Vyděrači


Dnes vám dávám jedinečnou šanci nahlédnout do dětských duší a odhalit jejich ďábelské taktiky, aneb co všechno jsou potomkové ochotni udělat proto, aby dosáhli svého cíle...

Maminko, jestli... tipujte v anketě dole, tak ti nedáme tyhle obrázky!

Matějovina


Míšovina


PS: Pravdu odhalím, než vyjde další článek :).

Konec tipování, odhalení správné odpovědi:

Je fakt, že naši potomkové rádi hrají. Taky je fakt, že se jim občas nechce do vany. Dost často protestují kvůli stanovené spací hodině a kvůli zákazům.
Tentokrát ale obrázky vznikly skutečně proto, aby mohli "uvařit" večeři, všem správně tipujícím posílám virtuální metál :).

P.S: K večeři byly toasty!

31 komentářů:

  1. Tipuji podle vnuka!!! Ale Vaši kluci jsou asi jiní.

    OdpovědětVymazat
  2. Jako u všech dnešních moderních smráďat bych tipoval, že šlo o ten Playstation.

    OdpovědětVymazat
  3. Tipuji podle našich synů, ale oni nevydírali, oni ukecávali. Jen nejstarší řekl: nevadí, že se nemůžu dívat na televizi neblo jít ven, budu si číst. To věděl, že nezakazuji.

    OdpovědětVymazat
  4. I když vím, že tvoji kluci jsou dost vyjímeční a mají rádi tvoření i jiné dnešním dětem moc neznámé aktivity tipuju tu pařbu na Playstation

    OdpovědětVymazat
  5. Tipuji Playstation Ti naši mě dokázali umlátit arguemnenty

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Omyl, jsou to raubíři jako ostatní .

    OdpovědětVymazat
  7. Tipla jsem Playstation. Jsou normální, že?

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Normální jsou. Relativně. Snad. Jestli jsou ale po mně, tak... tak asi nejsou .

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Právě, že ráda. Ale u ženského pokolení se to tak nenosí, kdežto u chlapů je to cajk .

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já jdu proti proudu - podle GameballCZ obrázku tipuji vaření. Třeba je ovlivnila nejnovější parodie na "U Haliny v kuchyni"...

    OdpovědětVymazat
  11. Chtěla jsem prvně hlasovat pro to spaní, ale pak jsem to srovnávala s roštáky u mě v okolí a nakonec jsem taky hlasovala pro Playstation :)

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: To je ale vážně zajímavá úvaha .

    OdpovědětVymazat
  13. To je skvostné vyděračství! Tipuji hry na playstejšnu, ale můžu se plést...

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Chudák Láďa mým dětem v žaludku neleží, jen nás prostě ty parodie děsně baví .

    OdpovědětVymazat
  15. Můj skromný tip? Kluci se chtěli vyřádit v kuchyni :) :) na playstationu přece hraje každý!     

    OdpovědětVymazat
  16. Já si myslím to s tou vanou! Jistá šance tam existuje, jsem první, kdo to dal, a bylo mi líto, že to nikdo nestiskl

    OdpovědětVymazat
  17. Playstation tipuje skoro každý, tak si vyberu něco jiného, tím spíš, že já na něm nepařím . Co třeba to koupání? To je přece taky děsnej vopruz, ne?

    OdpovědětVymazat
  18. [19]:[20]: Mno, proč vlastně ne, i ta koupel by to mohla být, občas to hoši totiž zkoušejí i s ní .

    OdpovědětVymazat
  19. Jednoznačně poslední odpověď ... jestli jsou ti tvoji alespoň z části jako ti moji. Byť PS nemáme, ale "jen" noťasy a hry jako World of Tanks atd ...

    OdpovědětVymazat
  20. No tipovala som playstation, lebo viem, že dnešné decká sú dosť závislé ako od týchto hier, tak od internetu a telefónu... (no net a telefón sa dá v pohode pripísať aj dospelým :) ). Tak som zvedavá aký vydieračský pokus to na teba skúsili :) ... ale zlatí sú.

    OdpovědětVymazat
  21. V prvé řadě jde především o jídlo.

    OdpovědětVymazat
  22. [18]: Takže jestli paříš na playstationu, tak určitě chtějí další, který bys jim neokupovala

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Já bych řekla, že nejsou jenom jako tví, ale jako polovina dětské populace dneska .

    OdpovědětVymazat
  24. [1]:[2]:[3]:[4]:[5]:[7]:[8]:[10]:[12]:[13]:[15]:[19]:[20]:[22]:[23]:[24]:

    OdpovědětVymazat
  25. večeři bych rozhodně netipovala ale že to jsou kutilové

    OdpovědětVymazat
  26. Takže večeře, jo? Co by kvůli kusu žvance člověk neudělal!   

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).