Na bílo-stříbrné vlně


První adventní neděle se nezadržitelně blíží a protože nechci být jako každý rok kovářova kobyla, která obdaruje všechny ostatní a které jediné na dveřích včas nevisí věnec, větvička a dokonce ani jmenovka, pustila jsem se letos do tvorby spořádaně a včas :).

Jeden hravý pro mě...



...a jeden elegantní pro babičku.



A aby to klukům nebylo líto (co si to nalhávám, spíš abych u stolu neseděla sama), tvořili i oni.
Matýsek a jeho nový kamarád puchýř konstatovali, že tavící pistoli už do ruky nikdy nevezmou :).


50 komentářů:

  1. Jé, jů, hele! A jak se všichni krásně usmívají!

    OdpovědětVymazat
  2. V příštím životě se chci narodit u Janinky! Klidně jako věnec pro ní na hraní.

    OdpovědětVymazat
  3. Z krásných počinů vidím, že se adventní neděle už opravdu blíží. U vás bude veselo. Ten elegantní věneček pro babičku mi připomíná svatební kytičku, nevím proč, ale je krásný

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ty jsou krásné! Jemné a něžné!

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Sugr, to ne, jako věnec ne! Víš, jak by tě bolely ty špendlíky? A to vařící lepidlo v tavné pistoli?

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Děkuji ti, Kitty, opravdu moc .

    OdpovědětVymazat
  7. Bílá a stříbrná - je výborná volba. Když je tak krásně zpracovaná, paráda.Naše teta měla takový zvyk na Vánoce. Ozdobený stromek (živý samozřejmě) byl jen v bílé a stříbrné barvě. I řetězy jsme měli jen stříbrné, zvonečky též, jen slabý bleděmodrý pásek je zdobil, prostě vše na bílo. Janinko, tys mi ten stromeček svým dílem připomněla- jak je to dávno...

    OdpovědětVymazat
  8. [13]: Růženko, mockrát ti děkuji .

    OdpovědětVymazat
  9. Achám tu na všechny strany... :) Tomu se říká výzdoba. Vypadá to zkrátka úžasně.

    OdpovědětVymazat
  10. Sice letos Vánoce a vše s nimi související sabotuji - výzdoba, pečení a tak - jen nějaké dárky a stromeček budou, protože malá... ale na tohle se kouká krásně!   

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný věnec, moc. Tahle kombinace je výsostně elegantní.

    OdpovědětVymazat
  12. To musí být radost chodit k vám domů! Krásné bílé věnečky!

    OdpovědětVymazat
  13. [19]: Moc děkuji, sama jsem zvědavá, jak se na dveřích bude vyjímat .

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná, elegantní kombinace Já nejsem letos bohužel vůbec připravená a to si každý rok říkám, jak začnu už v říjnu. Letos bylo teplo, svádím to na něj

    OdpovědětVymazat
  15. [21]: to budou pomocníčci - ta naše ještě moc ne - je jí teprve 14 měsíců, ale příští rok už třeba jo - letos nám prostě hodně chybí mamka, tak je to takové všelijaké a hlavně hodně bolavé   

    OdpovědětVymazat
  16. [4]: Protože jsi in, a víš, že letos bílá frčí...

    OdpovědětVymazat
  17. [26]: Já vím, je to těžký. Myslím na vás všechny, ať to máte v rámci možností co nejhezčejší! ♥

    OdpovědětVymazat
  18. [27]: Sníh je taky bílej, takže ten asi taky bude letos frčet. A to se mi moc nelíbí .

    OdpovědětVymazat
  19. Janinko, to je fantastický! Jen blednu závistí a říkám si, že my máme aspoň tu cedulku se jmény (heč)... Jenže Vy máte krásnou dekoraci a tu bych ještě radši než jen sdělení světu, co za pakáž v tom našem bytě bydlí

    OdpovědětVymazat
  20. [32]: Leni, převeliké díky ti posílám!

    OdpovědětVymazat
  21. Je pěkný ale já tam musím mít chvojí

    OdpovědětVymazat
  22. wow! tak to vypadá naprosto nádherně! je to opravdu dokonalé ! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Dala jsem to na Facebook, nevadí, že? Ať to vidí víc lidí.

    OdpovědětVymazat
  24. [41]: Růženko, nevadí, děkuji ti .

    OdpovědětVymazat
  25. [39]: Taky se mi to stávalo. Pak jsem se naučila dávat si šálu do rukávu kabátu a nikdy jsem si ji už nikde nezapomněla .

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné, ty první jsou svou běloskvoucí barvou jak svatební.

    OdpovědětVymazat
  27. [49]: Děkuji ti, příště tam zkusím hodit trochu zelené, aby to vypadalo více vánočně, nejsi první, komu to tak připadá .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).