Falešný patchwork - Čertice


Když jsem minulý rok v článku Falešný patchwork - Andělka bilancovala a definitivně (asi po stopadesátétřetí) uzavírala mou důležitou životní kapitolu zaručeně posledním výrobkem, TlusŤjoch si v komentáři prosil ještě čerta. A protože byl skromný, stačilo mu to až na další Vánoce. Poctivě jsem tedy tuto myšlenku celý rok nosila v hlavě (a tak jo, kecám, vzpomněla jsem si na to minulý měsíc při úklidu tvořící skříně, kdy na mě vypadl polystyrenový kužel) a pustila se do čertí realizace. Snad mi bude odpuštěno, že z čerta nakonec vznikla Čertice a že se bude líbit i přes to, že s Andělkou netvoří genderově vyvážený pár :).


S nezbytným módním doplňkem :)



Pro příznivce falešného patchworku přidávám na TUTO stránku všechny mé návody a inspirace na toto téma :).

54 komentářů:

  1. Teď je fotka "genderově vyvážená"

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera,nádhera,nádhera!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. No a co, že jsou dvě ženské, vždyť na to se dnes nehledí. Kamarádky a hotovo. Moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta mě neskutečně oslovila, já nejsem moc na ty tmavší typy, ale asi přehodnotím     

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné! Patchworkem mě vždycky nadchneš!   

    OdpovědětVymazat
  6. To je tandem.-) Moc se mi líbí, jsou obě nádherně veselé, pozitivní.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Janinko, vyrazila jsi mi dech! Tak tohle je BOMBA!!! Je nádherná. Je to taková čertice indiánka. Úžasná! A proč by vlastně nemohla s Andělkou chodit Čertice polepšovat malé děti? On to vyváží velký taťka Mikuláš! Jsou jako ségry! Každá jiná a přesto k sobě patří! Škoda, že tohle neumím...

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou krásné obě dvě! Za mne velká pochvala!

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: No právě, že není, to spíš rasově .

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Kamarádky, to je ono! Moc ti děkuji, Růženko .

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Děkuji ti, doktorko čertice!

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Děkuji ti, tomu jsem velice ráda!

    OdpovědětVymazat
  13. [6]: Jé, děkuji, jsem ráda, že se líbí!

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Moc ti děkuji, Leni, jsem ráda, že tě tyhle dvě oslovily .

    OdpovědětVymazat
  15. [20]: Ty jsi ale hodná Děkuju, Janinko, od Tebe si takových slov SAKRA vážím..

    OdpovědětVymazat
  16. To se ti povedlo ještě Mikuláše

    OdpovědětVymazat
  17. [23]: Ale není vůbec zač, to já děkuju za tvoje krásný komentáře!

    OdpovědětVymazat
  18. Výborně, líbí se mi to! To bude Mikuláš!

    OdpovědětVymazat
  19. Jani, tak to je paráda. To už je pro hodně šikovné ručičky, jsi prostě šikulka   

    OdpovědětVymazat
  20. Čertice je tak sympatická, že se jí nikdo bát nebude. Dopadne jako strašidlo cantervilleské :).

    OdpovědětVymazat
  21. Jééé...! Andělka! Přemýšlím, jestli mi je podobná. No... ale jo! Asi jo..

    OdpovědětVymazat
  22. Je to skvělá dvojka. Tady je vidět rozdíl mezi námi dvěma. I když děláme stejnou tvorbu, ty to různejma detailama dotáhneš k naprosté dokonalosti. mě ty detaily nenapadnou ....

    OdpovědětVymazat
  23. Čertice je skvělá, Jani! Takže příští rok ještě Mikuláš?

    OdpovědětVymazat
  24. [27]: To jsou jen kámošky, neasi?

    OdpovědětVymazat
  25. [31]: Děkuji ti, taky strašidelná být neměla, nechtělo by se mi totiž kolem ní v pokojíčku chodit .

    OdpovědětVymazat
  26. [42]: Tak jistě neboj, já ti to připomenu

    OdpovědětVymazat
  27. wow.. tak to teda klobouk dolů ! jsi moc šikovná a je to opravdu krásné :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nepsala jsem to před chvílí? Prostě královna! Hele, jsou to holt holky do nepohody! A moc jim to spolu sekne

    OdpovědětVymazat
  29. [47]: Ale prdlajs královna! Leda možná tak ještě princezna, to jo .

    OdpovědětVymazat
  30. [48]: no dobře, na královnu ještě nemáš věk, tak budeš princezna!

    OdpovědětVymazat
  31. [49]: Ale tak věk by byl, ale ten rozum mi tam chybí!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).