Letní nostalgická


Venku mrzne, jako kdyby kolem prolítla bláznivá Elsa utíkající před sobem a sněhulákem. A mně, ostřílené horalce, se tak moc zastesklo po létě! Chybí mi sluníčko a teplo, s nostalgií vzpomínám na úžasnou dovolenou, každodenní grilovačky, milou společnost a spoustu krásných zážitků...






















48 komentářů:

  1. Já mám zimu ráda, ale když jsem dnes u nás v rozhlase slyšela varování před extrémním větrem, raději bych brala léto

    OdpovědětVymazat
  2. Ty "květnatý" fotky se mi samozřejmě líbí nejvíc, ale tedy VŠECHNY hřejí.

    OdpovědětVymazat
  3. S nostalgií též vzpomínám na léto... obzvláště v těhle blázincích.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je tedy ale silná provokačka   

    OdpovědětVymazat
  5. Á! Co tady blbnete s létem. Ale kuš!

    OdpovědětVymazat
  6. To se nedělá! Venku chumelí a ty sem dáš takové krásné letní fotky! (až na toho pavouka, brrr )

    OdpovědětVymazat
  7. Pavouček je taková krásná tečka za tím letním konvolutem báječných fotek.

    OdpovědětVymazat
  8. Právě jsem doklouzal domů, oklepal jsem sníh z bundy a tady tohle...

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Já zimu taky ráda, ale jen za oknem .

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Jak já se těším, až ten sajrajt v dubnu roztaje!

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: To nebylo v úmyslu, to já jen tak, pro zahřátí .

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Tisíckrát raději úmorná vedra než ten bílý sajrajt!

    OdpovědětVymazat
  13. [6]: Pavouk byl jedním z mnoha hmyzích letních společníků, víc jsem jich sem ale raději nedávala .

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Já raději dnes ani nevylezla. Jen jsem to pozorovala za oknem .

    OdpovědětVymazat
  15. Příjemné, nečekané, potěšilo. Zabírám si ta grilovaná masíčka.   

    OdpovědětVymazat
  16. [11]:Tady zatím nemá naštěstí co roztávat, takže asi takhle. Strašně se těším až v březnu bude sucho a žádné bláto.

    OdpovědětVymazat
  17. jééé.. :) to vypadá nádherně.. :) až z toho mám chuť opékat buřty.. :)

    OdpovědětVymazat
  18. [13]: To není sajrajt, ale nádhera zvaná sníh! Jó, kdybychom ji tu  my měli, ale zatím ani prd.

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Děkuji ti . Tak masíčka až zase napřesrok .

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Tady v noci pršelo a sračky tajou,  zatím jsem jen opatrně nadšená .

    OdpovědětVymazat
  21. [19]: Děkuji, taky jsem na ně dostala při psaní článku chuť .

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: U nás se sněhu říká "sněhobílý sajrajt" nebo "sněhobílé sračky". To podle toho, jestli ho napadne půl metru nebo metr .

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: OK? dorazím, dej včas vědět!

    OdpovědětVymazat
  24. [27]: Ale hodně včas, páč to jinak sežerou ti mí chlapi, jsou jako studna bezedná .

    OdpovědětVymazat
  25. [28]: A taky jsou pěkně chlupatý, protože patří našemu puberťákovi .

    OdpovědětVymazat
  26. [30]: A sakra! Kde mám jenom ty brejle!

    OdpovědětVymazat
  27. Moc pěkná vzpomínka na léto, ta levandulová, to je krása

    OdpovědětVymazat
  28. Tedy, Janinko, ta nostalgická vzpomínka mne dostala. Také mám raději léto, zimu jen za oknem, nebo na obrázku- jak píšeš.

    OdpovědětVymazat
  29. [34]: Tomu jsem moc ráda, Růženko . Dnes to naštěstí skoro všechno roztálo, jen po stranách chodníků jsou malé sněhové mantinely. A to se dá tak nějak snést .

    OdpovědětVymazat
  30. U nás není po sněhu ani památky, dnes bylo 9°C, šla jsem bez rukavic, bez šály, jen krytý krk bundou.

    OdpovědětVymazat
  31. [37]: Tak to ti upřímně přeji, protože já dnes myslela, že mi díky té vichřici umrzla každá kostička v těle .

    OdpovědětVymazat
  32. Nádhera, nádhera, luxus, potěšilo to duši letního člověka, ovšem okamžitě bych si zavdala řádně opečený špekáček, mňam       

    OdpovědětVymazat
  33. Proč? Proč mi tohle děláš! až mi hlady kručí v břiše a to jsem právě dosnidala - topinka na ohni - to masíko - ty buřtíky... vodopád - kristova noho, nechcete mě příště vzít do kufru? Umím být děsně nenápadná, když chci, fakticky     

    OdpovědětVymazat
  34. [42]:a k němu tu topinku, jednu, prosím!

    OdpovědětVymazat
  35. [43]: Dvě budou lepší! A ještě bych to vyšperkovala nějakým dobrým pivíčkem!

    OdpovědětVymazat
  36. Co je to, sakra, za nápad dávat na blog fotky stejků...?! úplně jsem si pocintala klávesnici.

    OdpovědětVymazat
  37. [45]: Já to taky říkám, holý nerozum cpát na blog jídlo!

    OdpovědětVymazat
  38. Tady se nedá nevzpomenout na Hapku a Hegerovou: "Ty jsi má, levandulová"

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).