Pivo


Minulý týden v parném letním dni jsem při procházce s dětmi dostala neodolatelnou chuť na pivo. Proč, to opravdu netuším, protože pivo nepiji a tudíž jsem v tu chvíli ani neměla ponětí, jak vlastně chutná. K limče pro kluky jsem tedy přibrala i krásně vychlazenou plechovku piva. Jako matka jsem morálně selhala, ale budiž mi k dobru, že to nebyl lahváč :). Zcela nečekaný problém mezi pivem a mou chutí na něj nastal u pokladny...

"Dobrý den..."

"Dobrý den, promiňte, ale vypadáte nějak moc mladě, můžete mi ukázat občanku?"

"Co prosím???"

"Nezlobte se, já to u vás nějak nedokážu odhadnout..."

"Ale jo, v pohodě...", lovím v peněžence občanku a náramně se u toho bavím, protože mi to právě docvaklo a protože vedle mě stojí moje o půl hlavy větší pochechtávající se dítě s fešným knírkem a počínající bradkou. Paní mi se sklopeným zrakem zaraženě vrací doklad a jen špitne "Promiňte..."

"To nevadí, ani nevíte, jakou jste mi udělala radost!"

Mé nadšení z příhody brzy zchladil polovičák a stačila k tomu jedna věta...

"Byla slepá, nebo co?" :D

58 komentářů:

  1. Tohle je věc, která člověku udělá nesmírnou radost, na polovičáka bych se vykvákla, mluví z něj závist! Ty vážně nevíš ve svých letech jak chutná pivo?

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáš prostě moc mladě, svěže, neopotřebovaně. To mi by se stát nemohlo))

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale krásný kompliment a od ženy potěší dvakrát!

    OdpovědětVymazat
  4. To si teda polovičák dovolil dost     

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Kdepak, my se takhle s polovičákem normálně škádlíme a navzájem si nezůstaneme nic dlužní .

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Tak zrcadlo ráno říká něco jiného, ale je fakt, že když se vzpamatuji, geny v tomhle směru hrají v můj prospěch .

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: To je pravda, takový kompliment opravdu potěší . Moc často se mi to nestává, naposledy mi před deseti lety nabízeli na vlakáči studentskou jízdenku .

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Neboj, už jsem to psala v komentáři výše, my se na sebe takhle dovolujeme navzájem, ale je to z lásky . A nic si nezůstaneme dlužní .

    OdpovědětVymazat
  9. To je příjemně úsměvné

    OdpovědětVymazat
  10. Stejně tak jako VendyW nechápu, že ti ještě lékaři nedoporučili vitamín B, který se má v podobě malé Plzničky denně používat každý den po obědě?

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Já užívám vitamín B dlouhodobě v tabletách kvůli zdravotním problémům, takže asi proto .

    OdpovědětVymazat
  12. Mám takový dojem, že kontroly zpřísnily, jelikož i tady pořád u pokladny plaší s občankami. Já, jelikož si nekupuji ani alkohol, ani cigarety, jen mlíko a jogurty, ji zatím ukazovat nemusím - občanku, ale ono na to taky dojde.

    OdpovědětVymazat
  13. Někdo Holt umí člověka potěšit..

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Je to pravda, ony ty pokuty jsou docela drsný, fyzická osoba padesát tisíc a právnická až půl milionu. Nebo zákaz činnosti na dva roky...

    OdpovědětVymazat
  15. To potěší. Ještě žes nemusela pro jistotu vrátit pivo. No, stejně jsi nevěděla, co s ním. Chutnalo aspoň?

    OdpovědětVymazat
  16. To je jen potvrzení staré pravdy, že pivo dělá zázraky.

    OdpovědětVymazat
  17. A taky, prodavači/ky teď mají strach z mysteryšopingu, kdy jsou provokováni najatými maskovanými kontrolory...

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to velká gratulace...(a závist taky)...

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný příběh, je to moc pěkná lichotka, koho by to nepotěšilo? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tvůj muž je opravdu vtipálek na pravém místě     

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Já věděla, co s ním, ale zapomněla jsem, jak chutná . A jo, chutnalo mi moc!

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: Já myslela, že zázraky dělá jen Bůh .

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: To je fakt, naletět takové patnáctce, co vypadá jako vyžilá třicítka, dnes není problém. Tedy v obchodě .

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: To on umí. Já taky. Takže fifty fifty .

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: To je fakt, tohle musí potěšit každou z nás .

    OdpovědětVymazat
  26. Pivo nepiju teda obecně alkohol nepiju, ale vím přesně jaké to je. Stává se mi to dost často, když někomu řeknu, že mi je 40 nechápe, nevěří a chce vidět občanku.

    OdpovědětVymazat
  27. Každá matka by zbledla závistí.

    OdpovědětVymazat
  28. Ali Čaja z Paláca7. září 2019 v 23:50

    Jeee to je mile. Mne sa to naposledy stalo pred desiatimi rokmi ked som muzovi cigarery kupovala a fakt ma to. potešilo. No odvtedy nič. Ale obcas ma poteši ked mi povedia občas, že nevyzeram na geriatrickálu mamičku 😊😊. Tak sa potom dobre citim...

    OdpovědětVymazat
  29. [32]: Tak potěšilo to, ne že ne .

    OdpovědětVymazat
  30. [31]: A to já si ráda dám dobré bílé víno . Vítej v klubu čtyřicítek!

    OdpovědětVymazat
  31. [33]: Ono je to zvláštní, znám teď hodně žen, které vypadají podstatně mladší, než jsou a nemusí pro to moc dělat. Ale taky jich znám hodně, co vypadají podstatně starší. Nedávno se mi stal takový trapas, kdy paní zavedla řeč na můj věk, že to není možné a já jí v dobrém rozmaru hádala tak max. 38. Bylo ji 26!

    OdpovědětVymazat
  32. [34]: To ano, je úplně stejný romantik, jako já, my si nic dlužní nezůstaneme .

    OdpovědětVymazat
  33. Polovičák  tomu nasadil korunu.

    OdpovědětVymazat
  34. Ještě, že nepiju alkohol . Když si můj muž oholí vousy, tak po něm taky chtějí občanku, ač mu je 34. A ve vlaku a při různých vstupech se nás ptají, jestli nechceme studentskou slevu.

    OdpovědětVymazat
  35. [39]: Už jsem to psala několikrát v komentářích výše, my jsme si s polovičákem hodně podobní, rozhodně si nezůstaneme nic dlužní, my se takhle škádlíme normálně .

    OdpovědětVymazat
  36. [40]: Tak to má manžel taky super, mně se to běžně nestává, studentskou mi nabízeli naposledy před deseti lety .

    OdpovědětVymazat
  37. To je super . Já jsem šla poprvé kupovat alkohol na den mých 18. narozenin. Připravená občanka, kráčela jsem si to k pokladně, a oni ji natruc nechtěli !

    OdpovědětVymazat
  38. [43]: To je pech! Tak třeba ji po tobě za dvacet let budou chtít...

    OdpovědětVymazat
  39. Taky to čas od času zkouším, ale oni po mně občanku pořád ne a nechtějí!

    OdpovědětVymazat
  40. [45]: Tomu ale tedy vůbec nerozumím!

    OdpovědětVymazat
  41. Buď ráda, jsi holka jako lusk. Kolikpak asi bylo paní prodavačce, že to neuměla odhadnout?!

    OdpovědětVymazat
  42. [17]: Už neví, jak z lidí ty prachy tahat. Nedávno takhle načapali našeho splašeného pokladního, takovýho mladýho kluka. Přišel k němu vousáč a chtěl cigára, tak toho pokladního nenapadlo, že je tomu zarostlýmu vopičákovi méně jak osmnáct. Jakmile cigarety vydal, už na něj nastoupila nějaká ženská - snad ani nemluvila pořádně česky? Jak se asi cítil nastrčený figurant? Kolik za to asi dostal?

    OdpovědětVymazat
  43. [47]: To já ráda jsem, takových příležitostí moc nebývá . Myslím, že paní pokladní mohlo být tak něco mezi 25-30, takže ještě mládě .

    OdpovědětVymazat
  44. [48]: To by mě nikdy nenapadlo, že vousáčovi může být pod osmnáct, tohle je už skoro šikana. Neřeknu, když tam pošlou jako figuranta fakt dítě, které jako dítě evidentně vypadá, ale tohle...

    OdpovědětVymazat
  45. Janinko, ještě, že nezavřeli tvého polovičáka, když si začal s takovou mladicí, jakou jsi ty.

    OdpovědětVymazat
  46. [51]: Jiřinko, my jsme jedli oba vtipnou kaši, nic si nezůstaneme dlužní, neboj .

    OdpovědětVymazat
  47. [52]:Janinko, proto vám to spolu ladí, být s nějakým truhlíkem, který neocení vtip, by byla pěkná nuda.Tak, ať vám to spolu dlouho vydrží, mít se s kým zasmát je fajn.

    OdpovědětVymazat
  48. Procházkovic, nejen cirkus, vy už nacvičujete i Shakespearovské slavnosti, cápku mladý       

    OdpovědětVymazat
  49. [55]: Héééj, prej cápku! 😂

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).