Dort Crash Bandicoot


V době, kdy jsem začala mít pletky se svým prvním blogem, nastoupil prvorozený do posledního ročníku ŠKOLKY a druhorozený si užíval hotelového servisu kdesi v mém lůně. Taky nás v té době postihla podzimní sněhová kalamita, i když bych skoro přísahala, že ten článek o sněhulákovi v říjnu jsem psala maximálně rok zpátky. Ale proč jsem o tom vlastně začala - on totiž ten roztomilý, hodný a inteligentní drobeček ze školky ve věčně vytahaných punčocháčích už oslavil šestnáctiny...

Tento rok jsem si jako motiv vybrala jeho oblíbenou postavičku Crashe Bandicoota, vačnatce ze stejnojmenné videohry. Když má tchyně před lety viděla, jak ji prvorozený hrál (asi tu hru má vážně rád, drží se ho to dobře přes šest let), označila hru za násilnickou a chtěla mu ji i s konzolí vyhodit z okna :). Pokud bych měla hru ze svého pohledu k něčemu připodobnit, je stejně násilnická asi jako Člověče, nezlob se!, kde si navzájem se soupeři naprosto bezcitně a brutálně vyhazujete figurky. Jen Crash je podstatně zábavnější. Ale zpátky k motivu - trochu jsem se bála, že jsem si ukrojila příliš veliké sousto, nicméně vše šlo až neuvěřitelně hladce a podle plánu. Možná to bylo proto, že jsem za ty roky patlání zjistila, že i kdyby se výsledek nepodařil a figurka měla pět očí a místo rukou a nohou chapadla, bude se líbit tak jako tak. Nakonec se to bez chapadel obešlo (těšili jste se, co? :)) a dort udělal oslavenci radost.

Polonaháček s piškotem nadýchaným, krémem lahodným vanilkovým z poctivého domácího pudinku udělaným, hojně malinami prokládaný, tenkou peřinkou z potahové hmoty přikrytý...




Matýsek si pod vlivem dětského šampíčka trochu pohrál... :)



A zakončím to fotkou z trochu jiného soudku, která je primárně určená pro ty, kteří mi neustále říkají, že bych se tím mohla živit. No nemohla. Proč? Přesně proto! :)

55 komentářů:

  1. Máš na to málo vína na inspiraci ?       

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, dort je opět nádherný, ale nejen, že je nádherný, určitě moc chutnal. Mám tu zrovna kafe, kousek by se hodil   

    OdpovědětVymazat
  3. Luxusní práce, Janinko. To je pastva pro oči - a jsem si stopro jistá, že je to pastva i pro chuťové pohárky...

    OdpovědětVymazat
  4. No, můžeš to jenom přiživovat. To by šlo, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. Bandikut je prý něco jako vskojezevec... Ta postavička jrzevce nepřipomíná, ale je moc hezká..

    OdpovědětVymazat
  6. Ten tvůj stůl, kde je vidět pohoštění pro tyto účely, předčil všechny fotky pohoštění a plných stolů obžerství, které zde jsou na titulce uveřejňovány téměř denně. Musím konstatovat že ty jsi prostě ta nej-lepší!

    OdpovědětVymazat
  7. Je nádherný!!! A já myslela, že tvůj starší má tak deset.no pěkně vám to uteklo

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, avšak odborný název výrobku - Polonaháček s piškotem nadýchaným atd nemá chybu!     

    OdpovědětVymazat
  9. Vím, že jsi dobrá, ale tímhle jsi zbořila nejvyšší možnou laťku.

    OdpovědětVymazat
  10. Tu hru sice neznám, ale panáček se mi velmi líbí. S chutí bych se do něho zakousla!!

    OdpovědětVymazat
  11. Je to nádhera a obdivuji tvou přesnost! I to ostatní na stole se mi moc líbí 😋

    OdpovědětVymazat
  12. [2]: Moc ti děkuji , a máš pravdu, zmizel opravdu rychle .

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: Děkuji ti mnohokrát, myslím, že i chuťově se povedl, maliny a vanilka, to je nesmrtelná kombinace .

    OdpovědětVymazat
  14. [5]: To by asi šlo, ale mě na zakázku patlat dorty nebaví, já jen tak pro radost .

    OdpovědětVymazat
  15. [6]: Crash má základ v reálném zvířeti - jedná se o čeleď bandikutovití, anglicky bandicoot. Je to asi dvacet druhů malých vačnatců žijících v Austrálii. Akorát v té hře ho zmutoval šílený profesor .

    OdpovědětVymazat
  16. [7]: Milá Sugr, ten stůl tam byl tak trochu omylem, ale já jinou fotku se svíčkami, kromě těch přeházených, neměla . Převeliké díky ti posílám!

    OdpovědětVymazat
  17. [8]: No, bejvávalo, deset bude mladšímu . A moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  18. [10]: Děkuji ti , ten název vyplynul z celé situace tak nějak sám .

    OdpovědětVymazat
  19. [11]: Děkuji ti, milá blondýnko .

    OdpovědětVymazat
  20. [14]: Přesně, tvoření na zakázku mi nevadí, ale dorty ano, prostě mě to nebaví, já jen tak, pro radost . A moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  21. Jak už jsem psala na facebooku, obětavá a šikovná maminka. Veselý dort, to je  správné a když je navíc dobrý- chválím♥

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkná práce. A určitě i skvělá na chuť.

    OdpovědětVymazat
  23. A já myslel, že je to vlk z Jen počkej zajíci

    OdpovědětVymazat
  24. [32]: Kdy jsi naposledy viděl Jen počkej, zajíci?

    OdpovědětVymazat
  25. Já si myslím, že ty chapadla zde někdy budou.

    OdpovědětVymazat
  26. To není možný, že mu je šestnáct.

    OdpovědětVymazat
  27. Ali Čaja z Paláca30. září 2019 v 14:59

    Mnaaam tak ta je perfektna. Hned sa idem pustit do tej babovky ktoru mame naplanovanu 😋.

    OdpovědětVymazat
  28. [38]: Tím chci říct, že já s nimi .

    OdpovědětVymazat
  29. [38]: Naši kluci na tom seriálu ujížděli .

    OdpovědětVymazat
  30. Sympatický bandita, jako Clyde :).

    OdpovědětVymazat
  31. To je úžasné děláš mi chutě <3

    OdpovědětVymazat
  32. Dort se ti moc povedl. synek roste jako z vody. Ten můj taky. Za pár dnů mu bude 30 let     

    OdpovědětVymazat
  33. Osobně jsem tedy spíš tým chlebíčky, ale určitě bych neodolala a něco uďobávala, protože co si budeme povídat, nenápadně užírat kousíčky z vršku? To by mi šlo!

    OdpovědětVymazat
  34. [54]: Já jsem taky chlebíčková!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).