Vánoční cukroví pro děti - příšerky ze zbytků :)


Když jsem usoudila, že nám Bílé myšky, Opilé vrány a Medoví čuníci na vánoční stůl stačí, zavolala jsem na Míšu a ze zbytků těsta jsme stvořili naprosto neregulérní cosi, co se snad ani cukrovím nazvat nedá. Takže... Je-libo ufounky nebo jednooké příšerky? :)

Míšovo tvoření...


Tady bych si dovolila vypíchnout naprosto famózní bílou sovičku...


A moje spatlaniny...


30 komentářů:

  1. Jééé, to je krásný To bych jedla, až by se mi od pusy prášilo

    OdpovědětVymazat
  2. No samozřejmě je to zase nádhera!

    OdpovědětVymazat
  3. přímo k snědení, hned bych si smlsla na příšercee, moc se ti povedly!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc hezky, to musí být škoda jíst

    OdpovědětVymazat
  5. Abych řekla pravdu, vypadají docela drsně Především ty Míšovy.

    OdpovědětVymazat
  6. To podlouhlé vpředu na prvním snímku bude, myslím, totem předků.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]:Eeek... brokolici mám ráda, ale brokolicové perníčky? Květák v lineckém?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj nechceš se spřátelit? jinak moc hezký!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera. Honzík mi nakukuje přes rameno a už běžel říct tatínkovi, že si upečeme bubáky.

    OdpovědětVymazat
  10. Ha! Tak to je úžasné... kam se na takové krásné potvůrky hrabe známé vánoční cukroví! A ano, sovička je úžasná!!

    OdpovědětVymazat
  11. Nestíhám jednotlivě komentovat a tak děkuju, děkuju, děkuju všem do jednoho, Míšovi chválu vyřídím !

    OdpovědětVymazat
  12. krásné a nápadité, až je to škoda jíst, no ne?

    OdpovědětVymazat
  13. No jo, ale to musíš napsat Charllotě, je pro mě, ale ne moje

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji snažila jsem se ale sestře se nelíbí. :)

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: Moje maminka říká, že škoda je umřít. Ne baštit takovou dobrotu...

    OdpovědětVymazat
  16. Máš pravdu - já jsem to v tom špatně formulovala

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle je ovšem bezkonkurenční.     

    OdpovědětVymazat
  18. Bože, rohlíčky jsou táááák nudné. Ale zase mi není líto je sníst. Tady bych oplakala každý kousek.   

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám největší chuť na mnohookaté monstrum vedle sněhuláka. Mňam. Mimochodem vtipnej nápad.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).