Bude to dobrý?


Poslední blogový týden byl velice náročný. Když budu hodně slušná, použiji výraz na palici, ovšem tomu, co se dělo, bych se nebála přiřadit výrazivo mnohem jadrnější. Doba strávená u čtení článku se výrazně prodloužila, neboť přidat komentář byl skutečně nadlidský výkon. A když už se to po hláškách typu "Doba pro přidání komentáře již uplynula", "Komentář nelze přidat, zkuste to prosím později" a pecce nakonec "Nelze vkládat duplicitní komentáře", konečně podařilo, nešlo na něj zase odpovědět, protože byl "smazaný", případně zmizel úplně i se všemi dalšími bratříčky. Po desítkách takovýchto nepovedených pokusů jsem zjistila, že se mi objevil tik v oku a proto jsem se v zájmu zachování zdravého rozumu rozhodla vykašlat se na psaní článku a opustit dočasně blogové vody. Včera jsem se po několika dnech odvážila nakouknout. Kromě toho, že jsem konečně viděla u posledního článku všechny komentáře a nejen první tři, vykouklo na mě tohle...


Děkuji tedy po mně příchozímu 777777 návštěvníkovi za to, že si v tak brzkou ranní hodinu našel cestu na mé stránky a posílám mu neviditelný metál. Milý návštěvníku, užij si ho, neboť ho tu uděluji zřejmě naposled. Já vám totiž mám hrozné dilema...

Při každém větším problému jsem si říkala "Vydrž, to bude dobrý". Jednou, dvakrát, desetkrát... Ale asi mi došla trpělivost. Mám ne sto, ale tisíc chutí po osmi letech s blogováním skončit. Ne odejít jinam, ale opravdu skončit. Mé stránky jsou pro mě třetím dítětem a já už čtvrté nechci. Vypiplala jsem ho od plínek, snažila se ho krmit vtipnou kaší, byť to někdy bylo hodně těžké. Vím, že za to to děcko nemůže, ale momentální znechucení se snaží pohltit vše dobré včetně blogových přátel, kteří mi opravdu přirostli k srdci, byť je osobně neznám a v mnoha případech ani nevím, jak vypadají. Mám je moc ráda, ale takovou chuť prásknout blogovými dveřmi jsem ještě nikdy neměla.

Jsme s blogem provázáni tenkými nitkami, kterými mezi námi putují šedé buňky mé i mých čtenářů. Vím, že bude velice bolestivé se od něj odstřihnout, ale jako těžká migrenička jsem na bolest zvyklá. Opravdu nevím, jestli si mám ještě jednou říct "To bude dobrý..." :(


P.S: Moc se omlouvám všem čtenářům, ale doufám, že dočasně, nemohu reagovat na vaše komentáře. Článek, který komentujete, totiž na mých stránkách vůbec není... 

53 komentářů:

  1. Jsem tu jen chvilku, něco přes dva roky, s tím třetím dítětem máš pravdu...

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám už na to blogování chuť, nemám náladu cokoliv tvořit když to tu takto upadá

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, zažila jsem na blogu ledaco. I ty komentáře spadené, zmizelé, ale Janinko, nekonči úplně. Tvoje články jsou takové "pecky", jinak to nemohu pojmenovat, protože jsou s různými tématy. Bylo by to škoda. Vydržte, ono se to možná spraví. Byly prázdniny..to je výmluva, ne? Také to mám na blogu stejné, ale zkouším to pořád. Těch přátel ,co jsem tam  v průběhu let měla, by bylo škoda- opravdu.

    OdpovědětVymazat
  4. Jako naschvál to šlo přidat bez problémů.

    OdpovědětVymazat
  5. Sedm let jsem na blogu, ano je to také moje třetí dítě a zároveň posedlost i terapie. Ale stokrát nic umořila osla a než se s takovým "dítkem" s..t, tak si radši upletu nové. To původní to má s podmínkou a pokud se nesrovná, půjde do děcáku.... takže jsem se rozdvojila a jedu tady i na blogspotu a podle situace se zařídím. Buď zpátky tady a blogspot bude záloha anebo tam a tady děj se vůle boží ....

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem 777776., jako naschvál smůla!

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím. Mám podobné pocity.

    OdpovědětVymazat
  8. Hele rozhodně to neber takhle tragicky, tím myslím nenech si kvůli problémům blog.cz úplně znechutit blogování. Pokud se přesuneš na stránky jako blogspot nebo wordpress (stránka které jsou svým rozhraním už v 21. století, narozdíl od blog.cz) tak můžeš blog i všechno ostatní přesunout jinam, na vlastní stránku, změnit adresu... Spoustu možností. Záloha. Prostě... pokud máš blogování vážně ráda, nezahazuj to jenom proto, že blog.cz je na hovno! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je úplně normální, že když člověku někdo hatí tvořivou práci, dokáže to rozpálit do běla, ostatně právě tento týden jsem si to několikrát vyzkoušel. Ale říkám si, kde jinde by člověk, který má rád absurdity světa tolik jako já, měl být jinde, než právě zde, kde absurdita je "druhým jménem jsoucna" A tak jsem si vytvořil optimistickou absurdní teorii, která mi pomáhá překonat rozčilení: Lidé odpovědní za blog.cz totiž napsali už několik omluvných článků, kde si sypou popel na hlavu a prosí všechny blogery o trpělivost, protože na chybě serverů pracují ve dne v noci. Jen se jim zatím kvůli chybě systému nepodařilo je publikovat .

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem po dvou letech přeopatrně vkročila zpět do blogových vod a okamžitě jsem, zřejmě po zásluze, dostala přes čumák. Někam do neznáma mi odplachtil článek, ani se se mnou, mizera jeden, nerozloučil. Co se to tady, probůh, děje?

    OdpovědětVymazat
  11. A teď někam zmizel i komentář. To jsou věci, pane jo.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mě to tu štve. Něco zveřejníš a ono se to rozplyne ve vzduchoprázdnu... Asi si budu trénovat trpělivost s háčkem a klubíčkem v ruce...

    OdpovědětVymazat
  13. [2]: Snad se opravdu snaží, aby to tu fungovalo lépe, věřím tomu .

    OdpovědětVymazat
  14. [5]: Tak na tohle můžu říct jediné - "Ty vole, ty ses rozjela!"

    OdpovědětVymazat
  15. [3]: Děkuji ti, Růženko, snad se to dá do  brzy do pořádku. I když mě to ještě pořád nepřešlo, sice se článek zobrazí, ale než přidám komentář, je to na nervy...

    OdpovědětVymazat
  16. [7]: Děkuji ti , snad se to srovná...

    OdpovědětVymazat
  17. [6]: Tak to ani náhodou, 777776 jsem byla já .

    OdpovědětVymazat
  18. [8]: Třeba mě to přejde. Ale dneska ještě ne .

    OdpovědětVymazat
  19. [9]: Tak tahle myšlenka mě napadla jako první , ale byla to pravda jen částečně, byl to jeden článek a teprve včera .

    OdpovědětVymazat
  20. [11]: Jo tak ty jsi ten škodík, co za to všechno může?

    OdpovědětVymazat
  21. [12]: Už se objevil. Ale na jak dlouho...

    OdpovědětVymazat
  22. [13]: Chvíli to fungovalo, teď už mi komentáře zase mizí. Asi půjdu raději uklízet .

    OdpovědětVymazat
  23. Fungující blogová komunita má většinou pozitivní výsledky, jednou z výjimek jsou podobné krizové situace, kdy komunita - nemá-li dostatečné informace (a s efektivní komunikací měl blog.cz problémy vždycky, co si budeme povídat) - funguje podobně jako dav, který každé zašeptání ve správném směru zesiluje na výkřik . Myslím, že je vidět, že se s tím admini snaží něco dělat, ale ještě to nemají plně v rukou; systém umí být pěkná svéhlavička. Já si prostě počkám, včera jsem se zbytečně nenervoval Nedělními miniglosami a měl jsem krásné letní volné nedělní odpoledne - jako už dlouho ne .

    OdpovědětVymazat
  24. Tak snad ty zesílené výkřiky pomohly, protože to vypadá, že se snad všechno vrátilo do normálu. Aspoň to zatím tak vypadá....

    OdpovědětVymazat
  25. [11]:Třeba si právě svým návratem dopomohla k tomu, že se začali snažit jak diví aby se dalo všechno do kupy, protože tvé katastrofické (doufám že už snad ne) zážitky zvedaly návštěvnost     

    OdpovědětVymazat
  26. Vždy, když čtu o problémech na blog.cz jsem ráda, že jsem dávno zdrhla. Stěhování nebylo snadné, článků hodně i když jsem všechny nepřesouvala. Ale stálo to za to a jsem spokojená. Sice teď moc nebloguju, ale věřím, že se k tomu zase jednou vrátím.

    OdpovědětVymazat
  27. Po včerejším návratu z chaty jsem byla fakt rozžhavená do běla. Nešlo nic, článek nikde (přesto se k někomu dostal) hlavní stránka blogu nějak zeštíhlená, komentáře nefungovaly, prostě panika a fakt naštvání. Nemám ale ambice psát za každou cenu, tady jsem spokojená, jsem ráda za každý komentář, a tak vydržím, snad bude líp   

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: Vida, k čemu všemu může být takový nefunkční blog dobrý, takové krásné nedělní odpoledne není vůbec k zahození .

    OdpovědětVymazat
  29. [28]: Kéž by, zatím jen opatrné nadšení .

    OdpovědětVymazat
  30. [30]: No, tentokrát to bylo opravdu na švestku, ale vypadá to, že se s tím opravdu něco snaží dělat .

    OdpovědětVymazat
  31. [31]: Myslím, že do běla nás tu bylo rozžhavených povícero . Snad to bude brzy dobré .

    OdpovědětVymazat
  32. Tak jsme s tím bojovali všichni (a boj ještě není u konce). Já si myslela, že chyba je v mém stařičkém počítači a také chtěla s blogováním seknout, i když zrovna začátkem září jsem měla téma ke psaní. Tak jsem psala, i když jsem nevěděla, jestli básničky nemizí do černé díry Za mě-ještě vydrž, máš spoustu čtenářů, které by mrzelo, kdybys skončila .-)

    OdpovědětVymazat
  33. Taky už jsem zlišťovala, kam bych své blogové miminko přemístila. No,zatím jsem se nerozhodla. Ale jestli tam nahoře na to budou dál takhle dlabat...

    OdpovědětVymazat
  34. [37]: Na tohle se hodí jedna filmová hláška: "Ale dyť já vim" .

    OdpovědětVymazat
  35. [38]: Zatím to vypadá, že se vše vrací do normálu...

    OdpovědětVymazat
  36. Snad ti to zase začne fungovat. Já se v roce 2014 přestěhovala na bloggera a nikdy jsem nelitovala...

    OdpovědětVymazat
  37. [41]: Řekla bych, že už to šlape tak, jak má. S výhradami, ale šlape .

    OdpovědětVymazat
  38. Jen se opovaž uletět, Janinko Přelétavá!

    OdpovědětVymazat
  39. Já jsem v neděli uložil článek a s překvapením jsem zjistil, že po krátké chvíli zmizel ze zobrazení, i když v systému byl. Chvílemi se vynořoval a ztrácel, jako když topící se zoufale se snaží dostat hlavu nad hladinu. Naštěstí se už ale podařilo provoz obnovit a věřme, že největší problémy přechodu na novější server jsou vyřešeny.

    OdpovědětVymazat
  40. [9]: Absurdní drama mám také rád .

    OdpovědětVymazat
  41. [44]: Lépe bych to nepopsala, takový topící se článek jsem měla taky .

    OdpovědětVymazat
  42. Nádech, výdech - to vážně bude dobrý! Ty jsi moje skála! Nikam nechoď! ♥ Co jsem postřehla, měl blog skutečně nějakou mega žábu na prameni - já před lety při jedné takové akci odešla a musím říct, že nelituji. Ono se sice říká: lepší vyhořet, než se stěhovat, ale v případě blogu je to někdy i dobré

    OdpovědětVymazat
  43. [48]: Děkuju, já jsem se nadechla asi tisíckrát a nakonec to zabralo, zatím všechno šlape jako hodinky, takže skála si asi výlet nikam neudělá .

    OdpovědětVymazat
  44. K dnešnímu dni se mi jeví vše na BLOG.CZ jako O.K. Tak, jak říkal můj otec: "Vydržať".

    OdpovědětVymazat
  45. [50]: Zatím to šlape, takže v pohodě .

    OdpovědětVymazat
  46. Přítelkyně dela chutnou dynovou polevku, pepř, muskatovy kvet, zjemnit smetanou....rozmixovano i se slupkou ale jeji zbytky tam trochuvfakirujou...nemohu si vzpomenout, zda se tam daval cesnek, myskim ze ne

    OdpovědětVymazat
  47. [52]: Díky za komentář, asi patřil k mé babičkovské dýni .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).