Standa


Vážení, vůbec netuším, jaká fatální chyba způsobila, že můj umělecký příspěvek nebyl zařazen do Standosoutěže. Pravděpodobně za to mohla lidská kůže, na kterou jsem toto dílo vytvořila, nicméně jsem se rozhodla, že vás o tento výjev nemohu ochudit.

Prosím o kritiku, nejlépe konstruktivně-destruktivní! :)


Milý Stando,

musím uznat, jsi vážně třída. Jsi ten nejbáječnější společník, jakého jsem si jen mohla přát. Bylo nám sice dopřáno pouze pár společných hodin a ačkoliv jsi během této doby nepromluvil ani slovo, i tak to stálo za to, ještě teď žasnu nad tvou všestranností!

Pomohl jsi mi připravit skvělou večeři. Pravda, byla jsem zprvu na rozpacích, když jsi mě začal krmit a pak mi dokonce až k ústům přikládal sklenku vína, ale po druhé skleničce mi to bylo celkem jedno.
Byl jsi neocenitelným pomocníkem při mém večerním rituálu, koupelí počínaje a česáním vlasů konče.
Trochu jsem znejistěla, když jsi mi pomáhal psát e-maily a když jsi ovládal i mou myš. Ale věděl jsi přesně, na co myslím a co chci udělat a tak jsem si rychle zvykla.
A pak... pak jsi se mnou hrál kostky a vůbec ti to nešlo! Asi to byla moje chyba, neměla jsem tě nutit, byl jsi po pobytu ve sprše takový pobledlý, skoro jsi se ztrácel před očima! Myslela jsem, že se z toho třeba vyspíš, jenže to už jsem nezjistila, protože když jsem se ráno probudila, byl jsi dočista pryč. Inu, nic netrvá věčně a tak ti to opravdu nemám za zlé :).

Díky ti za báječný večer!
Tvoje Janinka.

Standa
(Holky, závidíte, co? :))


PS. Mám ti vzkázat od polovičáka, že vážně dobře šimráš a že by jsi měl pouvažovat o otevření šimracího bordelu.
PPS. Zapomněla jsem ti říct, že jsi vlastně z dvojčat. Původně jsi byl prostředníčkem (neber si to osobně, bylo to proto, že je mým nejdelším prstem a vešlo se toho na něj nejvíc), jenže tenhle prst se blbě zvěčňuje tak, aby nebylo vidět, že to je právě prostředníček. A já rozhodně nechtěla být za klacka!
PPPS. Takže jsme vlastně tohle všechno zažívali ve třech. Nevadí?

Standa (vpravo) s bráchou

37 komentářů:

  1. Nezávidím Janinko, ale přeju!)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Paráda!   nevím, ale připadá mi o hodně roztomilejší než asi ve skutečnosti je   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tento v provedení Janinky určitě! Ty jsi neviděla Wendy Rulce na fotkách, které tu kdysi byly mezi blogerkami? Měli sraz, křtili nějakou knihu a Rulc tam byl.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Já na zajíčky nejsem, ale že tu nějaké fotky kdysi proletěly si pamatuju. Já spíš koukala na blogery a blogerky kteří tam byli a kteří ke mě chodí na blog. Což Standa rozhodně není

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já tak leda na zajíčka na smetaně, ke mně taky Standa nechodí a nikdy za těch 7 let co jsem na blogu cz. mě nedal na titulku, natož někam jinam (i když tam asi ano!), ale mě je to putna, jeho vyvolení jsou stanoveni a já jim to přeji.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem ho viděla na fotkách ze křtu knihy, takže tento je také docela výstižný. Dobrý nápad a jak jsi to krásně popsala to tvoření...

    OdpovědětVymazat
  7. úúúúúžasnééééééééé....

    OdpovědětVymazat
  8. Tak mne ještě napadlo, jestli by tenhle Standa nebyl také dobrý třeba na dloubání v nose?

    OdpovědětVymazat
  9. Připomíná mi to rohy, co má každý ďábel v pekle!

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, ale on byl zařazen do soutěže, jenže neprošel mezi 10 nejlepších. A to mě vážně mrzí, protože by dostal ode mne hlas. Po přečtení tvého článku jsem nejdřív byla na rozpacích. Jana a Standa spolu? Potom mi to docvaklo a začala jsem se smát. Tvůj Standoprst je špica!!!!!         

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Teď jsem se překouknul a četl jsem to jako "Standoprc".

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem se hned po ránu nasmála Dobrý))

    OdpovědětVymazat
  13. [1]: Poslala, ale nejspíš to bylo málo pracné . Já si tedy dovolím nesouhlasit, ale asi to tak vypadá .

    OdpovědětVymazat
  14. Ne, já nemůžu. Nemůžu. Se. Přestat. Smát. Tomuhle. Dokonalýmu. Nápadu.

    OdpovědětVymazat
  15. Neboj, já nezávidím, i když je to fakt povedený a divím se, že tvůj Standa nepostoupil do finále Jediný důvod vidím, že snad dostal strach, co všechno by s tebou musel dělat Třeba držet horké ucho u kastrůlku, nebo by mohl být omotán nití, několikrát dokola těsně u krku a háčkovat s tebou , No, nemá to ten Standa u tebe zadarmo, ale ten nápad bych si být tebou nechala patentovat

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Holka, nepřeháněj to s tím smíchem, nebo si prodloužíš život tak do stopadesáti .

    OdpovědětVymazat
  17. Ach jo, to je mi líto, že se zrovna tvoji klucí prstoví nedostali do finále. Mohla jsem se zasmát včera a ne až dnes.

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Děkuji, to nemusí, už jsem to tu někde psala, ale beru to jako recesi .

    OdpovědětVymazat
  19. Třeba mu v mysli vytanula parafáze písně:

    OdpovědětVymazat
  20. Moc vtipně napsané    Určitě mi udělalo dobře takhle se pobavit před obědem !

    OdpovědětVymazat
  21. Hihihihi, to je pěkný nápad, já jsem tuhle soutěž nějak nesledovala a tak mi to všechno celkem ušlo. Ale jak to těď zpětně prohlížím, docela se bavím. Tvůj Standa je moc nápaditej a originální...     

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to ovšem pozor - pan Standa je velký fešák! Kravaťák! Z dvojčat! Jsou to nové informace!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Pobavilo. Možná se Standa lekl, že by ho mohli považovat za šťouru a kvůli tomu tě nedal do výběru. Škoda, tento výtvor by určitě měl můj hlas.

    OdpovědětVymazat
  24. Heeezky! Tak tohle by mě nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  25. Roztomilý prstík! Tak trochu jsem přemýšlela nad úvodním textem, než jsem viděla první obrázek...

    OdpovědětVymazat
  26. P.S. možná proto se Standa lek, aby si jeho portrét leckdo špatně nevyložil     

    OdpovědětVymazat
  27. Pobavila som sa... máš neskutočne dobrý zmysel pre humor a bavila som sa celý čas! Si skvelá! :)

    OdpovědětVymazat
  28. [30]: Převeliké díky ti posílám, to jsem opravdu ráda!

    OdpovědětVymazat
  29. Mozno si myslel, ze to bol prostrednik

    OdpovědětVymazat
  30. Nejdříve, než jsem pořádně zaostřila, jsem se trochu lekla, co to kouká ze zeleně... Nakonec jsem Standu poznala - šikovný klučík, všestranný. Standů není nikdy dost

    OdpovědětVymazat
  31. [36]: Teď jsem se hodně pobavila, protože v kontextu uplynulých událostí okolo Autorského klubu, z nějž Standa (jeho správce) vyhazuje členy jen tak, to působí vážně legračně. Možná bych to příště nafotila tak, aby bylo vidět, že ten prst je prostředníček .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).