Zimní donuty


"Mamííí, můžeme si udělat donuty? Prosííím!"

Vidina koblížků smažících se v rozpáleném oleji a vidina sama sebe škvařící se ve čtyřiceti stupních u rozžhaveného sporáku ve mně vzbudila vlnu upřímného a nefalšovaného nadšení a veselí. Jen při té představě mi začaly téct po zádech radostné čůrky potu...

"Ale to víš, že jo, co byste nemohli..."

No nejsem já blbá?!?!

Donuty jsme si vyladili do zimního stylu a trochu se zchladili alespoň při tom zdobení. Kuličky z lahviček se mi ještě dva týdny potom záhadně objevovaly na podlaze a pokaždé tak pěkně křuply, ale co by pro ta dítka jeden neudělal... :)





Donuty se chuťově povedly, ale mně stejně nejvíc chutnaly minikoblížky - osmažená zbytková vnitřní kolečka z donutů obalená ve skořicovém cukru :).

46 komentářů:

  1. Teda ale vypadají dooost jedle, mám na ně chuť...

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych si dala A to zdobení je... wow!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na to vy..kašlu !

    OdpovědětVymazat
  4. janinka je jednička! Dala bych si hned!

    OdpovědětVymazat
  5. Smaženým věcem se obvykle vyhýbám...ale ty minikoblížky vypaají samra dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Šmarjá, že já si ty komentáře po sobě líp nečtu...  Achjo. No, poselství snad zůstalo pochopitelné.

    OdpovědětVymazat
  7. No, nazdobené to máte opravdu parádně. Pastva pro oči. Mně by tyhle koblížky vydržely několik sezón, jelikož je nejím

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, lákavé, nádherně zdobené. Nechám si zajít chuť, jako cukrovkář nemohu.

    OdpovědětVymazat
  9. Samozřejmě, horké počasí vysloveně vyžaduje něco lehkého . Vypadá to moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
  10. Taky dávám přednost minikoblížkům.

    OdpovědětVymazat
  11. Na pohled moc pěkné, ale ta příprava holt dala zabrat...😊👍

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: Jsem ráda, že jsme potěšili tvé oko i chuťové pohárky, byť jen virtuálně .

    OdpovědětVymazat
  13. [6]: Já na smažené taky nejsem, ale překvapivě tam ten olej nebyl znát .

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Tak bys je mohla mít jako výzdobu do výlohy pekárny. Kdybys nějakou měla .

    OdpovědětVymazat
  15. [7]: Jsme na tom stejně, taky si říkám, že doufám, že to dotyčný pochopil. A já pochopila .

    OdpovědětVymazat
  16. [10]: Přesně. Oni si kluci tak nějak celkově vymýšleli v tom horkém počasí samé vtipné záležitosti .

    OdpovědětVymazat
  17. [12]: Tak to by byla už megaprasárna!

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: Jó, koblížek je zkrátka koblížek .

    OdpovědětVymazat
  19. Mmm, ty jsou! ♥ To se dělá, kazit člověku večer tímhle, když už má vyčištěné zuby?

    OdpovědětVymazat
  20. [27]: Žije a asi i bude

    OdpovědětVymazat
  21. [27]: To je dobře, že žije . A kdyby k tomu i psala, bylo by to super. Ale je fakt, že je těžký vrátit se k blogu po několika týdnech či měsících, natož letech.

    OdpovědětVymazat
  22. [28]: Člověče, myslela jsem, že jen já jsem exot, který má v devět večer vyčištěné zuby a ty jsi na tom stejně! Tedy, abych se přiznala, já to včera stihla do půl osmé .

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadají nádherně! Smažení nechávám na zimu a jen střídmě, ale myslím že se dají upéct i v troubě?

    OdpovědětVymazat
  24. Kdyby ty donuty byly aspoň s koňskou dávkou rumu, tak bych je ochutnal!

    OdpovědětVymazat
  25. [34]: To ale není vůbec špatný nápad. Zkusím příště!

    OdpovědětVymazat
  26. Já tedy nějak tady na toto nejsem. Ale jsi skvělá máma, o tom není pochyb.

    OdpovědětVymazat
  27. Boží pohled, tohle sníst tak neprojdu dveřmi, to mládí má stejně výhody, nacpe se a netlousne!

    OdpovědětVymazat
  28. [37]: Děkuji, skvělou mámou určitě nejsem, ale snažím se být alespoň mámou dobrou .

    OdpovědětVymazat
  29. [Smazaný komentář] Děkujeme! Je fakt, že do prvorozeného spadne ledacos a přijde mi, že ještě hubne . Ale to je asi tím, jak se vytahuje...

    OdpovědětVymazat
  30. ad 29) Piš, piš, těším se. Ale otázkou je jestli do té doby nepřijde blog na buben.

    OdpovědětVymazat
  31. [41]: Dnes je situace obzvláště vtipná. Články už jsou vidět, ale než je člověk otevře, hlásí to milionkrát error serveru .

    OdpovědětVymazat
  32. [43]: Dneska je takové vedro, že by mi ta zima snad ani nevadila .

    OdpovědětVymazat
  33. Se na ně taky chystám, jsou k sežrání, ovšem nevím, jak dopadnou ty moje.

    OdpovědětVymazat
  34. [45]: Díky ti! Ty naše taky nebyly extra krásný, dokud se neozdobily .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).