Sériový vrah, epizoda první


Matějova samomluva cestou ze školy nemívá pokaždé příčinu v tom, že bych jeho veletoky myšlenek ventilované hlasivkami do éteru ignorovala. Někdy to bývá prostě jen proto, že mi dojdou slova. Jako tuhle minulý týden...

"Mami, začal jsem rychle běhat. Dneska jsem běžel tak rychle, že jsem úplně všechny předběhl! A víš jak jsem to dokázal? Představoval jsem si, že za mnou běží sériový vrah!"

65 komentářů:

  1. tak to by mě asi taky došla slova...   

    OdpovědětVymazat
  2. Chlapec nechce být evidentně zaskočený žádným životním problémem!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si představoval v dětství při závodech, že mne honí divočák... holt pokrok se nedá zasfavit

    OdpovědětVymazat
  4. denikkocouramodroocka28. února 2019 v 15:54

    Tak teď jsem se zasmál nahlas... Super.

    OdpovědětVymazat
  5. To je ale dobrá motivace!   

    OdpovědětVymazat
  6. Já si zase v dětství představovala, že po mně jdou policajti. Kluk je šikovný, zřejmě ho v životě nic moc nezaskočí.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje  postřehy a hlavně jednání potomka mne bezpečně rozesměje. Vždycky si vzpomenu na hefty našich synů. Tedy hlavně toho prostředního, kterému to zůstalo dodnes. To je dobře, že má takovou fantazii ten tvůj synátor, inspirace je potřebná. Doufám, že si  zapisuješ  ty jeho výšplechty, mne hrozně mrzí, že jsem to nedělala. Zatím si je pamatuji, ale ne všechny.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si vystačil v mládí s hladovou šelmou.

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně takto funguje vnější motivace.

    OdpovědětVymazat
  10. Vy se doma určitě ani chvilku nenudíte

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju dětskou fantazii, kterou umí vnést do reality. Funguje jim to, protože tomu prostě v ten moment věří - to je bezva. Mít vrahouna v patách, asi bych taky popoběhla.

    OdpovědětVymazat
  12. Mně by asi také došla, ... ale fantazii, to má. :o)

    OdpovědětVymazat
  13. S tím nápadem se dá pracovat: Když můžou na slavných atletických závodech najímat v zájmu lepších dosažených výkonů tzv. vodiče, jistě by dokázali zaplatit i slušného sériového vraha .

    OdpovědětVymazat
  14. [2]: Trénuje na to už od mala .

    OdpovědětVymazat
  15. [6]: Tak to je hodně podobné, jen obě dvě varianty stojí každá na jiné straně zákona .

    OdpovědětVymazat
  16. [7]: Tomu jsem, Růženko, moc ráda! Zapisuji si vše poctivě, myslím, že se mi to jednou bude hodit, až budou mí kluci žasnout nad svými dětmi, budou vědět, po kom to mají .

    OdpovědětVymazat
  17. [9]: To jo, v tomhle případě dokonale .

    OdpovědětVymazat
  18. [12]: To jsem opravdu moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  19. [14]: Občas si říkám, jestli to není na škodu .

    OdpovědětVymazat
  20. [13]: Vrahoun není černej, jen má kuklu, neasi!

    OdpovědětVymazat
  21. [17]: Teď ještě zbývá dořešit otázku, jak zařídit, aby sériový vrah s okovy na nohou a rukou rychle běhal. Přeci jen, sériový vrah, který by tam byl inkognito, by asi neměl ten správný efekt .

    OdpovědětVymazat
  22. Matěj je šikulka, jeho veletok myšlenek nemá chybu Musím pochválit další super obrázek

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Jednou jsem syna přistihla při čtení pod dekou, s baterkou. Moc se divil, jak jsem to uhodla, že má pod dekou baterku a knížku (byl velký čtenář od malička). Jen jsem mu sdělila, že jsem to tak  ve světničce podkrovní také dělala, aby dole neviděli, že ještě svítím.

    OdpovědětVymazat
  24. Ali Čaja z Paláca1. března 2019 v 17:29

    To sú presne tie mile detske hlášky, ktoré si tak rada zapisujem. Dospelého. človeka by toto nikdy nenapadlo . Milujem tie nevinne tvaricky a potom vety ktorymi nas zabijú 😂😂😂. Som rada že aj ty to dokumentujes ze nie som jediná 😊

    OdpovědětVymazat
  25. A nepaří tohle mezi nepovolený doping     

    OdpovědětVymazat
  26. [37]: Přesně! Úplně mě tím odboural!

    OdpovědětVymazat
  27. [38]: Když to není vidět, tak to vlastně neexistuje, ne?

    OdpovědětVymazat
  28. Jejda mane, co na to říct ? Kolik je synovi? Ale je pravda, že když běžím, tak si představuji, že vedle mě běží nějaký super rychlý známý běžec a nebo že utíkám od nějakého nebezpečí.

    OdpovědětVymazat
  29. Co mu asi vrtalo hlavou, když se motivial sériovým vrahem?   

    OdpovědětVymazat
  30. Já to pořád tvrdím, u vás nuda nehrozí.

    OdpovědětVymazat
  31. Já bych asi ztuhl strachem a ani se nepohnul .

    OdpovědětVymazat
  32. [44]: Věříš, že vůbec netuším?

    OdpovědětVymazat
  33. [43]: Bude mu devět, holt, doba se mění .

    OdpovědětVymazat
  34. [47]: To by ale bylo asi naposledy, co bys ztuhl strachem!

    OdpovědětVymazat
  35. To je představa ... aneb  kdo uteče, ten  vyhraje. Sice je to zajímavá motivace, a splnilo to účel.

    OdpovědětVymazat
  36. [52]: Moc ti děkuji, mě zase ty obrázky baví vymýšlet .

    OdpovědětVymazat
  37. To je ale výborná motivace. Ale vůbec mě to nepřekvapuje, moje dítě také neustále perlí všelijaké podivnosti.

    OdpovědětVymazat
  38. To je samozřejmě nejlepší motivace. Něco jako když zvedneš zadek a jdeš nakoupit, protože máš hlad a doma fakt vůbec, ale vůbec nic není.

    OdpovědětVymazat
  39. [54]: A zapisuješ si ty perly? Já jo, jednou se to může hodit .

    OdpovědětVymazat
  40. [56]: Z poslední doby:

    OdpovědětVymazat
  41. [56]: Já jak si píšu deník, tak se snažím do toho narvat co nejvíc, někdy to vážně stojí za to a někdy toho je zase tak moc, že prostě vypouštím .

    OdpovědětVymazat
  42. [55]: Tak to mi něco hodně připomíná!

    OdpovědětVymazat
  43. [58]: Taky dobrý! U nás to byl rozhovor s babičkou:

    OdpovědětVymazat
  44. Jo, taková představa by mě taky postavila na nohy.. A možná i dovedla k nečekaným výkonům...

    OdpovědětVymazat
  45. [62]: Taky si myslím, že bych nezůstala tak úplně v lážo plážo tempu .

    OdpovědětVymazat
  46. Tak motivace je polovina úspěchu, né-li více, že jo ovšem kde se v dětské/pubertální představivosti vezme tohle?

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).