Rozlítaná


Poslední týden se cítím jako Čapkova Dášeňka, opelichaná a uhoněná. Opelichanost jsem částečně vyřešila návštěvou kadeřnice, takže už přinejmenším nestraším děti na ulici, uhoněnost taky ustupuje a já si přestávám připadat jako ta psí máma. Výjimečně otevírám rubriku "Dóbro dóšli", ono to občas asi chce...

Blinkací a kandící vir se u nás doma trochu pomnožil a svůj pobyt si tak neplánovaně prodloužil, ale jak říká můj drahý, všechno zlé je k něčemu dobré, takže mám teď figuru do plavek závidění hodnou. Když už vir konečně uznal, že se u nás zdržel déle, než je zdrávo a víc už z nás nevysaje, prvorozený začal kašlat, jako by kouřil třicet let šedesát čvaňháků denně. Má to ovšem, jak jinak, i své plus, nemusíme ráno vstávat do školy. A jak už to u nemocňátek bývá, jednomu bylo smutno a tak mám v tuhle chvíli doma marody dva a moje uši oblažují chrchlavým duetem a kdovíproč si myslí, že hledání a sbírání jejich posmrkaných kapesníků v různých zákoutích je děsná zábava.

Matýska mi nevzali do školky, do které jsme ho dali k zápisu, přijímali jen 12 dětí, tříletí prckové se tam například nedostali vůbec, protože přednost mají předškolní děti. Katastrofa v podobě vystřílení ředitelny se naštěstí nekonala, bylo mi nabídnuto místo ve školce kousek od té naší, kde se paradoxně přijímalo dětí stejně, nicméně díky tomu, že paní ředitelka předem vyvěsila na dveře, kolik dětí přijímá, přišlo k zápisu tak málo maminek, že na nás zbylo volné místo. Ze srdce mi spadl ohromný balvan, možná by bylo na místě napsat spíše skalní masiv, i když lítání a papírování kolem obvolávání, odvolávání a opětovného přihlašování bylo opravdu na nervy.

Absolvovala jsem dva pohovory v mém zaměstnání, dobrou zprávou je, že mé místo je pro mě připravené, dokonce i stejná pozice, plat se mi mírně zvýší, stále budu na zkrácený úvazek bez víkendů a jen na ranní směnu. Tak jen mít ještě štěstí na kolektiv bez štěken. Ale to už bych asi chtěla moc...:)

Taky si nevím rady se svou dokonale rozhozenou mozkovnou, která do své fáze dospěla díky děťátku, které se má brzy narodit v naší rodině a které se jeho rodiče rozhodli pojmenovat Verunka. Asi smýšlím jako sobecké ukřivděné děcko, vím, že nemám právo ani pípnout, jen stará rána, o které jsem si myslela, že je natrvalo pevně zašitá, se rozšklebila a vzpomínka na naší Verunku, které nebylo přáno, začala tak nějak víc bolet. A bolí o to víc, že děťátko takto bude pojmenováno schválně, aby nám to ublížilo.

Tohle počasí mě jednou zabije...

23 komentářů:

  1. Blahopřeju ke školce. Dneska je to nedostatkové zboží.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno smutné přejde. Ať se nám přihodí cokoliv, ať nás to bolí jakkoliv, světu je to jedno, život jde dál a my sami se musíme se vším srovnat. Ať smutky přejdou...(vzpomínky přesto zůstanou).

    OdpovědětVymazat
  3. blahopřeji ke školce, všude je to nedostatek a opravdu přeji v práci jen příjemný kolegy a kolegyně a že vím o čem píšu, bohužel...krásný i když deštivý den...   

    OdpovědětVymazat
  4. No, upravit mojí postavu do plavek aspoň tak, abych, jak sama říkáš "nestrašila děti" (a méně psychicky odolné jedince vůbec), to by se musel blinkací a kadící virus zdržet trošku dýl, počítám tak dva, tři roky.

    OdpovědětVymazat
  5. Janinko, moc se mi líbí jak popisuješ "marody" s humorem a nadsázkou. Úžasné!

    OdpovědětVymazat
  6. Prima, že máte školku. A taky že práce bude. Blýská se na dobré časy!

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že si můžete všichni pogratulovat. Dostat školku blízko, je jako výhra v loterii.

    OdpovědětVymazat
  8. Některé jizvy se nehojí. Jsou jenom špatně sestehované a drží pohromadě, dokud se jich něco nedotkne. Ale proti této jizvičce se staví dobré zprávy, kluci mají školku a ty máš práci. V dnešní době je to úspěch, který nějaká nemoc nerozhodí. Nemoc pomine, práce a škola zůstanou.

    OdpovědětVymazat
  9. " Dnes ráno jse pěkně se rozlítal,

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Děkuji ti, ono to ani jinak, než s humorem, nejde, jinak bych už byla v blázinci , přeji ti hodně zdraví!

    OdpovědětVymazat
  11. P.S: Kromě všech milých komentářů také moc děkuji všem za hřejivá slůvka ve zprávách autorovi, velmi si jich vážím.

    OdpovědětVymazat
  12. Janinko, staré rány dokážou zabolet i po letech. Bohužel. Nevěděla jsem to a je mi to líto.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Takhle se to u nás taky provozuje, Vezmou dítě ženské, která je na mateřské s dalším dítětem. Ale u nás hraje roli věk. Pokud je tohle "nevhodné" dítě starší než dítě mámy, která potřebuje jít do práce, dostane přednost. Striktně se to dodržuje, takže matky moc dobře vědí, proč dítě nebylo přijato. Ale stejně se mezi sebou štěkají

    OdpovědětVymazat
  14. Na začátek foukám bolístku na dálku, i když to nejspíš moc nepomůže:(

    OdpovědětVymazat
  15. Víš co, máš štěstí se školkou.V sousední vesnici nejmenší děti nepřijali a v okolních školkách je taky plno.Takže některé maminky pokud potřebují umístit svoje děti, vozí je do 8 km vzdálené vesnice.Je to hrozné...

    OdpovědětVymazat
  16. [19]: Tak přeci jen jsme větší město, tak tu máme i větší šanci na umístění, ale všeobecně to se školkami je opravdu hrozné...

    OdpovědětVymazat
  17. [20]:Hlavně že školky před několika letech vehementně rušili, tupci.

    OdpovědětVymazat
  18. školka - to je taky téma - jsem zvědavá, až budou shánět pro synovce - to bude bojovka ale gratuluji,  vypadalo to bledě, ale nakonec se zadařilo   

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Jo, a teď narychlo rozšiřují a staví nové, blbouni .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).