Chci dovést jídlo!


"Dobrý den, chtěla bych si objednat pizzu. Boloňskou s extra porcí papriček navíc. Kdy mi pizzu přivedete?"
"Snad přivezete, ne?"
"No to ne, na internetu píšete, jestli chci jídlo dovést. No a já chci!"
"My jídlo ale jenom rozvážíme..."
"To je ale klamavá reklama! A já se tak těšila!" :)



70 komentářů:

  1. Správně upečena pizza dorazí i sama bez doprovodu...   

    OdpovědětVymazat
  2. Manažeři ze své výšky nedohlédnou na maníky, kteří mají jídlo propagovat. Ale měli by - měli by "dovést" kontrolovat, jaké signály ke spotřebitelům vysílají. Pobavilo mě to, asi bych si toho všimla taky - a neobjednala si...

    OdpovědětVymazat
  3. Hold bysme takovým jazykovým expertům měli vzdát holt....

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, jseš velice pozorná. Kdybych na ní měla chuť, nevím nevím jestli bych to vůbec zaregistrovala Obrázek je super

    OdpovědětVymazat
  5. A to u nás mají stále na netu tento nápis: Objednejte si 3 pizzy a 4 máte zdarma!!!  Ale nikdy mi jich 7 nedovezli))

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Mě to taky pobavilo, hned mi naskočila ta pizza, jak mi ji vedou za ručičku domů .

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Mě zase pobavil tvůj komentář!

    OdpovědětVymazat
  8. |No vidíš, a Druhorozený si pro pizzu chodím sám. Máte lepší servis...

    OdpovědětVymazat
  9. Aby si Procházkovic zase nedělali něco extra   

    OdpovědětVymazat
  10. ta musela chutnat, když se se dovedla.

    OdpovědětVymazat
  11. Kdo by to byl řekl? Táta by řekl: kdo lže a krade, do pekla se hrabe...   

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:Mě stejně jako Čerfa irituje jak lidé neumí používat právě tahle dvě slova...

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Tak to prrr! Tentokrát s tím nemám nic společného a za nic nemůžu!

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Tohle občas taky používám .

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Tak právě že nedovedla .

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Jsem na tom podobně, ono je těch slůvek, co mě rozčilují, víc, ale tahle dvojka vede .

    OdpovědětVymazat
  17. Asi mysleli - dovést k dokonalosti.

    OdpovědětVymazat
  18. Já zase nemám moc ráda tvar bysme- jsem zvyklá říkat bychom-i když je to  prý správně. U nás to řeší jednoduše- v nabídce píší: Do 5 km rozvoz zdarma. Máme ji kousek od nás, tak bychom si mohli

    OdpovědětVymazat
  19. Chybičky se občas vloudí. Je vidět, že ne vždy lidé umí dobře česky psát.

    OdpovědětVymazat
  20. ali caja z Paláca23. února 2019 v 17:18

    Je sice pravda že doviezt pizzu znie divne a v podstate ide o hru slovicok. Obcas sa na takych prebrebtoch zasmejem, obcas upozornim. Ale vsak trebalo pizzu zobrat za ruku a dotycnej povedat:

    OdpovědětVymazat
  21. Pro někoho je čeština zrádná no. Jak si ta pizza nese ten kečup, to mě pobavilo.

    OdpovědětVymazat
  22. [26]:My jsme se učili, že je správně my bychom, my bysme je nesprávně.Ale je možné, že nějaký expert to změnil, protože je vůl. To je jako dnes v TV  padaly češtinářské perly, nejvíc chybují u číslovek a pod., co se to učí ve školách?

    OdpovědětVymazat
  23. [27]: Přijde mi, že jich je čím dál více...

    OdpovědětVymazat
  24. Růženko, bysme rozhodně není správně, stejně, jako byjsme nebo by jsme. Ono k tomu svádí slovo byste, což v pořádku je. Mě zase vytáčí, když hlasatelé říkají slova jako "policisti, nacisti" apod. Prý je to ale jedna ze správných možností, jenže mě to rve uši...

    OdpovědětVymazat
  25. [29]: Díky, pořád jsem přemýšlela, jak vyplnit to hluché místo na obrázku, až mě napadl ten kečup .

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Já bych tedy spokojená rozhodně byla!

    OdpovědětVymazat
  27. [30]: Bysme je slovo nespisovné a používá se hlavně při hovoru, ale správně je jen bychom. Mně zase rvou uši "policisti" a "bude se to tam vejít" .

    OdpovědětVymazat
  28. Janinko, to máš jako dnes v TV - že něco dají na koberec - říkali na něho!!!

    OdpovědětVymazat
  29. Vtipně nepovedená reklama ze seriálu "hodinky nebo holínky, oboje se natahuje!"

    OdpovědětVymazat
  30. [37]: Je to někdy vážně děs...

    OdpovědětVymazat
  31. [38]: U nás máme dovezné od dvou kousků zdarma. Tak třeba i dovedné bude ve stejné cenové kategorii .

    OdpovědětVymazat
  32. [39]: Přiznám se, že koncovku -ej používám v běžném hovoru často .

    OdpovědětVymazat
  33. [42]: V běžném hovoru pořád I bysem Jen když čtu, tak mi to nějak skřípe   

    OdpovědětVymazat
  34. [43]: To je fakt, vypadá to divně .

    OdpovědětVymazat
  35. Dovedou ti ho za ruku až do pusy!

    OdpovědětVymazat
  36. Já bych si zavedl živnost: Chcete jídlo dojíst ? Jednoduše by někdo nemohl dojíst jídlo, které si objednal, tak by zavolal na patřičnou linku a ta by do restaurace, kde se právě nacházíte, poslala nějakého bezdomovce nebo Otesánka, aby za vás jídlo dojedl. Útratu samozřejmě platíte vy.

    OdpovědětVymazat
  37. [47]: To je zajímavý koncept, třeba to někde ve světě takhle funguje .

    OdpovědětVymazat
  38. Tak jsem si představila, jak vedou pizzu za ruku - za levou, nebo za pravou?

    OdpovědětVymazat
  39. [49]: Mně se tyhle překlepy náhodou líbí, je to takové vtipné zpestření .

    OdpovědětVymazat
  40. No jo, čeština je holt pro někoho těžká . Ale dávat to takhle špatně na internet? To snad ne

    OdpovědětVymazat
  41. [51]: Kdyby to psali Vietnamci, tak bych to i pochopila .

    OdpovědětVymazat
  42. U nás ve městě prodávali jednou kaničky.

    OdpovědětVymazat
  43. [55]: Taky dobrý, u nás takhle perlí hlavně Vietnamci, ale těm to s klidným srdcem odpustím . Posledně jsem se zasmála, když nabízeli rostliny v květináči a u toho bylo napsáno KYTEK .

    OdpovědětVymazat
  44. No, třeba je to pizza již patřičného stáří! A červíci se tak rádi projdou.

    OdpovědětVymazat
  45. [56]: Jé, Létavičko naše jablonecká, ještě, že místo kytka neprodávali krtka!

    OdpovědětVymazat
  46. [59]: To neznáš jablonecké Vietnamce, vůbec bych se nedivila, kdyby je Tonda z naší večerky už nabízel .

    OdpovědětVymazat
  47. [58]: Ale to mě vůbec nenapadlo, zajímavá představa!

    OdpovědětVymazat
  48. [62]: Tak doufám, že bude mít modrý kalhotky s kapsama! Jinak bych chtěla slevu!

    OdpovědětVymazat
  49. Á - tady někdo nedával v hodinách češtiny pozor To se povedlo!

    OdpovědětVymazat
  50. [65]: Třeba to byli Arabové, co chodili do školy jinam .

    OdpovědětVymazat
  51. hahaháááá! notaktojesuper!     

    OdpovědětVymazat
  52. tá čierna mačka je výborná!

    OdpovědětVymazat
  53. tie kresbičky sú vôbec moc prima.

    OdpovědětVymazat
  54. [67]:[68]:[69]: Trojnásobné děkuji!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).