Světice...


...aneb etuda z Procházkovic života.

"Moje máma je náhodou světice, ta má přímou linku na Boha!"
"Jo? Tak proč s ní už několik let nemluvíš?"
"Protože má pořád obsazeno!" :)

50 komentářů:

  1. [5]: No, malba ani tak ne, moje z toho není ani čárka . Sbírám komponenty ve formě vektorových obrázků po celém internetu a pak si je skládám v programu na úpravu fotek do jednoho obrázku. Tohle téma mě zrovna hodně bavilo .

    OdpovědětVymazat
  2. [11]: Ale Janinka je už in světice a nebo freš jako čerstvá světice... Janinko doooost dobrý...

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy, to je parádní. Už jsem myslela, že jsi ta světice ty  a řekl to o tobě syn. Pro tu kreativitu a výdrž...Něco na tom možná bude♥

    OdpovědětVymazat
  4. Není etuda jako etuda. Takové ty, co se musí hrát v hudebce, mě nikdy moc nebavily, ale teď jsem se tedy upřímně rozesmála.

    OdpovědětVymazat
  5. [11]: Používají. Víc, než je zdrávo. Telefon mi přišel věkově adekvátní .

    OdpovědětVymazat
  6. [12]: Miluško, jen to ne, světice ani omylem! A díky!

    OdpovědětVymazat
  7. [13]: Pro mého syna nejsem světice, ale Rypáček . Podle jedné postavy z deskové hry, za kterou teď ráda hraji - roztomilého růžového prasátka, které se tak opravdu jmenuje .

    OdpovědětVymazat
  8. Super popis, super obrázek   A musím přiznat, že jsem se zasmála i nad komentářema - záznamník je za mě vítěz

    OdpovědětVymazat
  9. [15]: Tak ten by potřeboval spíš ten Bůh .

    OdpovědětVymazat
  10. [21]: Moc ti děkuji , záznamník opravdu nemá chybu .

    OdpovědětVymazat
  11. Hodně dobrý, včetně obrázku

    OdpovědětVymazat
  12. Teď ještě jestli se ten na druhé straně li ký vůbec dostane ke slovu...

    OdpovědětVymazat
  13. Teď jsem se fakt zasmála a obrázek nemá chybu. Co jsou vektorové obrázky nevím, jdu na internet     

    OdpovědětVymazat
  14. Má tak někdo štěstí! Já kdykoli se potřebuji dovolat Bohu, má tam hlasovou schránku .

    OdpovědětVymazat
  15. Chce to změnit operátora

    OdpovědětVymazat
  16. [28]: Tak už je ti alespoň jasný, proč .

    OdpovědětVymazat
  17. [29]: Bůh nemluví, on naslouchá!

    OdpovědětVymazat
  18. [30]: Moc děkuji! Vektorové obrázky jsou takové, které nemají okraje, zkrátka to je jen obrázek. Můžeš z nich pak snadno dělat koláže, aniž by ti tam vadily třeba ty okraje.

    OdpovědětVymazat
  19. [32]: Nebo někoho úplně jiného .

    OdpovědětVymazat
  20. [31]: Já se mu nedivím, že už pak nikoho nechce slyšet, musí toho mít plné kecky .

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to je paráda ! Hodně pobavilo. Kam na takové vtipné věci chodíš ?

    OdpovědětVymazat
  22. Miluju to. <3 <3 <3 Ale v tomto případě Ti, Janinko, tu světici fakt nezávidím     

    OdpovědětVymazat
  23. [40]: Díky . K nám domů, tvrdá realita .

    OdpovědětVymazat
  24. [41]: Moc děkuji! Já si ji taky nezávidím, ale už si nenechám tolik líbit, takže jsem docela v pohodě .

    OdpovědětVymazat
  25. Já myslela, protože má dlouhý vedení, ale tohle je taky luxusní varianta!

    OdpovědětVymazat
  26. [47]: Dlouhý vedení nemá, za to má svoje speciální .

    OdpovědětVymazat
  27. Bůh je pěkný proutník, když jí nedá pokoj

    OdpovědětVymazat
  28. [49]: V tomto případě bych řekla, že to je naopak. A že s proutnictvím to nemá nic společného .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).