Kuky aneb růžovka podruhé


O mém milovaném plyšovém Kukym jsem psala před rokem v článku na Téma týdne Rasismus. Článek se jmenoval


a protože co jsem chtěla, jsem o Kukym napsala, rozhodla jsem se vám ho "vyrobit" :). Ráda bych vám představila velmi jednoduchý (a dle mého silně návykový) program, na který jsem nedávno narazila. Jedná se o virtuální barvičkopatlání a překvapivě na to nemusíte být žádným umělcem, což se mi náramně hodí :). Každý krok můžete vrátit zpět, barev je tam sice jen patnáct, ale na vyblbnutí to stačí, můžete měnit tloušťku barevné čáry a dílko lze dokonce i rozvibrovat. Na závěr si obrázek uložíte, program vám vygeneruje odkaz, který následně můžete vkládat kamkoliv se vám zlíbí. Ostatní po rozkliknutí vašeho odkazu uvidí, jak jste, krok za krokem, obrázek tvořili a já tak někdy nestačila žasnout nad úžasnými dílky mých přátel...

Tady je můj Kuky...


A co vy? Podělíte se o své výtvory v komentáři pod mým článkem? :)

28 komentářů:

  1. Tyjo tak to je fakt pecka! Moc děkuji za typ na úžasný program. Tvůj Kuky je prostě úžasný, vždycky když jsem si myslela, že už je konec animace ještě něco přibylo :). Určitě to hned vyzkouším a pak se i ráda pochlubím Tak Kukymu zdar! (já ho prostě zbožňuju, hlavně když mi někdo říká, že ho nemůžu mít ráda, když je růžovej (nesnášim tu barvu ), tak argumentuju "on není růžovej, on je červeneeej )

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ty jsi šikovná. To je nádhera. Koukání na to tvoje malování mi uplně vykouzlilo úsměv. Pěkné. x)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, Kuky se ti povedl, moc se mi líbil, je to přesně taková ta krásná dětská hravost, která z toho obrázku vyzařuje :) Ten prográmek se mi líbí, děkuji za inspiraci :) A teda já se s Vámi tady taky podělím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem se pokusila ale nestojí to za nic "Harry Potter v neviditelním plášti" http://sketchtoy.com/21093416

    OdpovědětVymazat
  5. špatný odkaz tady je animace celá, ale můžná že ta půlka byla lepší http://sketchtoy.com/21093828

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Tak to je fakt krásný! Tyjo... smekám

    OdpovědětVymazat
  7. O tomto programu už jsem slyšela, dokonce jsem v něm zkoušela kreslit, ale myší se mi to dělá hrozně špatně Tvůj Kuky je nádherný a roztomilý, ještě lepší než ten opravdový Pohrála sis s detaily, to se cení.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Děkuji ti . Je pravda, že není typicky růžový, takový starorůžový, takže to se překousnout dá. Rozhodně lépe, než ta řvavá růžová, která mě dohání k šílenství a kvůli které už ani nechodím do hračkářství .

    OdpovědětVymazat
  9. Nevidím nic. Kompjůtr po mně chce, abych si nainstaloval "Chrome", hrome.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: A sakrblé, to jsem netušila, že to je něčím podmíněno .

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera, to jsem netušila, že existuje takový šikovný prográmek. Tvůj Kuky je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Děkuji moc a děkuji i podruhé!

    OdpovědětVymazat
  13. Kuky je moc pěkný. Prográmek ale nevyužiju, kromě fotek nejsem vůbec na výtvarničení. O to víc obdivuji, když to někdo umí .

    OdpovědětVymazat
  14. Je povedený, nejdřív jsem myslela, že je v postýlce, ale on je v lese, aby mu nebyla zima na nožičky, když mu čouhají zpod deky hihihihi   

    OdpovědětVymazat
  15. Můj starý počítač mi nedovolil, abych si Kukyho prohlédla. Už týden čekám na kamaráda mé dcery, který by mi měl rozšířit kapacitu paměti na mém stařičkém počítači. Škoda, z komentářů jsem se dočetla, jak je to super. Cítím se poněkud mimo mísu.

    OdpovědětVymazat
  16. Janinko tvůj Kuky je krásný, jen... není mu na ty nožky zima?   

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Děkuji , já zase neumím fotit, přístrojek je starý a nemocný a já jsem na to trochu levá, tak se realizuju raději jinde .

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: To se vzduch tetelí horkou letní nocí . A kde můžeme vidět ty králíky?

    OdpovědětVymazat
  19. Odkaz na ten program jsem viděla u Elisis, namalovala tam i krásnou loďku, moc se mi její obrázek líbil.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj prosím ťa nemôžeš mi da hlas prosím...   Kludne aj oplatim

    OdpovědětVymazat
  21. Já se snažila, jako fakt, ale malíř ze mě nebude

    OdpovědětVymazat
  22. Je sladkej.Ty jeho kukadla

    OdpovědětVymazat
  23. [26]: No co, no, svět se nezboří .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).