Velikonoční tvoření s dětmi - Netradičně


To vám takhle jednou jdu, když mě v obchodě cvrnkne do nosu krabice. Tedy, nebylo to zrovna do nosu, ale do nohy, protože se válela na zemi, ale i tak to bolelo! No a v té krabici byla spousta holčičích malovátek na nehty za úžasnou výprodejovou cenu pět káčé. Troufám si tvrdit, že všechny dámy zabořené v krabici si laky pořizovaly za účelem, ke kterému většinou bývají určeny, to jenom Janinka musí mít zase něco extra. V momentě, kdy laky uviděla, přesně věděla, že je použije na velikonoční tvoření s potomky. Je pravda, že to u nás během patlání bylo chvílemi jako ve feťáckém doupěti, ale přežili jsme všichni bez úhony :).

Konečně jsem mohla zužitkovat bílá plastová vajíčka, která mi doma ležela několik let ladem...


Detail...


Kartonové papírové vajíčko plus pípající plyšové kuře z Tchiba. A jakou parádu to udělá :).

29 komentářů:

  1. Já většinou na zdobení vajíček používám klasicky rozehřátý vosk (třeba z voskovek), ale tohle je super nápad, všechny vajíčka vypadají fakt úžasně. Doma mám laků jak ***, takže určitě vyzkouším, díky za tip! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Cena úžasná, výsledky taky, děti byly spokojeny, co víc si přát? Je to hezké a nikdo taková vajíčka nemá!

    OdpovědětVymazat
  3. Janinko, další skvělý nápad! Přiznám se, že už mě laky na nehty taky napadly a pravděpodobně, kdybych o podobnou krabici zakopla, tak by též skončily na vejcích - já si totiž nehty nelakuju.

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní výzdoba, se mi líbí   

    OdpovědětVymazat
  5. No prosím, doma jich mám taky pěknou řádku. jen zas mám jen vejce polystyrénová a ta by se mi rzpustila kdybych je namatlala lakem

    OdpovědětVymazat
  6. Vida jak i zakopnutí může přivodit nával inspirace, jen se mi nechce moc věřit, že zrovna u tebe vydržela nějaká vajíčka bílá, nahatá a ladem a to hned několik let.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Já už se z té "chytré" nápovědy asi zblázním!!!!! Kdo dal počítači moc, aby přepisoval moje žblepty svými, ještě pitomějšími.

    OdpovědětVymazat
  8. No vida, super. Kdybyste s těmi laky tvořili ještě nějakou chvilku, mohly z toho být ještě zajímavé Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  9. No teda Janinko to je přímo velesuper.Vietnamci laky mají za babku a doma mám taky nějaké,tak proč to nevyužít.Stejně mám ze zahrady nehtíky zmalované od zeminy a to se mě líbí více.

    OdpovědětVymazat
  10. Věřím, že ve "feťáckém" doupěti šlo barvení vajíček jedna dvě a ještě u toho bylo víc veselo než jindy, že? Janinko, je to krásné, jako vše, co ty vytvoříš, či vymyslíš! Krásné Velikonoce ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  11. " Mé netradiční velikonoční tvoření :

    OdpovědětVymazat
  12. Super, zajímalo by mě, jestli by to šlo i na vatový vajíčka, ty se doma válej zase mě

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné dekorace, pomalovat vajíčka lakem na nehty, mě zatím nenapadlo, děkuji za super inspiraci. Jako porodní bába si nemůžu do práce lakovat nehty, alespoň pro chudinky nebohé laky najdu využití

    OdpovědětVymazat
  14. Rozhodne ste tým výpredajovým lakom dali zmysluplnejšie poslanie   

    OdpovědětVymazat
  15. Dik za skvely napad - uschovam na pristi rok. Urcite je lepsi dat ten levny lak na vajicka nez na nehty... Preji vesele Velikonoce a s nimi jaro!!!   

    OdpovědětVymazat
  16. jeeej, tak toto sa mi páči :) škoda, že nemám k dispozícií plastové vajíčka lebo lakov mám tiež jak .... a lakujem si nechty iba vtedy ak má chytí nejaká podivná lakovacia mánia... ale toto vyzerá úžasne! :) Máš vynikajúcu fantáziu a nápady! :) moc krásne...

    OdpovědětVymazat
  17. [22]: Převeliké díky posílám!

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je naprosto úžasný nápad, palec hore jednoznačně

    OdpovědětVymazat
  19. Máš parádní výzdobu Kam ty na ty bezva nápady chodí? Já tedy rozhodně k tobě!!!     

    OdpovědětVymazat
  20. A já jsem všechny laky bez milosti vyházela - sakra! Mohla jsem je takhle parádně využít jako ty!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).