Velikonoční tvoření s dětmi - Zajduhulák


Tuhle zimu jsme sněhuláka postavit nestihli. Buď sníh byl, ale nedalo se z něj stavět, nebo byl a stavět se z něj dalo, ale my chořeli. A když už jsme byli zdraví, tak zase nebyl. Tento týden ale nastala unikátní konstelace sníh-dobrej-žádná nemoc, akorát už nebyla zima, ale jaro. Takže... veselé Velikovánoce! :)




A má i ocásek!


33 komentářů:

  1. Janinko,to jsem se krásně zasmála.Zaplať bůh,že už tady sníh nemáme,ale studený severák ano-hold jsme na severozápadě.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já znám povětšinou velikonoce sněhové z doby když jsem jezdila k nám na chalupu. Za nějakých 12 let nebyl snad jen pětkrát? A to jsme nebyli nikde na horách, jen pár kilometrů za Chrudimí

    OdpovědětVymazat
  3. Tu rudé oči jsou fascinující...

    OdpovědětVymazat
  4. Báječnej zajduhulák! Koukám, že netvoříš jen doma, ale rozšířila si své pole působnosti na celé sídliště ! To je pěkné! Jestlipak chodí na sídlišti koledníci? U nás poslední roky nějak ztmavli a jezdí autem.

    OdpovědětVymazat
  5. Typický zajíček dubňáček!

    OdpovědětVymazat
  6. joooj, ten je zlatý a na tom chvostíku som sa tu ešte pekne chvíľku váľala smiechom je úžasný... ale toľko snehu až máte? mno, chalani to budú mať jednoduché so šibaním a kúpaním... spravia dobrú guľovačku krásne veľkonočné sviatky aj tebe Jani :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, smála jsem se nahlas, že to přivolalo muže z vedlejší místnosti. Už dlouho jsem ho neviděla se takhle smát.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Děkuji, to jsem opravdu ráda!

    OdpovědětVymazat
  9. Zajduhulák je přímo umělecký! Dost jsem se pobavila, u nás sněžilo v pátek. Tobě také hezké Velikovánoce, Janinko.

    OdpovědětVymazat
  10. [12]:[13]: Děkujeme, i vám přeji krásné svátky!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je povedene! Zajduhulak na velikonoce,to tu jeste nebylo      Ja bych mohla leda posilat pozdravy po vetru-zas tady funi...Vesele velikonoce (bez snehu!!)

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Děkujeme! I já přeji krásné svátky jara!

    OdpovědětVymazat
  13. Jéj, tak to je rozkošný zajduhulák. Ale je jako pravda, že se letos v zimě moc věcí nedalo dělat. Taky ti přeji pěkné Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  14. Paráda, ale mám radši bílé vánoce a zelené velikonoce, než naopak

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Děkuji , takže když to doženeme během jara, nikdo se na nás zlobit nebude, že jo .

    OdpovědětVymazat
  16. Ten je úžasný no jo, kdo si hraje, nezlobí

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Nezlobí? Bych ani neřekla . A díky!

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: Aspoň se to tak říká ovšem vyjímka potvrzuje pravidlo

    OdpovědětVymazat
  19. Ten je parádní Letos bylo typických sněhuláků pomálu. U našeho si děti postavili iglů, ale sněhuláka ne. Ten váš zajhulák je bezva nápad. Koho to vlastně napadlo?

    OdpovědětVymazat
  20. [23]: Díky, napadlo to mně , já zase přemýšlela, že bych před domem udělala pár sněhových laviček. Ale než jsem se rozhoupala, sníh roztál .

    OdpovědětVymazat
  21. D.O.K.O.N.A.L.É!!! Tady tedy zdaleka tolik sněhu nebylo, ale i kdyby - plácat v březnu, natož v dubnu sněhuláka, tedy sorry, zajduhuláka by mě fakt nenapadlo. Evidentně v tobě pořád přežívá malá dívenka Janička, která má na takovéhle hrátky ten správný dětský čuch .

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: Občas mi říkají, že se chovám jako smrádě a že nesplňuji představy o tom, jak by se měla dáma mého věku chovat a vyjadřovat. Jejich problém .

    OdpovědětVymazat
  23. Přes slzy smíchu nemůžu komentovat      velikovánoce to skutečně byly!!! a váš "maskot" je dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  24. [28]: Tak tomu jsem opravdu velice ráda, děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  25. Zajduhulák my sme sneh nemali ale mohli sme si postaviť Blatuliaka

    OdpovědětVymazat
  26. Tak už vím, co je  zajduhulák. Parádní.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).