Štrůdlí had :)


Další jedlá ptákovina, nebo lépe řečeno hadovina, o které si myslím, že na oslavě narozenin u dětí (a možná nejen u nich) sklidí úspěch. Nejnovější výplod mojí mozkovny "Slaný štrůdlí had" (nebo hadice, chcete-li :)) je tu...



A co v hadovi-hadici najdete? Samé dobroty - šunku (slanina také není vůbec marná), tvrdý sýr, lahůdkovou cibulku, vajíčka vařená natvrdo, vše osolené a opepřené dle chuti. Doporučuji podávat ještě teplé jen tak nebo namáčené do pikantní omáčky :).

28 komentářů:

  1. Nad tvými nápady jenom žasnu.

    OdpovědětVymazat
  2. Nad tvým parádním hladem si tu slintám jako hladový vlčák

    OdpovědětVymazat
  3. Jani kde na ty nápady chodíš? Senzační nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky vám všem za uslintané komentáře!

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Děkuji, opravdu netuším, zbyl kousek těsta, na který se nedostala jablíčka ze štrůdlu a hadovina byla na světě .

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten je lákavý, ale brala bych ho i s jablky, či jiným ovocem. Ale ten pekáč musí na něj být dost velký, případně by se musel stáčet...   

    OdpovědětVymazat
  7. Hada jsem ještě neochutnala, ale do tohodle bych se s chutí zakousla   

    OdpovědětVymazat
  8. to je nádhera, až škoda ho sníst, ale určitě dobrůtka tomu se nedá odolat...

    OdpovědětVymazat
  9. Hmmm, tak tady můžu hrdinsky prohlásit, že pokud by mě takový had kousl, s chutí ho hryznu taky

    OdpovědětVymazat
  10. Jehé, ten je! No to taky udělám, to snad zvládnu. (i když mě to určitě minimálně praskne)

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam! A zeptám se, budu po jeho konzumaci rozumět řeči všech zvířat?

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Děkuji, on nebyl opravdu veliký, pekáč na něj stačil bohatě !

    OdpovědětVymazat
  13. Zbytek těsta vysvětlen.Já si taky říkala,že pečeš ve velkém.

    OdpovědětVymazat
  14. Teda já tady taky slintáma to jsem prosím čerstvě po snídani.. nádhera, jak jsi udělala ty proužky? A jak to, že ti nevytekl ten sýr? Já to prostě nechápu, hluboce před tebou smekám..   

    OdpovědětVymazat
  15. Ty jsi holka šikovná A taky nápaditá kam na tu inspiraci chodíš? Hadice vypadá moc chutně

    OdpovědětVymazat
  16. Ty proužky by mě tedy taky silně zajímaly. Právě dumám,jak vypadá had v rozvinutém tvaru. Já dělám s podobnou náplní jen trojúhelníkové pirožky. Na chuť stejné, ale had je had . Možná těm pirožkám přidělám alespoň očička !

    OdpovědětVymazat
  17. Jedlá hadovina.. ou jé. Skutečně vypadá velmi chutně! Nebylo vám toho plaza ale líto? Připravit mu taký nemilosrdný osud, to od vás není hezké! (Takové krásné zvířátko to bylo..)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahooj u mě na blogu je soutěž o diplomek jestli chceš tak se zapoj http://luci1e5.blog.cz/1305/kdo-co-to-je

    OdpovědětVymazat
  19. Pozor had! Snězte ho dřív, než sní on Vás!   

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: Ale kdepak, my zase takoví jedlíci nejsme .

    OdpovědětVymazat
  21. Jako obvykle, tvé hadí meníčko vypadá lákavě, chutně a k nakousnutí.

    OdpovědětVymazat
  22. hohohohooooo - tady mi někdo dělá chutě... zkusím - ale pro nás to bude muset být "háďátko", protože jinak ho budeme jíst týden   

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).