Nejlepší vajíčková pomazánka na světě a rituál, se kterým jsme odehnalizimu :)


To vám takhle v pondělí, když jsem koukla z okna, venku zase chumelilo. A protože už jsme toho měli doma plné kecky, nebo spíš sněhule, rozhodli jsme se uspořádat rituál a zimu poslat do pr...yč :).

Jako základ rituálu jsem spatlala nejlepší vajíčkovou pomazánku na světě, metodě pokus-omyl tentokrát dávám palec nahoru a klidně bych dala ještě jeden, protože takovou mňaminu jsem už dlouho nejedla - do misky jsem na jemno nastrouhala jednu cibuli, dvě sterilované okurky a devět vařených vajec (vy nemusíte takové kvantum, to jen u nás zbyla nálož velikonočních vajíček :)), do toho jsem dala asi 100 ml majonézy, pořádnou lžíci plnotučné hořčice a ochutila solí a pepřem. Úplně obyčejné a přitom tak neobyčejně dobré...
Pak jsem postavila z vajec sněhuláka, trochu ho pomučila a propíchala (ne, milá Adaluter, ani tentokrát to nebyly jehly, jenom salátová okurka :)), posadila do loďky s pomazánkou, sbalila mu saky paky a odeslala ho do věčných lovišť. Skoro to vypadá, že to i zafungovalo! Venku se udělalo krásně, haldy sněhu i led na přehradě taje, sluníčko svítí a zimní boty i oblečení jsme snad definitivně schovali do skříní. Tak teď už jen čekat na říjen, až nám to začne znovu... :)

25 komentářů:

  1. Jako základ rituálu jsem spatlala nejlepší vajíčkovou pomalánzku na světě.....takovou micinu jsem už dlouho nejedla....trochu ho pomoučila/pomočila a propíchala.....aneb tak čtu já.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já myslela, že nezletilí bumbat nesmí?

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně takovou pomazánku dělávám já. Tedy až na toho sněhuláka navrch!

    OdpovědětVymazat
  4. Takže to vděčíme Tobě za to teploučko venku? Tak to Ti strááášně děkujeme .

    OdpovědětVymazat
  5. Že bych tu tvojí mňaminu zkusila? Už se mi sbíhají sliny

    OdpovědětVymazat
  6. Dělám jí úplně jinak. Je to legrační jak se jedna obyčejná pomazánka dá dělat asi tak na milion způsobů. Nicméně ten sněhulák je na tom nejvíc prima. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak se mi zdá, že vynášet Mořenu už nestačí, že se k rituálu musí přidat pomazánková lodička s vajíčkovým huhulákem...

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou jsem natrefila na Vaše stránky a musím podotknout, že jsem se už dlouho tak nepobavila Pěkná tvorba všeho a psaní článečků od srdíčka nemá chybu. Je úžasné,jak dovedete zapojit mozkové závity a vytvořit milé "blbůstky", které lahodí nejen dětem, ale pobaví i dospěláky. Tleskám, ráda se k Vám vrátím. Pěkný den Tonina

    OdpovědětVymazat
  9. Takže, moje milá Janinko, za prvé: jak je vidět, ve voodoo fungují i dobře nabroušené okurky, za druhé: příští rok prosím tě udělej tu pomazánku tak v půlce února, ať tu, jenom kvůli tobě a tvojí ulítlé (úchylné, už by asi bylo moc silné, že jo?) lásce k zimě, neomrzáme ještě v dubnu, a za třetí: to je přesně to, o čem jsem psala, z čokolády vajíčkovou pomazánku prostě neuděláš.

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Nemyslete si,že piju Líbí se mi,že je to tak kreativní a je to jako sněhulák Takto jsem to myslela

    OdpovědětVymazat
  11. [14]: Ne ne, kdepak, to s tím bumbáním bylo myšleno na komentář jedna !

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Omlouvám se,ale nemůžu za to,že jsem od přírody blondýna Vážně promiňte

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé, cokoli z vajíček naprosto miluji, je to má závislot, aspoň jednou týdně musím mít vajíčka takže sněhuláček a loďka se mi velice líbí

    OdpovědětVymazat
  14. Takhle se na to musí! Sněhuláček je roztomilý, věřím, že i dobře chutnal. Když tak na to koukám, tu pomazánku bych si klidně dala.

    OdpovědětVymazat
  15. Pomazánky jsou u nás oblíbené a vajíčková je v plánu takže zkusím tuto variantu,sněhuláka dělat nebudu,abych nepřivolala špatné počasí    ale je kouzelný Krásný večer Alena

    OdpovědětVymazat
  16. Vajíčkovou pomazánku vytvářím ze stejných ingrediencí, ale krájím je. Netušila jsem, že funguje na zahnání zimy, dělala bych jí už od února.

    OdpovědětVymazat
  17. Prosím pěkně, z čeho je ta bambule?

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Barva vlasů nemá s inteligencí nic společného, to se stává .

    OdpovědětVymazat
  19. Janinko tvůj blog se jmenuje "Moje mozkovna", tvé díla - výrobky k jídlu bych být tebou vydala jako knihu a hrdě bych ji nazvala: "Moje vývařovna!"

    OdpovědětVymazat
  20. Povedlo se ti to odehnat zimu do věčných lovišť a ještě takovým parádním sněhuláčkem vajíčkáčkem

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: Děkuji za inspiraci, třeba jednou !

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).