Obsluha


Pracuji v obchodním řetězci už léta a ačkoliv není obsluha či kontakt se zákazníkem mou primární náplní práce, nelze se jí v rámci reorganizace, která postihla i naší firmu, vyhnout. Mně to ale nevadí, lidi mám ráda a tajně doufám, že snad i oni mají rádi mě. Třeba takový "štamgast" pan Vaníček se svým "Uctivě ruku líbám, milostpaní, přeju krásnej den" mi dokáže rozjasnit i ten nejblbější den, kterých bývá sice jen velmi málo, ale občas se zkrátka zadaří. Opakem pana Vaníčka jsou zákazníci, jejichž, byť jen teoretická existence, je pro mě noční můrou. No a pak je tu ohromný houf zákazníků "něco mezi". Všichni dohromady tvoří velice zajímavou směsici, kterou bych doporučila každému budoucímu psychologovi/psychiatrovi jako studijní materiál.

Minulý rok jsem se rozhodla, že si své příhody budu zapisovat a protože se mi jich pár nastřádalo, občas se o ně s vámi podělím. V některých případech by totiž byla veliká škoda, kdybych si je nechala jen pro sebe :).

Špek první - Obsluha

"Obsluho!"

Významně pozvednu jedno obočí, jestli si ze mě ten pán náhodou nedělá srandu.

"Obsluho! Tady to píše, že mám zavolat obsluhu. No tak volám!"

"Aha."

"A vy se tak fakt jmenujete, jo? Jako Obsluha?"

"No jistě. Už moje maminka, když jsem byla maličká, na mě volávala Ty moje malá Obsluho!"

56 komentářů:

  1. Tož Obsluhou, paráda  

    OdpovědětVymazat
  2. A k tabuli dnes půjde... tak třeba Obsluha!

    OdpovědětVymazat
  3. Jen aby na někoho maminka nevolala "ty moje malá obludo!"

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné jméno, skoro jako Pětiletka.

    OdpovědětVymazat
  5. Jak by řekl Švejk:"Už můj tatínek hyl pan Obsluha a moje maminka pani Obsluhova, proto se jmenuji Švejk"   

    OdpovědětVymazat
  6. Na blbou otázku blbá odpověď Bych ho chtěla vidět, jak se tvářil))

    OdpovědětVymazat
  7. No prosím, obsluha mi za celý čas, kdy jsem prodávala v krámu nikdo neřekl. Je fakt, že jsem byla docela milá na zákazníky. Když jsem viděla, že se jeden pán rozčiloval při předběhnutí mladíkem, uklidnila jsem ho slovy:"Jejda, pane, klíd, nerada bych vám volala doktora. Hned vás obsloužím, to víte, mládí spěchá, až bude v našich letech, už tak běhat nebude." Tomu pánovi bylo o dvacet víc než mě, ale nadmul se tím srovnáním věku. Od té doby, dosud podmračený pán mne zdravil i mimo obchod, když jsme se potkali.

    OdpovědětVymazat
  8. Mimochodem, v dětstv í mne babička zásadbě volala Rózino, vůbec jí nevadilo, že se mi to nelíbilo, když jsem byla Ruža. Je to spíš podle německého oslovování- jsme  vlastn+ v bývalých Sudetech, no.

    OdpovědětVymazat
  9. Tvoje dnešní "příklad ze života" je příjemným osvěžením blogových vod. Děkuji, mám úsměv na líci!

    OdpovědětVymazat
  10. Zákazník se snažil být vtipný, ale co kdyby nikdo na takové jméno neslyšel?

    OdpovědětVymazat
  11. A už jsem si vzpomněl, ten pán se musí jmenovat Spotřebitel.

    OdpovědětVymazat
  12. Obsluho! Tomu říkám intenzivní trénink trpělivosti! Ještě že už nepracuji s lidmi

    OdpovědětVymazat
  13. Výborné je i "paninko". To mi okamžitě vyrazí pupence.

    OdpovědětVymazat
  14. [5]: Při studiu slovenského kalendáře jsem narazila na perlu - 11.8. - Bystrík. To už snad i ta Pětiletka (jako pamětník ji znám) je lepší

    OdpovědětVymazat
  15. [5]: Nevím, co z nich je lepší .

    OdpovědětVymazat
  16. [4]: To by byl sakra přežbrept!

    OdpovědětVymazat
  17. [7]: Ani nevíš, jak moc bych někdy chtěla být drzá, ale nesmím .

    OdpovědětVymazat
  18. [8]: Já to říkám pořád, že když na to jde člověk po dobrém, dosáhne toho mnohem víc .

    OdpovědětVymazat
  19. [9]: Ze zápisů matrik vím, že Růžena se dříve psala jako Rosina, Rozina, Rosálie nebo Rozálie. Mně zase vadí, když mi říkají Jano. Je jen málo lidí, od kterých to skousnu.

    OdpovědětVymazat
  20. [10]: Bohužel to nešlo přeslechnout .

    OdpovědětVymazat
  21. [12]: Já si ho soukromě pojmenovala trochu jinak, ale když myslíš .

    OdpovědětVymazat
  22. [11]: Tak to jsem opravdu ráda, díky! )

    OdpovědětVymazat
  23. [13]: Trpělivá já jsem, to zase jo .

    OdpovědětVymazat
  24. [14]: Ale nejlepší je, když tě netitulují nijak a řvou na tebe svůj požadavek jen tak. To bych pak vraždila.

    OdpovědětVymazat
  25. [15]: Ono v seznamu jmen, která můžeš dát v naší zemi svému dítěti, jsou občas vůbec perly...

    OdpovědětVymazat
  26. [18]: Jo, jsou super. A opravdu jenom někdy .

    OdpovědětVymazat
  27. Ježiš, jak na to maminka přišla? Na mě doma volali " Ťopko !" taky dobrý, že jo..

    OdpovědětVymazat
  28. Někteří lidé kolem nás berou lidi kolem sebe jako sloužící.

    OdpovědětVymazat
  29. [37]: Maminka mi tak nikdy neříkala. To jen pán se snažil být vtipný a já mu to vrátila .

    OdpovědětVymazat
  30. Obsluha jako jméno... zajímavé   

    OdpovědětVymazat
  31. Ještěže ho nenapadlo Obsluze tykat!

    OdpovědětVymazat
  32. Pán byl šprýmař, kdo ví, zda si tě nedobíral, že jsi se mu líbila a chtěl tak navázat kontakt oční?

    OdpovědětVymazat
  33. [42]: Tak to bych byla asi tuplem vtipná .

    OdpovědětVymazat
  34. [41]: Zajímavé, leč naštěstí ne reálné .

    OdpovědětVymazat
  35. [43]: Mno, možné je asi všechno, spíš ale myslím, že skutečně potřeboval pomoc .

    OdpovědětVymazat
  36. To se fakt děje? To nene! To si prostě vymýšlíš!

    OdpovědětVymazat
  37. Tak tohle je jedno z těch příjemnějších oslovení I když dobrej den vynechal, alespoň nebyl sprostý a cedulku bych normálně přepsala! Volejte lásko... volejte sluníčko nebo tak

    OdpovědětVymazat
  38. [49]: Tak to už raději tu obsluhu, ono když na tebe takový ožrala volá lásko nebo sluníčko... , jen ta představa mi podlamuje kolena .

    OdpovědětVymazat
  39.    dobrá, přiznávám,že jsem do nedomyslela úplně do detailů

    OdpovědětVymazat
  40. No jo, práce s lidma. Co na to říct. Když jsem dělala uvaděčku v Divadle v Dlouhé v Praze, bylo to také často strašně vtipné. Každopádně... tohle se podařilo. Věřím, že člověk se v takové práci prostě nenudí.

    OdpovědětVymazat
  41. [52]: Máš pravdu, nenudím se ani chvilku, jak říkám, tenhle materiál je pro psychologa nebo psychiatra bezedná studnice inspirací .

    OdpovědětVymazat
  42. [54]: Jakožto budoucí student Taneční a pohybové terapie... Ráda o takovém materiálu uslyším častěji..

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).