Psychologický dotazník - výsledky


Tramtadadá, dobrým duším, které se účastnily psychologického dotazníku, předkládám slíbené výsledky. Tentokrát jsem pro psaní článku nemusela udělat téměř nic, grafy a barvičky (jo, je po mně :)) dodal prvorozený, jen jsem do nich, pro přehlednost, dopsala procenta. Ještě jednou děkuji 150 lidem, kteří si našli chvilku a dotazník do experimentu hodiny "Výchova ke zdraví" vyplnili.

Než se vrhneme do víru modro-zeleno-žluto-oranžových koláčů, začnu netradičně odtajněním výsledků předposlední otázky - Jaká barva ve vás nejvíce vzbuzuje klid? Ze 32 barevných variant byly vámi nejvíce preferovány tyto - číslo v políčku rovná se počet těch, kteří si barvu vybrali:










A na závěr jsem si nechala asi nejzajímavější otázku - Z čeho máte největší strach?

Smrt, nemoc, ztráta (blízkého,dětí...)66
Lidská hloupost (drogy, válka, budoucnost)25
Zvířata (pavouci, hadi, koně!?)11
Samota9
Selhání v životě7
Nemohoucnost/bezmoc7
Bizarní5
Nic4
Tma/prázdnota4
Těžké pocity/životní situace3
Ze strachu2

32 komentářů:

  1. Zajímavé v, šedý, i když si uvědomuji, že vzhledem k velikosti a charakteru vzorků to nelze přečteno ať... Ale o čem si to vypovídá... Kolik lidí se považuje za věří i, z čeho mají lidé strach... I ta barva..

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi na otázku "jak často zažíváte radost?" jsou celkem povzbudivé .

    OdpovědětVymazat
  3. Jsme veselý a optimisticky založený národ

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou to nemáme  špatné.   A radosti si užíváme dosti, což je skvělé.

    OdpovědětVymazat
  5. Trapně jsem si tehdy zapsala výsledky, takže pro mě - dobrá! Děkuji, zamyslela jsem se tehdy, jak na tom jsem já a jak většina odpovídajících...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: To ano, ještě to s námi není tak špatné .

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Jsou to opravdu moc zajímavé výsledky .

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Děkujeme, že jsi ze zúčastnila!

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Opravdu se nemáme za co stydět, některé výsledky byly opravdu velice zajímavé .

    OdpovědětVymazat
  10. Ve mě klid vyvolává oranžová a růžová barva. Zrovna včera jsem byla na jednom školení a tam se začalo v jeden moment řešit jestli je více introvertů nebo extrovertů. Jejich databáze ukázalo že extrovertů. Ale je tolik lidí, co na nic neodpovídají tak je potom těžké to spočítat. Škoda, že jsem tento dotazník nenašla dříve, aby tam byl i můj hlas započítán.

    OdpovědětVymazat
  11. Fakt zajímavé výsledky, díky za ně.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem ráda, že jsem se zúčastnila...

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Mě nejvíce uklidňují varianty modré, v tomto případě to byla šestka vpravo dole (to je jak u zubaře ) druhá od konce.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: A my ti za to móóóc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  15. Moc děkuji za zajímavé grafy. A těším se na další dotazník.

    OdpovědětVymazat
  16. Příště bych jen možná vynechala tu možnost "nevím", ať to každého donutí pořádně se zamyslet. :) Jinak moc zajímavé výsledky!

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Nu, vzhledem k tomu, že graf vytvářeli čtrnácti až patnáctiletí kluci, můžeme jim to prominout .

    OdpovědětVymazat
  18. Koláčové grafy ve mne vzbuzují chuť na sladké.

    OdpovědětVymazat
  19. [25]: Dávám rozinky bez rumu. Rozinky s rumem mám ráda v punčové zmrzlině .

    OdpovědětVymazat
  20. Sice mi výsledky přišly na mail, ale i tak je hezké si to prohlédnout takhle graficky a ve velkém. Musím se přiznat, že se mé odpovědi shodují ve velké míře s těmi většinovými. Což je asi dobře, že nejsem moc divná.

    OdpovědětVymazat
  21. [29]: Je zvláštní, jak jsme si podobní .

    OdpovědětVymazat
  22. Bohužel jsem nečetl dotazník v pravou chvíli, ale vidím, že jsem dokonale mainstremový typ, dalo by se říct konfekční, protože až na výjimky bych zapadl do nejpočetnější skupiny.

    OdpovědětVymazat
  23. [31]: I já jsem volila variantu bledě modré .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).