherný :) jste moc šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Ani mi nemluv, dneska nám tu mrzlo!

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Ještě, že mám papírák trochu z ruky .

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Protože to není jen jednou za čas!

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: U mě se řadí papírák a galanterie asi na stejné místo. Ale stojí to za to .

    OdpovědětVymazat
  12. Perfektní nápad, úplně mám podzimní náladu, kam se hrabe můj dortový chleba... Chybí už jen svařák.

    OdpovědětVymazat
  13. Sakra já si ten nadcházející podzim nějak nechci připustit, ale už dva dny mám puštěné topení v koupelně.... A je mi furt zima...

    OdpovědětVymazat
  14. [26]: Já si ho taky odmítala připustit, ovšem předevčírem jsem přeladila na spaní v ponožkách a dekou navíc, takže se tomu asi nevyhnu .

    OdpovědětVymazat
  15. [28]: Tak aby tam ještě byl, až se vykejvu z Prahy...

    OdpovědětVymazat
  16. [29]: Žádný strachy, visí nám na dveřích už třetí den a zatím v pohodě .

    OdpovědětVymazat
  17. [31]: No ta bacha, abyste se tam s Padesátkou nepotkali a ještě se mi tam o něj neporvali!

    OdpovědětVymazat
  18. Aha? To je znamení, měla bych se přeorientovat, že už zima klepe pomaloučku na dveře.   

    OdpovědětVymazat
  19. Ten je krásný!! A takovéhle nádhery se dostanou v papírnictví?? Jedu za pár týdnů do Prahy, asi budu nějaké plenit

    OdpovědětVymazat
  20. [35]: Zima ještě ne, ale ten sychravej podzim tu bude cobydup .

    OdpovědětVymazat
  21. [36]: Asi není papírnictví, jako papírnictví, ale v tom našem to je prostě ráj! A moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  22. Moc milé působí ten skřítek ve venci

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný věnec. Já naštěstí nejsem šikovná, jinak bych taky určitě měla nutkání pořád něco nakupovat a vyrábět.

    OdpovědětVymazat
  24. Ali Čaja z Paláca30. září 2019 v 15:04

    Pri takychto šikovnych maminkach sa citim totalne neschopne, ja totiz na taketo rucne prace vobec nie som a niekedy mam pocit ze svoje deti o nieco ukracujem. ale ked moje denglave ruky na vytvarnej obvykle sa iba trapili.

    OdpovědětVymazat
  25. [41]: Moc ti děkuji . Není o co stát, věř mi, že ti tvoje peněženka bude vděčná .

    OdpovědětVymazat
  26. [42]: Myslím, že to dětem vynahrazuješ jinak . Není potřeba cítit se neschopně, každý máme něco, co nám nejde, o to větší důvod máme soustředit se na to, co nám jde - a tvoje bylinkové sirupy, ty jsou!

    OdpovědětVymazat
  27. Hraje si na schovávanou, ale má to marné :).

    OdpovědětVymazat
  28. [45]: No úplně nevím, ještě pořád jsem ho nenašla .

    OdpovědětVymazat
  29. Zařekla jsem se, že letos žádnou výzdobu netvořím - co na tom, že touhle dobou už jsme měli být přestěhovaní - stále na tom trvám, ovšem díky tobě mě tedy solidně svrbí prstíky! Je nádherně netradiční a přitom tak krásný a neotřelý.

    OdpovědětVymazat
  30. [47]: Mě taky svrbí prstíky, ale ne, do papíráku už vážně letos nesmím, do bordeltvořící skříně se mi nevejde už vůbec nic . A moc děkuji!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).