Malinový dárek


"Mami, co chceš k narozeninám?"
"Nic."
"Mamíííí!"

Zdá se vám to povědomé? Vždyť já to pořád povídám, že se u nás ta paličatost dědí z generace na generaci! Co si pamatuji z babiččina vyprávění, táhne se to už od dob prapraděda Matýska a praprababičky Verunky.

"Tak jo, udělejte mi třeba dort!"

A jak jsem si přála, tak kluci udělali. V den narozenin na mě čekal piškotový bochánek výtečnou marmeládou promazaný, poctivým máslovo-vanilkovým krémem omatlaný a malinami proložený. Pomohla jsem jim jen oddělit žloutky od bílků a rozkrojit korpus. A pak jsem v rámci zachování dobrého duševního zdraví ještě za tepla umývala nádobí a čerstvě vzniklé cákance. A jo, jsem na ně pyšná :).

Dříve, než dostanete šok z náhrobku a nápisu RIP, vězte, že chlapci byli ovlivněni blížícím se Halloweenem.
Hlavně si nebrat nic osobně :).











39 komentářů:

  1. Tak to je pro tebe vyznamenání na státní cenu od prezidenta! Tvoje domácí množina dětí ti vyjádřila lásku po svém, jak to zná a umí. Máš dort? Máš a určitě máš teď dobrý pocit nejen z dortu, ale i z nápadu, který možná některé další inspiruje. Gratuluju k těm narozeninám, ať už byly kdykoli

    OdpovědětVymazat
  2. Mají fantazii, krásně to nazdobili v duchu toho Halloweenu. Iniciativa se musí pochválit a navíc -ani rozříznutý nevypadá špatně, takový jedlý... Takže jste narozeniny krásně oslavili

    OdpovědětVymazat
  3. Moc dobré! Po kompak asi jsou tak šikovní?

    OdpovědětVymazat
  4. To je bomba))) Kluci jsou opravdu moc šikovní. A že tě neposílají do pekla je taky plus

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem ho viděla (a obdivovala) šikovnost kluků na fb, a gratuluju k takovým potomkům. Ona na tom má ohromnou zásluhu asi maminky, že?

    OdpovědětVymazat
  6. Takový luxusní poctivák! Mňam! Vede náhrobek a dýně a vůbec nápad a trpělivost - jsou to úžasnáci!

    OdpovědětVymazat
  7. Víš, Janinko, ono to asi nebude jen paličatost, co se dědí z generace na generaci, viď? ;) Ta šikovnost ručiček se dědí také, jak koukám!

    OdpovědětVymazat
  8. Halovíňáckej dort je bomba!

    OdpovědětVymazat
  9. Třeba R.I.P. mělo představovat horu Říp a háček s čárkou by se špatně "psal".

    OdpovědětVymazat
  10. Já už dárky pro rodiče vzdala,protože prostě co jim kupovat, když všechno mají a zdraví si nekoupíš?

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: Máš pravdu, je to jako vyznamenání, fakt, taková malá pocta . A moc ti děkuji za přání!

    OdpovědětVymazat
  12. [2]: Děkuji za kluky, jedlý tedy opravdu byl, kombinace malin a vanilky byla vynikající .

    OdpovědětVymazat
  13. [3]: Děkuji ti za potomky . Šikovní jsou asi po tatínkovi. A taky trochu po mamince .

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: Převeliké díky posílám a klukům vyřídím!

    OdpovědětVymazat
  15. [8]: Jů, moc ti děkuju i za kluky!

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Říp! Tak to by ten dort hned dával jiný smysl!

    OdpovědětVymazat
  17. [12]: Mám kolegyni v práci, která má přítele. A ona má vždy problém, co mu dát, protože ten člověk může mít všechno, na co si jen prstem ukáže. Osobně myslím, že dárky nejsou o penězích, ale o fantazii. Takže tvoje krabička tictaců je v pohodě .

    OdpovědětVymazat
  18. [14]:Přiznám se bez mučení, že vanilku miluji skoro ve všem, kam dá dát a  ze všeho ovoce maliny- na těch ujíždím-také ve všech podobách.   

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Vydrželo jim to s tímto nadšením asi tak do 15 let. Pak už jen výjimečně.

    OdpovědětVymazat
  20. [26]: Tak to má ten starší necelý rok čas a malý sedm a půl. Tak to si snad to jejich tvoření ještě užiju .

    OdpovědětVymazat
  21. Ono se nadarmo neříká, že kluci jsou po mámě, bože, jak jsem ráda, že mám syna!

    OdpovědětVymazat
  22. Tedy já jen zírám, originální nápad a hlavně super šikovné ručičky!! Tohoto bych se u nás doma nedočkala RIP nevím co znamená, jediné co mě napadlo z italštiny je Riposo In Páce - odpočívej v pokoji

    OdpovědětVymazat
  23. Pardon, ujelo mi to než jsem stačila opravit a ukončit - Riposa in pace - odpočívej v pokoji, neboli v míru. Možná něco z latiny?

    OdpovědětVymazat
  24. No tak to jsou opravdu nadějní malí hošíčci. Maminka je naučila tvoření a tohle jsou nádherné výsledky. Velká gratulace jak mamince, tak i dítkám...   

    OdpovědětVymazat
  25. [29]: U nás je to tak napůl, tatínek je taky hodně tvořivej .

    OdpovědětVymazat
  26. [32]: Převeliké díky posílám i za kluky!

    OdpovědětVymazat
  27. [30]:[31]: No, je fakt, že tentokrát se vážně překonali !

    OdpovědětVymazat
  28. Už nikdy neříkej, že nechceš nic. Byla by velká škoda se nechat ošidit. Skvělé dílo...

    OdpovědětVymazat
  29. Jani, máš úžasné kluky, ten dort je boží, ohledně RIP je vidět, jak jsou všímaví v souvislostech hallowenu a dušiček, a beru to taky s nadhledem, jinak se vyřádili vehementně a jestli dort uplácali a upekli opravdu sami, tak jsou skvělí!

    OdpovědětVymazat
  30. [37]: Vendy, moc ti děkuji za kluky, mají vždycky radost, když jim vyřizuji tu chválu tady .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).