Bambusová krabička


Když jsem se zařekla, že si žádný nový tvořící materiál kupovat nebudu, dokud nezlikviduji ten starý, kecala jsem. Ono totiž, když chcete vymyslet a vyrobit příhodný dárek pro muže, jde to docela těžko, máte-li na skladě tunu mašlí a korálků... :)

Přemýšlení, co vyrobit, zabralo jen chvilku - spatlám originální krabičky na čaj a s láskou je i naplním. Netrvalo dlouho a zanedlouho mi domů dorazil balíček s bambusovými krabičkami, papírovými ubrousky na decoupage a s nějakým tím lakem. Čajovou náplň jsem kupovala ještě před objednáním krabiček, protože jsem potřebovala vědět, jaký rozměr objednat, aby tam čaje nebyly natěsno, ale aby tam taky ani neplavaly...

A jak to dopadlo? Ubrousky pečlivě vybrané, nastříhané a nalepené, barvička i lak napatlány, nevzhledné gumičky na úchyt nahrazeny barevně odpovídajícími řetízky z bavlnky, dílka naplněna, zabalena a mé tvořivé já na čas uspokojeno. Pravda, krabička laděná do zelena je trošku křivotvará, ale co už s tím nadělám, kdo ví, na co zrovna ten chudák Číňan při pletení myslel. V úložném prostoru v posteli v ložnici mi to voní jako v čajovně a já tajně doufám, že do zítřka můj drahý nepojme žádné podezření... :)



30 komentářů:

  1. Krabička vypadá opravdu užasně, ale bambus tedy žádný nemám, abych to vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád něco nového,, člověk kouká, člověk se diví, tak trochu závidí tomu obdarovanému. Tak ať má radost z pěkných krabiček.

    OdpovědětVymazat
  3. A nyní můžeš páchat japonské čajové obřady...

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou úžasný. Šikulka a takový dárek určitě potěší.

    OdpovědětVymazat
  5. ubrousková technika je skvělá :) párkrát jsem s ní taky dělala. A tvoje krabička je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Děkuji , já ho také neměla, musela jsem si krabičky objedna .

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná práce postavená na skvělém nápadu.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Podej nám pak hlášení o těch japonských orgiích a pozdravuj!

    OdpovědětVymazat
  9. Do prkýnka. Skvělý dárek! A skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
  10. Ale to je velice pěkné :) kam na ty nápady chodíš? já i kdybych čirou náhodou našla čas, tak bych se bála, že jsem levoň - nepřestanu tě obdivovat   

    OdpovědětVymazat
  11. Moc povedené a hlavně úžasný nápad.

    OdpovědětVymazat
  12. " Máte prý krabičky z bambusu ?

    OdpovědětVymazat
  13. KPáni, tak to je opravdu skvělý nápad!   Ze začátku jsem si myslela, že bambusové krabičky sis upletla sama U Tebe, jakožto tvořivého génia, by mě to ani nepřekvapilo.

    OdpovědětVymazat
  14. A to je přesně ono, ty to totiž všechno děláš tak profesionálně, že by mě (a zjevně ani tvého manžela) vůbec nenapadlo, že je to domácí výtvor. Ješteže máš důkazní materiál - fotodokumentaci.

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou to nádherné krabice... Také bych si takovou přála. Čaje miluju!

    OdpovědětVymazat
  16. [17]:  Moc ti děkuji , sice pozdě, ale přeci, teprve teď se mi objevilo v mailu, že tu mám komentáře...

    OdpovědětVymazat
  17. Dlouhou chvíli jsem nevěděla co dát mamince ke kulatinám, je čajová, tak dostane pěknou kravičku, aby se čajíčky nemuseli válet doma po kuchyňské lince.

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Není z ač, přeji, ať se dílko podaří :).

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den, Janinko

    OdpovědětVymazat
  20. V první řadě bych Vás chtěla moc pochválit, protože Vaše výtvory jsou úžasné- strávila jsem nad nimi spoustu času a velice jste mě inspirovala! Falešný patchwork vidím poprvé a jsem okouzlená, co dokážete vytvořit- máte opravdu smysl pro detail a všechno to vypadá moc hezky... Děkuji tímto za propracované návody! Zkoušela jsem háčkovat podle videa na internetu a pak jsem to vzdala, protože to bylo přesně to, co tu zmiňujete- a jako  předešlém videu apod.... Moje první cesta povede do galanterie! Jste skvělá, moc děkuji! Gabriela

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den, Janinko :)

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: Děkuji, já si zatím vystačím bez náprstku, asi už mi bříška ztvrdla .

    OdpovědětVymazat
  23. To věřím Doufám, že se k tomu taky někdy dopracuju, protože s ním to není nic moc.... Mám co dělat- vajíček mám ještě 13 na vytvoření a Velikonoce jsou tu co nevidět... Hlavně, že jsem je naslibovala kde komu

    OdpovědětVymazat
  24. [27]: To znám, proto už zásadně neslibuju .

    OdpovědětVymazat
  25. Je to pěkné. Bambus je supr materiál

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).