Pouštění lodiček z ořechových skořápek...


...aneb jak si hlavní aktéry události vyrobit, když do nich zapomenete koupit svíčky.

To jsem vám takhle chtěla na Štědrý den připravit lodičky na večer, když jsem si vzpomněla, že záměr koupit svíčky do skořápek zůstal jen v hlavě, odkud byl vytěsněn spálovými událostmi posledních adventních dnů. A tak mi nezbylo nic jiného, než jednoduchý plán A (uříznout svíčku, nahřát, přilepit do skořápky) nahradit crcacím plánem B, což znamenalo...

...rozřezat čajové svíčky a zjistit, jací jsou jejich výrobci podvodníci, viz. můj povzdech ZDE


...přilepit knot z rozkuchaných čajovek pár kapkami vosku


...roztavit vosk ve vodní lázni v igelitovém sáčku a ten pak přelít do sklenice
poznámka č. 1 - věřte mi, že z pytlíku vosk do skořápky fakt nenalijete :)
poznámka č. 2 - a ne, opravdu to není rum!


...zalít knoty i skořápku po okraj


...počkat, až zatuhnou a nadávat, jak je to hnusný.


A tak jo. V konečném výsledku to zase až tak moc hnusný nebylo. Vlastně to bylo docela i hezký :).

33 komentářů:

  1. Ááá, já jsem se přihlásila k odběru novinek. Já jsem dobrá.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, já bych na něco podobného opravdu neměla trpělivost, přeji vše nejlepší do roku 2018!!

    OdpovědětVymazat
  3. Záměr byl dobrý, stejně se zadařilo. Ať je nastávající rok plný událostí a věcí, které se zadaří tak jak čekáš, a dokonce i líp. Ať se všechno vybarví líp, než se to zpočátku zdálo. Moc dobrý rok 2018!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ve tmě, když se člověk díval jinam tak to bylo opravdu hezký ...   

    OdpovědětVymazat
  5. Žár roztaví všechny nepravosti a tma přikryje zbytek.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta poslední fotka je kouzelná a jdou z ní cítit Vánoce už aby tu zase byly

    OdpovědětVymazat
  7. Povedlo se, službičku to udělalo a doufám, že se žádná nepotopila.

    OdpovědětVymazat
  8. My jsme doma něco takového asi nikdy nedělali, ale moc mě to nemrzí.

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: Děkuji ti, i tobě přeji v novém roce jen to nej .

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Moc ti děkuji a přeji do nového roku hodně zdraví a štěstí!

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: To jsou moudrá slova, děkuji!

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: Mohlo to být lepší, ale vzhledem k okolnostem i tak výsledek předčil očekávání .

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Děkuji ti , nepotopila se žádná a zůstali jsme všichni spolu, takže to dopadlo jak nejlépe mohlo .

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: Moc ti děkuji, neboj, za chvíli jsou tu zase .

    OdpovědětVymazat
  15. ...opravdu to není rum... škoda

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, tak s tím by se mi teda crcat nechtělo! Obdivuji tvou trpělivost, já bych se na to vyprdla... ale ve výsledku lodičky vypadají moc hezky, má to svý kouzlo, to jó!

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Mně to bylo celkem šumák, protože jsem byla dva týdny bez vycházek a času tři kopice . A děkuju!

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Tak třeba příště . A děkuji!

    OdpovědětVymazat
  19. U nás doma se nic takového nepouští, i když bych to přijala radši než to ostatní.

    OdpovědětVymazat
  20. Tolik práce!. Že se toho někdo nechopil a takové skořápky se svíčkou se nedají koupit v ochodě :).

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: U nás je to taková tradice, lodičky pouštíme každý rok. Rádi se díváme, jak naše lodičky s plamínkem cestují a jak se nakonec vždycky spojí .

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Ha! Díra na trhu! To se musí prozkoumat!

    OdpovědětVymazat
  23. Pro tu poslední fotku, tak to trápení za to skutečně stálo, jsi šikovná kočka, což ti píšu vlastně stále.

    OdpovědětVymazat
  24. [28]: Moc ti děkuji, i tobě jen to nej!

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkně jsi si poradila, nevypadá to tak špatně. To my jsme vyráběli svíčky z darované sady. Svíčky se povedly, vosk jsme nalili do formiček, vypadají hezky, ale ještě jsme je nezkoušeli. A hlavně všechno jsme pak měli navoskované

    OdpovědětVymazat
  26. Dobře, tak po zatuhnutí to nevypadlo úplně valně, ale nakonec z toho vzešla velmi  fotogenická a krásná věc, takže i když jsou to šejdíři, janinka to zachránila!

    OdpovědětVymazat
  27. [31]: Děkuji ti , nakonec to zase tak blbě nevypadalo .

    OdpovědětVymazat
  28. [30]: Děkuji ti . Máš pravdu, vosk je pak úplně všude .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).