Velikonoční tvoření s dětmi - Inspirace


Válí-li se vám doma dřevěné výlisky a máte-li jich minimálně 750 625, můžete si s nimi třeba zatopit, což jen tak mimochodem, v těch mínus třinácti dnes docela bodne :). Máte-li jich ale méně, jako třeba já, přináším pár (možná netradičních) nápadů, co s nimi...

Nevíte-li, jak takové výlisky vypadají nahé, máte unikátní možnost :).


A tady už jsou slibované inspirace - malinko časově náročnější mozaika...


Aby do vás při tvoření nedrkaly děti, nebuďte sobečkové a taky jim jedno vajíčko přihrajte. Ať si s ním dělají, co chtějí, třeba si na něj naplácají modelínu :).


Tohle vajíčko jste mohli vidět jako součást mého posledního věnečku (ZDE), je jednoduché, ale efektní.


A nakonec dvě vajíčka technikou decoupage, první trochu pracnější...


...a druhé  à la minutová záležitost :).

27 komentářů:

  1. Dobré by bylo nalepit na ně lentilky (já jím říkám čočinky).

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, chtěla bych ti představit virtuální školu pro elfy, víly, nágy a divoženky.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ty Velikonoce pořád nemůžu nějak skousnout, ale tvoje neutuchající tvořivá síla mě otužuje, takže až tedy skutečně dorazí, budu snad schopná aspoň vrazit pár vajíček do barvy, na moc víc to nevidím, při pohledu ven (a na předpověď počasí) mi pořád přijde adekvátnější zdobit vánoční stromek.   

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se nejvíc líbí ty nahé výlisky, protože mi nejvíc připomínají jídlo. Konkrétně rozříznutou mozzarellu.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: A co ti brání v tom, aby sis letos udělala takové Velikovánoce? Pod ozdobený stromeček položit obarvená vejce a do jesliček místo Ježíška dát pečeného beránka.   

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné. Mozaika, vajíčko z věnečku a to poslední (zlatodešťové?),to jsou nádherné kousky.

    OdpovědětVymazat
  7. Do prvních bych přidělala žloutek! Jinak sis pěkně vyhrála, máš dost nápadů!

    OdpovědětVymazat
  8. Tady se to krásnými nápady jenom hemží. A vždy jsem nadšená a řeknu si - to bych mohla, to je super, to by se mi líbilo...Naposledy to bylo "píchaného" vejce. No, už mám napsaný seznam, co k tomu potřebuji koupit...

    OdpovědětVymazat
  9. Kde na to bereš čas? Ježišmarjá, já se flákám doma v důchodu a nic nestíhám. Mám depku, kdykoli k tobě zajdu na návštěvu.   

    OdpovědětVymazat
  10. a co když nemám výlisky?    další inspirace na seznam :) šikovná Janinka

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: Ty by se u nás lepení nedožily .

    OdpovědětVymazat
  12. Tak teda dobrá rada,jak pro 10),tak i pro mě.Ale já se do lesa bojím,jsou tu přemnožená prasata,tak jak? poraď!

    OdpovědětVymazat
  13. Už dlouho mám pocit,že bys dokonale výtvarně dokázala zpracovat i slupky z brambor

    OdpovědětVymazat
  14. opravdu krásné a originální nápady

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Tak to si musíš ještě k sekeře pořídit něco na skolení prasat . A nebo se na to vykašlat, děkujeme !

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc mě potěšilo to poslední, kytičkové, ale jinak se mi nejvíc líbilo čtvrté odshora, to se zeleným okrajem, zajímavá kombinace a celkově krásné sladění. Moc pěkné! Další kousek do tvé sbírky.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Děkuji ti , něco rozdám, patchworky většinou prodám a něco málo zbyde, takže doma zbydě přiměřeně, přiměřeně .

    OdpovědětVymazat
  18. [3]:Takhle nějak to cítím taky. Obdivuji sice um a píli a šikovné výrobky, ale moje energie stačí akorát na to obdivování. Jestli stačíš obarvit vajíčka, budeš ještě lepší než já - vidím to na maximálně rozklepnutí na pánev a míchaná vejce na cibulce. To je asi vše na vajíčkové téma...

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Tak to s těmi puzzlíky znám . Vršily se mi krabice, pak jsem začala z krabic odstříhávat jen obrázky a vrstvit puzzlíky na sebe do těch největších krabic a pak jsem od nich upustila úplně. Ale měla jsem pěkné kousky, metalické, velkoměsta a tak. Zasklené mám taky jedno - směs koření a je v kuchyni .

    OdpovědětVymazat
  20. [8]: Tak už máme nakoupeno i vyrobeno. Dcerka si dnes hezky "zapíchala" Samozřejmě to není úplně tip top jako v návodu, ale chlapi dostanou vajíčka dělaná od srdce a s velkou snahou. A ty jsou vždycky nejhezčí Ještě jednou velké díky za úžasné a podrobné návody

    OdpovědětVymazat
  21. Jí myslím, že Mengano má naprostou pravdu, ty dokážeš udělat krásno snad ze všeho...   

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: To je super, jste šikulky, mám vždycky ohromnou radost, když někoho "ulovím" .

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné sněhové velikonoční pondělí přeji.Moc krásná vajíčka,určitě potěšily nejedno oko.Mě se nejvíc líbí ty ubrouskové chtěla bych se to taky naučit a něco si nazdobit jsi šikulka

    OdpovědětVymazat
  24. [23]: Děkuji moc, ubrousková technika není těžká...

    OdpovědětVymazat
  25. Obvykle se doma mě, která nevyrábí skoro nic, válí po pokoji dřevěné výlisky a ještě ve tvaru vejce, často je i nosím po kapsách Všechny vajíčka jsou nádherná, obdivuju Tě, jsi prostě kouzelnice :)

    OdpovědětVymazat
  26. [25]: Tak teď už se válím smíchy, ty jsi poděs ! A děkuji !

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Těší mě, že jsem zdrojem Tvé radosti a smíchu A nemáš zač :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).