Dotazník


Milí blogoví přátelé,

tento článek je tak trochu netradiční a já jen doufám, že se nebudete zlobit, když pro tentokrát nepolechtá vaši bránici, nepoškádlí chuťové buňky a dokonce ani nepotěší vaše oko. Nedělám takové věci často a vlastně si nepamatuji, kdy a zda vůbec, ale ráda bych vás poprosila o pomoc. Svou prosbu jsem již zveřejnila na FB účtu a její znění vám teď servíruji ve stejném znění zde:

Ahoj lidi, v synově škole probíhá experiment do hodiny "Výchova ke zdraví" (jo, fakt se to tak jmenuje :)) a on se svou skupinkou dostal za úkol vytvořit dotazník týkající se lidské psychiky a posbírat informace od co nejvíce účastníků. Protože je to hoch inteligentní, dotazník naprogramoval a já mám na vás velkou prosbu - zda byste si nenašli minutu na vyplnění, případně na sdílení. Čas máte do poloviny října a dotazník najdete zde: http://formularppsychika.wz.cz. Moc vám všem děkuji! :)

Ke kroku napsat k tomuto tématu i článek mě přiměl fakt, že mí přátelé na FB jsou v drtivé většině ženy zhruba v mém věku a my bychom potřebovali, aby se nám to trochu věkově a (jak se dnes s oblibou říká) genderově vyvážilo.
Vím, že v dnešní uspěchané době je někdy problém najít si volnou chvíli, o to více bychom se synem chtěli poděkovat těm, kteří na základě této výzvy již dotazník vyplnili. Opravdu si toho moc vážíme. A když budete dotazník šířit ještě dál, budeme vám virtuálně na dálku líbat ruce :).

S díky vaše Janinka.

P.S: Až budou data zpracována, určitě vás o výsledky neošidím a ještě jeden článek tomuto tématu věnuji :).

46 komentářů:

  1. Já to dám na druhý blog ten odkaz.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem Janinko věnovala pro tebe chvilku času a jsem zvědavá co mě koncem října přijde jak píšou.pa a hezké dníky.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý nápad! Víc vyplněných dotazníků dá přesnější obraz o tématu. Já jsem to pochytla v Kavárně u Ruženky a vyplnila. Ať se daří

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Moc ti děkuji i za syna, Kitty!

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Děkuji ti, Miluško . Taky jsem zvědavá, jak se s tou konečnou statistikou poperou a co nám pak pošlou .

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, už jsem vyplnil na facebooku .

    OdpovědětVymazat
  7. Vyplněno, jen jsem Ti to genderově moc nevyvážila...

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: A ani moc věkově , ale to máš buřt, moc díky!

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: S věkem jsem se Tě nechtěla dotknout...

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: To je v pohodě, mě se takováhle věc dotknout nemůže, obzvláště poté, co se mě paní na autobusáku ptala, jakou chci lítačku, prý jestli dospělou .

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: No jo, to je to zaměstnávání nevidomých za každou cenu...

    OdpovědětVymazat
  12. Na výsledky jsem vážně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak chlapi okolo, do toho, do toho...    . Vůbec to nebolí a je to jednoduché. Mladé musíme podpořit, ne?

    OdpovědětVymazat
  14. [4]: Na blog jsem to dala a Blondýna ti tam hned přispěla....

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: Holky šikovný jste! Díky!

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Díky ti za propagaci, Růženko!

    OdpovědětVymazat
  17. Co by jsme  pro tebe neudělaly.... 😉

    OdpovědětVymazat
  18. Vyplněno. Ale teda! Několikrát jsem musela dát nevím.

    OdpovědětVymazat
  19. [24]: Když nevíš, no tak nevíš, to je v pořádku . A moc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  20. Také jsem jim dala chvilku mého času Jsem zvědavá, kolik se jim sejde vyplněných dotazníků .-)

    OdpovědětVymazat
  21. [29]: Moc děkujeme! Co jsem se včera večer ptala, tak odpovídalo 129 lidí .

    OdpovědětVymazat
  22. Tyjo, zajímavý, kéž by jsme my za mých školních let mohli dělat podobný projekt o psychice,moc by mě to bavilo.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak jsem zjistila, že mám už dávno vyplněno a odesláno, udělala jsem už u Vendy     

    OdpovědětVymazat
  24. [31]: Ony se takové projekty nedělají ani dnes, záleží na škole a taky na přístupu pedagogů. Ale ti si jedou většinou tu svojí lajnu a nedej Bože, aby se vybočilo...

    OdpovědětVymazat
  25. [34]: Já vím, Vendy už referovala . Moc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  26. [32]: Jé, děkujeme! Už tam je přes 140 .

    OdpovědětVymazat
  27. Jakmile najdu chvilku času, vyplním.

    OdpovědětVymazat
  28. Právě jsem vyplnila a docela jsem zvědavá na výsledky. Ať se dílo podaří, zdravím   

    OdpovědětVymazat
  29. Splnil jsem občanskou povinnost a dotazník vyplnil :).

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).