Drátěné korálkové hvězdy


Letošní prosinec se nese ve znamení dodělávání restů. Ten, který vám dnes chci představit - drátěnou korálkovou vánoční hvězdu - je sice starý několik let, ale premiantovi všech mých restů, nápadu na adventní svícen, jehož součástky na něj mi doma leží už šestým rokem a zřejmě ještě nějaký ten rok budou, nesahá ani po kotníky. Proti němu je hvězdička vlastně takový malý restík. Restíček :). A asi bych se k němu tento rok sama nedostala, kdyby mě k tomu nenakopla svými hvězdami paní Hanka, se kterou jsem se, díky falešnému patchworku, poznala zde na blogu. Takže paní Hanko, děkuji, díky Vám mám na seznamu o jednu položku méně a o dvacet nových ozdob na vánoční stromek více :).

Tvořilo se nám náramně, žádná hvězda není stejná, šlo to rychle a výsledek byl brzy vidět, což ocenily obzvláště děti. Jediné, co mě zamrzelo, byl fakt, že při objednávání drátěných koster hvězdiček nebylo vidět, že při výrobě nějaký koumák spájel prostředek ZLATÉ hvězdy STŘÍBRNÝM cínem, který ve finále zčernal. Je to asi takový estetický kousek, jaký se kolem mě nedávno mihl na ulici - modrobílý proužkovaný pletený kulich s bambulí, svítivě zelená softshellka, fialovo-žluté vzorkované aladinky a černé sněhule. A tak jo, zase tak strašný to není (ten cín, samozřejmě), ale stejně mi to je líto, protože při bližším kouknutí je tenhle nedostatek patrný. Budiž nám útěchou, že se při světle svíček na stromečku ztratí :).



42 komentářů:

  1. Jani, nádhera. Také jsem letos nadělala asi 150 hvězdiček, jde to samo-rychle, jenom mít pěkné korálky.Jste šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, moc. Jedině by se ten lapsus s cínem dal vyřešit tak že by se koupil zlatý sprej a před začátkem tvoření jím ty středy nastříkat. Já mám rest v jedné ozdobě kterou bych si chtěla udělat, a to je kimekomi koule a la Harry Potter, v jednom z dílů jim ty koule visely ze stropu. Nádherné červené se zdobením zlatou kroucenou šňůrou a úžasným střapcem na spodku. Dělám jí v hlavě už čtyři roky, vloni jsem získala materiál a letos jsem si koupila tu šňůru, příští rok snad koupím i velkou kouli a další rok už snad konečně zhotovím

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Jani, ty hvězdičky budou na stromečku nádherné! Čert vem nějakou černou tečku, to ani není vidět.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejprve jsem koukla na obrázky, pak teprve četla. První dojem z obrázků - to jsou ty hvězdy z mého dětství. Jo, takové bývaly, nikdy mne nenapadlo je vyrábět. Jsou krásné, blýskavé, každá jiná.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Děkuji, Hani . Vy jste se tedy letos rozjela ve velkém!

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Děkuju ti, Vendy. Mě napadlo to přetřít zlatou barvou, třeba se k tomu dokopu .

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Moc ti děkuji, Luci a přeji vše nej k svátku!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Van Vendy jednou psala že je královnou prokrastinace, v tom případě já jsem korunní princezna ....

    OdpovědětVymazat
  9. Nááádhera! Janinko a jak jsou veliké?

    OdpovědětVymazat
  10. Měli jsme takové hvězdičky na stromek. Nebyly barevné, jen stříbrné a dokonce  dvojité. Větší korálek uprostřed to jistil. Bylo i víc korálkových ozdob, ale teta  chtěla jen bílé, stříbrné ozdoby, nevím proč.My už jsme mívali barevnější.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsi stejně šikovná, líbily by se mi takové na stromečku, ale na větším a ten už my doma nemíváme.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsem ráda, že jsem tvůj blog po tak dlouhé době objevila.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné,jsi šikulka! Na stromečku udělají parádu Taky jsem měla nějaké návody, ale navléká se na silonovou nit (křížem krážem) a zdá se mi to trochu komplikované. Tady už kostra je, ale nic podobného jsem tu neviděla. Kde se kupují?

    OdpovědětVymazat
  14. Tak leda lak na nehty nebo barva ve spreji, když to nějaký barvoslepý šlendrián nevychytal ale jinak mě svrbí prsty, že bych taky koukla - ovšem při hromadě nevyužitého materiálu, který tu mám teď, platí na tohle stejné embargo jako na knihy jsou moc krásné, o tom žádná! ♥

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Tak to já jsem proti vám takový malý princátko .

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Ty dvojité hvězdičky s korálkem uprostřed si pamatuji, ale vůbec nevím, odkud. Možná od babičky .

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Moc ti děkuji, Růženko . Já tyhle hvězdičky budu dávat klukům na jejich maličký stromek, ony vypadají, že jsou veliké, ale jsou to prckové, mají kolem 6 až 7 cm .

    OdpovědětVymazat
  18. [15]: Tak doufám, že ty vzpomínky, co jsem vyvolala, jsou jen a jen hezké .

    OdpovědětVymazat
  19. [23]: Hezké... Ale lidé z nich už nežijí.

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Tak to moc dobře znám, naštěstí jsem se už tyhle choutky naučila ovládat a co koupím, bleskurychle spotřebuju, jinak bych tu byla zavalená .

    OdpovědětVymazat
  21. [25]: To je mi líto. Alespoň, že nám ty vzpomínky nikdo nevezme...

    OdpovědětVymazat
  22. moc hezké,takové jsme měli když jsem byla malá holka

    OdpovědětVymazat
  23. Závan starých vánočních časů, krása, co potěší a lahodí duši.

    OdpovědětVymazat
  24. [30]: Děkuji ti, i tobě krásný a pohodový adventní víkend!

    OdpovědětVymazat
  25. Tak tyhle jsem taky vyráběla, se synem ve školce

    OdpovědětVymazat
  26. Pěkné! Napadlo mě, udělat něco podobného, jen s přírodninami, třeba luštěninami nebo tak:)

    OdpovědětVymazat
  27. [34]: Děkujeme . To by nemuselo vypadat vůbec špatně!

    OdpovědětVymazat
  28. Tyhle ozdoby se mi vždycky mooc líbily. ^^

    OdpovědětVymazat
  29. júúúúú! tie sú nádhernééé!

    OdpovědětVymazat
  30. To je výtvorů, až oči přechází, jak v Bižuterii Jablonec :).

    OdpovědětVymazat
  31. [41]: Si tak někdy doma i připadám , děkuji!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).