Bééélaxování


Začalo mi hrabat. Už přes týden jsem v rámci možností téměř celodenně zabořená v matrikách a snažím se do příštího týdne dopátrat co nejvíce, aby narozeninové překvapení pro maminku mého manžela v podobě rodokmenu s linií jejích zatím jediných nalezených předků bylo co nejobsáhlejší. Daří se mi. A moc! Hlavně díky nezištné pomoci jiných lidiček, kteří mi pomáhají s překlady matričních zápisů, se mi ruka ještě nezastavila. Jenže! Zavřela jsem oči a viděla zápisy, vařila jsem a místo špaget tam byla změť čísel a písmenek. Šla jsem spát a celou noc jsem se hrabala v matrikách, přes den pak to samé a já začala mít pocit, že tohle dlouho nevydržím. Dneska v poledne jsem to zabalila a naordinovala si nucenou pauzu. Až mi přestanou tiky v oku, bude to známka, že můžu začít zase pátrat, dřív ne :). Přinejhorším dostane maminka narozeninový dárek později, o to větší to bude překvapení, obzvláště proto, že o tom, že jsem něco našla, nemá ani tušení.

A takhle jsem dnes bééélaxovala... :)


...s lívancema, marmeládou, ovocem a šlehačkou :).

28 komentářů:

  1. Ty tiky v oku důvěrně znám. Mívám je z nadměrného smažení her a jakéhokoli závanu práce.

    OdpovědětVymazat
  2. Tiky v oku jsem nepříjemné a nucená pauza je důležitá ;) Doufám, že to vyjde Jiak ta ovečka je z čeho všeho ? Vypadá to lákavě...

    OdpovědětVymazat
  3. Ten dárek se mi velice líbí. Určitě hodně potěší :) A pěkná ovečka ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pane jo... Ta ovečka je přímo k sežrání

    OdpovědětVymazat
  5. Dávat rodokmeny jako dárky je super. Taky už jsem pár příbuzných podarovala. A takový dar obvykle sklidil největší úspěch

    OdpovědětVymazat
  6. Panejo, tomu říkám dárek! Budu muset někoho přesvědčit, aby mě taky obdaroval .

    OdpovědětVymazat
  7. My jsme zase  všichni dostali při různých příležitostech od nejstaršího syna krásně vypracovaný erb- podle  jména i s vysvětlivkami. Zabývá se heraldikou, navíc krásně  kreslí, zarámuje to do koupeného rámečku pod sklo. krásná památka i obrázek.

    OdpovědětVymazat
  8. Ovečka To už začínají Velikonoce, zdá se...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je skvělé, že se Ti daří, doufám, že to dotáhneš do zdárného konce Maminku to jistě moc potěší, ještě aby ne, když si její dcera zahrála přímo na Sherlocka

    OdpovědětVymazat
  10. Netreba nic prehanat, ani zanietenost v hladani . Ovecka je k zjedeniu

    OdpovědětVymazat
  11. Tvé matrikové pátrání sleduju a žasnu

    OdpovědětVymazat
  12. [1]: Děkuji . Tiky v oku z nadměrného smažení her jsem mívala taky. Ale to jsem byla těhotná a času bylo tři ... Takže teď se to musí vyrovnat a tikám z něčeho jiného .

    OdpovědětVymazat
  13. Ale Jani dárek to bude pořádný. Historie černé na bílém.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné a chutné bééélaxování.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Děkuji, myslím, že bude . OVečka byla slupnutá tak rychle, že by sis ani nestihla vzít kiwíčko .

    OdpovědětVymazat
  16. Ovečky je parádní. A dárek udělá určitě velkou radost

    OdpovědětVymazat
  17. Máš můj hluboký obdiv, jak za tu ovečku už zblajznutou, tak i za trpělivost hrabání se v matrikách...   

    OdpovědětVymazat
  18. Možná bych měl ovečku litovat za to, že byla zmasakrována, ale jak vás tak znám, asi až tak dlouho netrpěla.

    OdpovědětVymazat
  19. gratuluji - k úspěšnému pátrání, i ke krásné ovečce    tu je i škoda sníst ... koukala bych na talíř a žasla

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkný lívancový relax. Taky jsem jednu dobu pátrala po rodové linii, takže mám představu jak moc je reálný ten tik oka. Neboj, tikat přestane.

    OdpovědětVymazat
  21. Tá ovečka je vážne skvelá a ten nápad z rodokmeňom je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  22. Dala sis nelehký úkol.. Ale jak vidno, chopila ses ho dobře! :) Tak hodně štěstí, ať to vše včas dohledáš!

    OdpovědětVymazat
  23. [23]:[24]:[25]: Moc vám děkuji!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).