Velikonoční tvoření s dětmi - Perníčky


Letošní Velikonoce jsme se opravdu překonali. Postavili jsme zajduhuláka, nalakovali vajíčka, spatlali berana a dokonce jsme i upekli a pomalovali velikonoční perníčky...




Prvorozený je vlastenec!


Divoký styl druhorozeného...


"Jééé, ty se vám fakt povedly! Éééé, Jani, co tam dělají ti sněhuláci? A vločky?"
"Se podívej ven, neasi?!"

25 komentářů:

  1. Sněhuláci i vločky letos k Velikonocům opravdu patří a jsou super, stejně jako zajíci atd. Mladým se zdobení vydařilo

    OdpovědětVymazat
  2. No jasně. Když Velikonoce, tak sněhulák! Co jinýho asi?

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, když nebyla zima v zimě, bude zima na jaře ..... prostě jednou si to odbejt musí tak co! u nás sice taková nadílka naštěstí! není, ale ten bílej sajrajt se sype na střídačku s krásným slunečným dnem .....

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Já když jsem jel z koledy od mladých, tak jsem jel v takové vánici, že jsem ji nezažil za celou zimu. A to jsem nebyl nikde na horách jako vy, nýbrž v hranicích matičky stověžaté, která jinak na vánice příliš hojná nebývá. Vlastně jsem tento první dubnový týden jel už dvakrát ve vánici. Super bilance.

    OdpovědětVymazat
  5. Jó, velikonoce na sněhu ... to už tu dlouho nebylo )))

    OdpovědětVymazat
  6. Letošní velikonoce byly prapodivné, ale sníh si pamatuji i v květnu

    OdpovědětVymazat
  7. Takový perníčky jsem nikde o Velikonocích neviděla, jsou úžasné. Většinou je zdobí v mém okolí jen bílou ozdobou, tyhle tvé jsou skutečně krásné Janinko!

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Taky pamatuju sníh v květnu, když venku bylo skoro třicet a ve stínu za garážema ještě odtávaly ty hromady sněhu .

    OdpovědětVymazat
  9. Máte tvořivého ducha Perníčky jsou nádherné. Ten vlastenec je super

    OdpovědětVymazat
  10. Perníčky se moc povedly Po pravdě, také mne napadlo, že bych se měla naučit péct a zdobit perníčky. Myslím, že by je koledníci uvítali s větší radostí, než vajíčka. Péct nebude problém, horší to u mne bude se zdobením. Pokusím se tu od tebe vzít inspiraci na ta vajíčka. Sněhulák, to je vtipné, ale povedl se

    OdpovědětVymazat
  11. Náhodou, tvé perníky jsou pěkně vypečené, pane! Jeden hezčí jak druhý a já se nedivím, že měly ohlas!

    OdpovědětVymazat
  12. Manžel přinesl od mladých jeden perníček-vajíčko, krásně nazdobené. Takto ale asi nazdobená vajíčka a perníčky neměli. Moc jste si vyhráli, že? Je to pěkné. U nás nesněžilo, jen foukal vítr.

    OdpovědětVymazat
  13. [18]: Děkuji Růženko , každý zdobí, jak umí, nám to jinak nejde, jsme prostě hraví . Ale obdivuji všechny, kteří zdobí perníčky tím krásným bílým stylem .

    OdpovědětVymazat
  14. No to se povedlo! U nás se peklo linecké, ale perníčky nás nenapadly! ovšem zdobené je máte krásně - pestré až umělecké výtvory, smekám a jdu se ještě jednou kochat - zvlášť tou naší vlajkou   

    OdpovědětVymazat
  15. [22]: No vidíš, a já se letos na linecký vykašlala a šla do perníku .

    OdpovědětVymazat
  16. ešte ste si mohli spraviť veľkonočný stromček a podarovať aj darčeky :) :) k tomu snehu by to bolo akurát!!! :) :) Moc krásne perníky, hneď by som si aj ja dala a vôbec sa mi nechce veriť, že Veľká Noc bola naozaj takto zasnežená... :) snáď už je to lepšie trošku.

    OdpovědětVymazat
  17. [24]: Jo, taky jsem si říkala, proč nám ta velká palma uschla, mohli jsme si jí ozdobit vajíčkama .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).