Vánoční akce "Ozdob nám stromeček"


V říjnu jsem slíbila, že se zúčastním charitativní akce pro Maršálkovic stromeček. A jak jsem slíbila, tak se stalo. Šlo to o to snadněji, že jsem měla poměrně dost volného času, neb druhorozený ochořel. Naštěstí to nebylo s horečkami, a tak jsme mohli tvořit spolu :) A protože nejsme žádní troškaři (překládám - vymklo se nám to z rukou), nakonec se nám ozdob sešlo sedm. Chvílemi to vypadalo, že si Matýsek na tu svou vytvořil citovou vazbu a nebude ji chtít přidat do balíčku, nakonec ale svolil, když jsem mu slíbila, že všechen chybějící materiál dokoupím a autíčko si vyrobí znovu. Marti, prosím, chraň ji jako oko v hlavě, Matýsek by sněhulákovu bolístku asi nepřežil :).




Andílek


Dřevěná vločka


Ozdoba z plsti


Vločka ze zažehlovacích korálků


Sněhuláček z polystyrenových kuliček


A nakonec tu mám "zasněženou" šišku.
Třpytky ze mě padaly ještě několik dní... :)


42 komentářů:

  1. Parádní tvoření.... já teď probírala věci, co jsem si dovezla na vánoce a velikonoce po mamině, je toho požehnaně a to ještě toho tady mám spoustu já. Budu muset udělat radikální probírku...a to nestrojíme stromeček, kvůlivá kocourům, a navíc teď bude novej zvířecí přírůstek, takže ze stromku by nic asi nezbylo,  zatím to jistí malý uměláčci....a spousty světlíšek....

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem viděla u Martinky... Autíčko je fakt dokonalý, i šiška se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vždy- pefektní a nápadité!

    OdpovědětVymazat
  4. A navíc roztomilé. To autíčko by se líbilo snad každému - a nejen klukům. I děvčata mají rády autíčka, ne?

    OdpovědětVymazat
  5. To budete mít pěkně ozdobený stromeček, s ozdobami z ciziny a od dětí...

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné.tvorenicko a fotky. Tak ať se Matyskovi Zadar, v dětství jsem nekdy pocit  že co jsem udělal podruhé se už tak nepovedko

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, krásný a ještě jednou krásný a všechny ozdůbky.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Děkujeme, budeme se snažit, trochu mu pomůžu .

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:já jsem skromnější.... mám jen světelný hadice venku na jednom stromu, stovkový na keři, a ještě přijdou nějaké dlouhé řetězy na truhlíky .... na pěti oknech plus na ozdobě u vchodových dveří....

    OdpovědětVymazat
  10. [15]: No vy se můžete chytit za ruce a jít spolu do světa!

    OdpovědětVymazat
  11. Vůbec se Matýskovi nedivím, to auto je fakt skvost.

    OdpovědětVymazat
  12. Opět lahůdka pro oči. Je to všechno překrásné.

    OdpovědětVymazat
  13. Mne už Procházkovic nepřekvapí, vy prostě na severu jedete bomby a netuším, zda je to těmi drsnými podmínkami, ovzduším, borůvkami kolem Mumlavy a nebo genetickou zátěží

    OdpovědětVymazat
  14. Tuze pěkné ozdoby, ta šiška je taková...jedlá.     

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Děkuji za Matýska, pochvalu vyřídím!

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Jé, děkujeme ti za milý a naše ego hladící komentář!

    OdpovědětVymazat
  17. Janinko líbí se mi nejvíc ta dřevěná vločka, je veselá, barevná, je taková i z druhé strany, taky taková, nebo jen dřevěná?

    OdpovědětVymazat
  18. Sněhulák vede, ale šiška zdobná hned v závěsu za ním. Ostatní ozdůbky velmi pěkné, veselé, šikovné ruce se nezapřely, ani dnes.

    OdpovědětVymazat
  19. [25]: Děkujeme ti , myslím, že z druhé strany jsme ji nechali dřevěnou, ale jistá si tím nejsem, už si to nepamatuji .

    OdpovědětVymazat
  20. Moc hezké a nápadité. Nejvíc se mi líbí asi něžný a usměvavý andílek

    OdpovědětVymazat
  21. Johooo, vase nase ozdoby jsou slavny! Takove velike obeti ze strany Matyska si velice vazime, jeho duveru nezklameme!

    OdpovědětVymazat
  22. [33]: A my za to moooc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherné ozdůbky. Nejvíc se mi líbí ty usměvavé, protože ty úsměvy jsou tak sladké a roztomilé a úplně mi dělá radost se na ty panďuláky dívat!

    OdpovědětVymazat
  24. Panejo - to je nápad na tvořeníčko! :) nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  25. [35]: Tak to jsem moc ráda, děkujeme ti mnohokrát!

    OdpovědětVymazat
  26. Hned bych se vrátila do dětských let a prosila mamku o stvoření něčeho podobného...

    OdpovědětVymazat
  27. [39]: Taky bych se někdy chtěla vrátit v čase...

    OdpovědětVymazat
  28. Sněhulák s parniválcem, jelen s parožím nejméně dvanácteráka, ..., jste oba šikulové :).

    OdpovědětVymazat
  29. [41]: My musíme mít vždycky něco extra, díky!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).