Velikonoční tvoření s dětmi - Modelína na vejcích...


Aneb jak jsem k dalšímu jalovému nápadu přišla... To jsem vám takhle při pohledu na krabici mých potomků, která se se zarputilou pravidelností zaplňovala kelímky modelíny Play-Doh, propadala lehké depresi, neboť mi bylo naprosto jasné, jak krásně zářící barvičky hmoty po nějaké době skončí - v jedné velké matlanině neidentifikovatelné barvy. Nicméně částečně se mi podařilo této katastrofě předejít a to tím, že jsem dětem dovolila barvičky smatlat dohromady sama a ještě jsem jim s vervou pomáhala :). Po náhodném nálezu týden zapadlého kousku této modelíny, která na vzduchu báječně ztvrdla a přitom si zachovala tvar i barvu, mě totiž cosi osvítilo a tak vám předkládám čistě nefalšované "vejce made in moje mozkovna". Opravdu by mě zajímalo, jestli se na světě najde další magor, který zdobí vyfouknutá velikonoční vajíčka modelínou... :)

Omlouvám se za focení s bleskem, ale u nás je dnes mlhavo a vůbec fujtajblově...

Tohle vajíčko tvořil náš devítiletý...:)


...a tady už jsou moje patlaniny :)




Takhle si u nás vajíčka hoví, než zaschnou... :)


A dvě rady na závěr - spoje mezi jednotlivými barvami pořádně "uhňácejte", modelína se při schnutí na vajíčku malinko scvrkne a tak by se vám mohly objevit spáry. Když modelína na vajíčku pořádně zaschne, což trvá tak týden, je dobré ho ještě přelakovat, získá tak pěkný lesk :).

21 komentářů:

  1. Vypadají jako veliká lízátka .

    OdpovědětVymazat
  2. To třetí je nádherně duhové...

    OdpovědětVymazat
  3. Proč Magor? Spíš Vynálezce, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně živé barvy. Ta duhovka se mi taky líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Vajíčka se mi líbí všechna. Jedno hezčí než druhé. A tohle by mě nenapadlo ani náhodou. U nás plastelína většinou končí jako velká umatlaná hrouda, která už Cibuli nebaví a chce novou.

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádherný. A to jako úplně ztuhne a pak už mi to neumatle domácnost?

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělý nápad! A ty barvičky jsou nádherné. Takové zářivé, barevné, jarní...

    OdpovědětVymazat
  8. [9]:Tak to máš můj obdiv, protože vajíčka jsou docela křehká - a oplácat je modelínou, navíc vyhladit povrch, to asi není jen tak jednoduché.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to dost dobře. Teď na mě úplně dýchly Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že lidé stále něco vymýšlí a je to fajn. Děti se zabaví, maminka také a nezlobí se navzájem, že?Navic to vypadá hezky.

    OdpovědětVymazat
  11. No to je zase skvělý nápad a krásné výsledky, ale nakonec čemu se divím, jsi přece mozkovna   

    OdpovědětVymazat
  12. No já když to vajíčko vidím,tak bych čekala,že se z něj vylíhne dinosaurus

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jooo, to je super inspirace teď před velikonocema, originální. Děkuji     

    OdpovědětVymazat
  14. Vajíčka jsou krásná a originální a taková zaručeně nikdo nemá. Super nápad.

    OdpovědětVymazat
  15. [10]:[12]:[13]:[14]:[16]:[17]:[18]: - Moc vám děkuji za milé komentáře !

    OdpovědětVymazat
  16. kam ty na ty nápady chodíš? jedním slovem parádní!

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Děkuji , náhlé pomatení mysli .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).