LEGO Creeper


Poslední týden jsem měla nuceně dočasný azyl v dětském pokojíčku, neboť můj drahý ihned po "velké" oslavě čtyřicetin, na kterou díky chřipce dorazili celí tři! (tedy o šest méně, než bylo plánováno) zdraví slavící, lehl s horečkami taktéž. Naštěstí to není žádná fňukna a umí se o sebe postarat sám, chodila jsem ho tedy jen po očku kontrolovat, ovšem pořádný zápřah mi dávalo mladší dítko, které ztěžka odmítalo pochopit, že za tatínkem do ložnice prostě nesmí.
Ještě, že máme to LEGO a protože u nás stále ještě frčí Minecraft, trochu jsem zabrouzdala internetem na načerpání inspirace a postavila jsem dětem za to, že mě u sebe nechaly bydlet, Creepera. S otáčivou hlavou! :). Byly nadšené, až na to, že zelené kostky, ačkoliv jich nebylo málo, zkrátka na dva zelenáče nevystačily, takže se o toho jednoho děťátka málem servaly...



Stavění chytlo všechny, takže nezůstalo jenom u Creepera, ale vzali jsme si na paškál i pár dalších relikvií. Kromě toho jsme se také vykašlali na nějaké konvence a plácali páté přes deváté, takže na domeček pro zelenáče jsme si přibrali na pomoc kostky trochu větších rozměrů. Puntíčkáři raději nekoukat! :)



Můj nuceně dočasný azyl v pokojíčku stále pokračuje, neb má dítka lehla také, obě najednou. Čtyřicet jsem na teploměru u svých dětí viděla prvně v životě, při vědomí mě udržuje kafe, budík na měření teploty, dýchánky s batoletem a laryngitidou na mrazu u otevřeného okna (tentokráte s kávou ledovou) a vědomí, že to všechno snad za pár dní skončí.

24 komentářů:

  1. Už aby ty chřipkové časy byly za námi, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, držím palce, aby chřipka co nejdříve opustila vaší rodinu. Izolace jednoho člena rodiny někdy postačí, ale jsou společné body, kde číhá bacil, aby nekoho bacil. Asi k tomu došlo i u vás, tak jen doufám, že tebe to mine.

    OdpovědětVymazat
  3. Janinko, já taky nějak postonávám, chřipka to není, jen nachlazení, ale i tak mě to dost otravuje.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: To ano, je to trochu vyčerpávající. A děkujeme .

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji, ať se brzy všichni uzdravíte a poté velmi dlouhý, zasloužený spánek

    OdpovědětVymazat
  6. Jéj, vy tam za chvilku onemocníte všichni Tak vám přeju brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji vám za milé komentáře a moc se omlouvám, že nestíhám číst ani komentovat vaše články, jsem k.o.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, jo, taky jsme teploměr pěkně potrénovaly. Předminulý týden to bylo jako chřipka, ale bez větších teplot.

    OdpovědětVymazat
  9. Janinko přeji ti aby jsi byla zase brzo O.K.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné a inspirativní kousky, gratuluji. Ale i tak držím palce, ať je u vás brzy všechno v pohodě .

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Koukám, taky na vás vykonala bacilová slušnou práci , my máme prázdniny až za dva týdny, takže smolík . Dnes je líp, horečky má jen jeden, ale kašel mají ušitrhající oba. Vlatně tři. Hladina kafe v krvi se mi dostává do normálu, ve špitálu ho na dětském překvapivě neměli a ty jejich čajíky mě do pohody moc nedostávaly .

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsem se kochala článkem, ale jen k poslednímu odstavci. Janinko, ať je brzy lépe (snad už i je?) a jste zas všichni zdraví... U nás se to taky furt točí po všech v rodině ty bacily, naposledy jsem lehla já o víkendu...tak ať je líp!

    OdpovědětVymazat
  13. Co je na tom, že kostky jsou rozdílných velikostí. Důležitý je záměr a účel, který splnily.... jej... hlavně ať se všichni brzy uzdraví

    OdpovědětVymazat
  14. Máš ty prostě dva tvořitele. Hlavně se brzy vystonejte, děti jakmile dostanou horečky, hned zvadnou jako květinky, ale, jakmile to pomine, velice rychle se zase zmátoří...   

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Děkuji Péťo, pořád máme bacila, ale už je to alespoň snesitelnější .

    OdpovědětVymazat
  16. Doufám, že superbacil už je na definitivním ústupu!

    OdpovědětVymazat
  17. Chceš zbohatnout? Chceš být finančně nezávislý? Nyní je přesně šance pro tebe podívej se na videa, Davida Kirše, který ti pomůže zvýšit tvoje zisky a stát se úspěšným.  Na odkazu níže dostaneš přístup k videím, která ti otevřou obzory http://www.emailacademy.cz/?a_box=y3m8t3sc

    OdpovědětVymazat
  18. Zrovna hraju minecraft a kouknu se na internet co bych si mohla v minecraftu postavit tady to je sice z lega ale takto se to mi necraftu taky dá postavit díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  19. A povedlo se mi to takto:C:\Users\Urbanikovi\Pictures\minecraft obrazek.jpg

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Není zač, koukám, že bláznů do Minecraftu je docela hodně .

    OdpovědětVymazat
  21. My máme minecraftí období taky už asi rok, ale creepra s otáčení hlavou bych teda nezvládla, Klobouk dolů, paráda

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: Nás už se to drží roky čtyři, mockrát děkuji!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).