Podzimní skřítkové


Po výrobě podzimního věnce mi v krabici zbyla spousta malých živých či umělých dekorací. Nechtěla jsem je sušit do příštího roku ve skříni, protože byly většinou po jednom nebo dvou kouscích a tak to s nimi na nějakou velikou parádu opravdu nevypadalo. Jenže tentokrát se na mě inspirace vykašlala a já měla vymeteno jako ve mlejně. A pak... pak mi Matěj zabavil malá plastová jablíčka, že prý si z nich udělá postavičku, kterou posadí do autíčka z ruličky od toaletního papíru. A protože zase tak velikou spotřebu nemáme a rulička byla jen jedna, inspirovala jsem se jeho nápadem s figurkou. Snad to, pro jednou, může být u nás i obráceně :).

Matýskovo vozítko :)



Focení probíhalo vesměs v pohodě, jen tenhle skřítek trochu trucoval... :)





Na pupík jsem obzvláště pyšná! :)







A takhle nám fešáci visí pohromadě na lednici :)

56 komentářů:

  1. Jéééé, to je krása!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné, Janinko. Ten poslední společný obrázek jsem si  s dovolením  stáhla  a pošlu ho-tedy jen soukromě- snaše, aby mohla něco podobného s vnučkou stvořit. Oni spolu z kaštanů a pod. nálezů také vymýšlejí.Rpztomilé-moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Když maminka nemůže, rád syn mamce pomůže. Co z toho vyplývá?

    OdpovědětVymazat
  4. A ten skřítek s pupíkem, co má v pupíku místo perly?

    OdpovědětVymazat
  5. Pupík má dost hustý bačkůrky (papuče).

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalé, okamžitě bych si to doma pověsila, skutečně.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je opravdu paráda!! Ukážu to holkám v práci, právě se chystáme na vánoční výzdobu a nejraději originální.

    OdpovědětVymazat
  8. Výborně! Hele vy kreativci, najdi si tuhle stránku http://dubanci.cz/o-projektu/.

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Děkujeme moc za milé veršování!

    OdpovědětVymazat
  10. [2]: Děkujeme ti, Růženko . Vůbec mi to nevadí, když naše dílka šíříš dál jako inspiraci .

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: No jo, je to přírodní perlička - kus klacíku .

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Převeliké díky posíláme!

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Děkujeme . Oni to jsou spíš navěšenci, ale když se na ně teď tak koukám, někteří tak opravdu vypadají .

    OdpovědětVymazat
  14. Velmi roztomilé a nápadité tvořeníčko!

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: Moc ti děkuji, Růženko . Pinterest mám a dávám na něj všechno, co jsme kdy vyrobili nebo spatlali, odkaz je vpravo v menu - https://cz.pinterest.com/prochazkovicjan/. Tipla bych, že tak třetina návštěvníků je právě z Pinterestu .

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Děkujeme . Před čtyřmi lety mi začal zrát v hlavě nápad a vymyslela jsem postavičky ze žaludů, dokonce jsem je pojmenovala Dubánci, hlavní impuls přišel, když jsme v Žitavě narazili na obrovské žaludy - http://moje-mozkovna.blog.cz/1411/vanocni-tvoreni-s-detmi-dubanci. Nevím, kdo z nás dvou je vymyslel dřív, možná jsme se jen tak sešli, takový je holt život .

    OdpovědětVymazat
  17. Roztomilí skřítkove.. všechno se využije

    OdpovědětVymazat
  18. [25]: To opravdu ano, využili jsme úplně všechno, zůstalo jen pár klacíků .

    OdpovědětVymazat
  19. [23]:Ono se to ani jinak nedá nazvat než prostě dubánci....

    OdpovědětVymazat
  20. [27]: Taky to můžou být dubínci, jako ten Dubínek z jednoho animáče .

    OdpovědětVymazat
  21. [16]: Janinko to šlo samo. A přírodní perlička je nejlepší.   

    OdpovědětVymazat
  22. Jé, ti jsou tak krásně srandovní. To je príma, usmívám se na monitor jako blbec. Super nápad! Sranduláni!

    OdpovědětVymazat
  23. [29]: No jo, frčelo to v Kouzelné školce nebo na Déčku, když byly kluci malí, třeba se k tomu taky jednou dostaneš .

    OdpovědětVymazat
  24. [30]: Příště to dotáhnu k dokonalosti, nechám pupík povystrčený a udělám piercing z proužku březové kůry .

    OdpovědětVymazat
  25. [32]: Děkujeme ti moc, Leni, jsem ráda, že na tobě sranduláni vyloudili úsměv .

    OdpovědětVymazat
  26. Ti... jsou... dokonalí! Já nepřestávám žasnout nad tím, co všechno zvládáš vytvořit. Prostě... geniální!

    OdpovědětVymazat
  27. Je to strašně krásné. Jste tak kreativní a umíte moc hezky tvořit a nejvíc se mi líbí ten první ve vozíku. Ten je boží

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherný nápad, vy jste úžasní kreativci, moc se mi to líbí     

    OdpovědětVymazat
  29. [38]: Děkujeme moc , Matěj se do výroby vozítek úplně zamiloval, takže už máme doma tři. Vlastně dvě, jedno jsme darovali .

    OdpovědětVymazat
  30. Ti skřítci nemají chybu, paráda!!

    OdpovědětVymazat
  31. To je prima partička. Povedli se. Až mě mrzí, že s dcerou už netvoříme... budeme se do toho muset zas pustit .-)

    OdpovědětVymazat
  32. [45]: Moc děkujeme . Myslím, že Matýsek brzy tomu tvořivému období odroste, ale nemůžu mu to mít za zlé. Proto si to užívám, dokud to jde .

    OdpovědětVymazat
  33. No ti jsou nádherní! Na naší lednici by asi tolik nevynikli, máme tam spoustu účtenek, papírů a jiných krámů, ale vážně se povedli.

    OdpovědětVymazat
  34. [47]: Moc děkuji! U nás máme spoustu jiných krámů na druhé straně lednice .

    OdpovědětVymazat
  35. Já tyhle malý ňuníky miluju - jsou neskutečně fotogeničtí, originální a nádherní! :)

    OdpovědětVymazat
  36. [49]: Moc ti děkuji, taky jsem si ty prďolky zamilovala .

    OdpovědětVymazat
  37. Oběma vám to prostě s výrobou "čulibrků" jde!

    OdpovědětVymazat
  38. Jsou roztomilí a pupík je kouzelný .

    OdpovědětVymazat
  39. [53]: Děkujeme ti, možná na to jednou dojde .

    OdpovědětVymazat
  40. jéééééé! 8 - ) nádhera!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).