Vosárium


"Mamííí, my máme novýho domácího mazlíčka!"

"Jakýho mazlíčka?!?"

"Hele, tady!"

"CO TO JE?"

"To je vosa..."

"To vidím, že je to vosa, co je to okolo?"

"To je vosárium. Vosa tam má vodu, místo na hraní a kdyby měla hlad, tak gumovýho medvídka! Můžem si jí nechat? Prosííím!"

"NE!"


66 komentářů:

  1. Milé, ale ne napořád. Raději by ji měli pustit do přírody, ne?    Koumáci...

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný artistický byteček má! :) Co já se jako malá nachytala všelijakého hmyzu (krom včel, na ty mám alergii).

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný! Zas jsem se pobavila.... 😁😆

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy bych neřekla, že jsi tak přísná matka!

    OdpovědětVymazat
  5. Takového mazlíčka jen tak někdo nemá

    OdpovědětVymazat
  6. Jako zasloužilý chovatel mám k vosáriu několik technických výhrad: 1) Jak budou doplňovat vodu 2) Jak se bude čistit podestýlka 3) Předpokládám, že poklop je odklopný, aby bylo možno se s vosou pomazlit.

    OdpovědětVymazat
  7. To je kreativec, celá maminka.-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vosárium je Top, překonat ho může snad jen Sršáňrium...

    OdpovědětVymazat
  9. Doufám, že časem přejde na sršárium...

    OdpovědětVymazat
  10. nápady našich dětí jsou nekonečné...což je dobře.....         

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám nechtěně octomilkárium.

    OdpovědětVymazat
  12. Vosu bych si asi vyhodil z okna, ale nápad na vosárium bych si pro jistotu nechal patentovat .

    OdpovědětVymazat
  13. Měl jsem v dětství cmelaci ulek ale vosarihm to už je vyšší level.

    OdpovědětVymazat
  14. [1]: Růženko, když jsem řekla NE, tak to bylo definitivní NE. Vosa letěla ven z domu .

    OdpovědětVymazat
  15. [2]: Tak kreativitu jsem ocenila, ne, že ne .

    OdpovědětVymazat
  16. [5]: No, zapřít to nemůžu, fantazii opravdu mají .

    OdpovědětVymazat
  17. [3]: Jo, ale napařila jsem mu takovou daň, že jim z toho nic nezbude .

    OdpovědětVymazat
  18. [6]: Přísnost musí být . Ale vzhledem k tomu, že druhý den po zrušení vosária mi Matýsek řekl, že jsem ta nejmilejší maminka, jakou si kdy mohl přát, tak to se mnou asi tak strašný nebude .

    OdpovědětVymazat
  19. [9]: Já tohle zvířátkům nedělala!

    OdpovědětVymazat
  20. [8]: Máme vyzkoušeno, že vosa potřebuje hodně kyslíku. A když ho nemá, je jako mátoha. Takže k těm odpovědím:

    OdpovědětVymazat
  21. [10]: Vosárium mi naprosto stačilo!

    OdpovědětVymazat
  22. [13]: Octomilkárium se mi doma objevuje doma záhadně během roku několikrát. Je to takový unikát, protože nikdy nemůžu najít, kde se nachází .

    OdpovědětVymazat
  23. [14]: Pevně věřím, že si prvorozený jednou něco patentovat dá, ale vosárium to asi zrovna nebude .

    OdpovědětVymazat
  24. [15]: Čmeláčí úlek bude ale asi užitečnější, než vosárium .

    OdpovědětVymazat
  25. Fuj to bych teda nedala hrozně se hmyzu bojím, ale doufám, že jste vosu pustili ven do přírody

    OdpovědětVymazat
  26. Ti tvoji kluci jsou fakt koumáci Vosárium, to je vážně na patent     

    OdpovědětVymazat
  27. U nás se taky pořád vymýšlí, co se stane domácím mazlíčkem. Nosila domů ploštice, šneky, ani molem nepohrdla!!!

    OdpovědětVymazat
  28. [33]: Taky jsem někdy překvapená, co dokáží vymyslet .

    OdpovědětVymazat
  29. [34]: Tak to jsem ráda, že v tom neplavu sama . Takový molárium, to by ale byla taky pecka!

    OdpovědětVymazat
  30. Tož to je pěknej kousek. Jak vosa, tak i Váš potomek.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to nejsi jediná znám hodně lidí co nesledují Game of Thrones

    OdpovědětVymazat
  32. Já jsem dělala jako malá domečky pro malé žabky vosáriu je úžasné

    OdpovědětVymazat
  33. [37]: Oni se na tom výtvoru podíleli oba synkové, ale že to jsou kousky, to vím už od narození .

    OdpovědětVymazat
  34. [39]: Domečky pro žabky jsou docela roztomilé, hlavně při nich nehrozí žihadlo .

    OdpovědětVymazat
  35. Tak to je úžasný    vosarium. 👄🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
  36. Máš povedeného synka. To je prvorozený nebo druhorozený?

    OdpovědětVymazat
  37. [43]: Když jsem vosu vypouštěla, už mi to tak úžasný nepřipadalo .

    OdpovědětVymazat
  38. [44]: Tohle bylo dílko obou dvou, jeden vyráběl, druhý vymýšlel doplňky .

    OdpovědětVymazat
  39. Já nechci, aby tvé děti vyrostly! Jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  40. [47]: A víš, že já taky ne? Ale třeba jejich talent podědí jejich děti a já budu mít pořád o čem psát . A moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  41. [27]: Mám stejný problém... Právě teď...

    OdpovědětVymazat
  42. [49]: Jestli on je neláká ten tvůj burčák!

    OdpovědětVymazat
  43. To jsou tvořivé dětičky, tak to má být :)

    OdpovědětVymazat
  44. Syn myslí na všechno, má tam i něco na hraní...     

    OdpovědětVymazat
  45. [53]: A jsem tomu ráda, doufám, že jim to vydrží .

    OdpovědětVymazat
  46. [54]: Mají na tom zásluhu oba dva, krásně se doplňovali .

    OdpovědětVymazat
  47. Ali Čaja z Paláca7. září 2019 v 23:45

    Je pekné že maju taku lásku k zvieratkam a treba dufat ze im aj ostane do buducna. Svet potrebuje zvieratká. Avsak viac ako o osy sa treba starat o vcelicky. Takze im vysvetlit aby namiesto vosaria vyrobili ule, na balkone najlepšie a budete chovat vcelicky. Medu nikdy nie je dost. Osy sú zakernejsie, radsej vcelicky... 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  48. [57]: Mno, problém je, že včeličky se nám domů nehrnou. Za to vos denně odchytím tak sedm .

    OdpovědětVymazat
  49. Já mám takový pocit, že tě zkoušel. Nechat vosu umřít ve vosárium, nebo ho nechat žít a pustit ho ven.    

    OdpovědětVymazat
  50. [59]: Nezkoušel, myslel to opravdu smrtelně vážně!

    OdpovědětVymazat
  51. Mami já chci psa...hmm.. ale budeš se o něj starat...to jako pořád...Jo jako pořád...aha...už měsíc je klid

    OdpovědětVymazat
  52. Ty jo, to vymyslel pěkně má rád zvířátka. Jak dlouho vydržela?

    OdpovědětVymazat
  53. [62]: Vymysleli to oba kluci, jeden stavěl, druhý dirigoval a navrhoval doplňky . Pustila jsem ji ven po hodině .

    OdpovědětVymazat
  54. [61]: Děkuji . U nás nezabralo na psa ani starání se pořád, ani chození ven ve špatném počasí, nakonec jsem ale stejně vyhrála - až budeme mít domeček!

    OdpovědětVymazat
  55. [65]: Nic jiného jí ani nezbylo .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).