Přeji vám...


Přeji vám...

Vánoční svátky v klidu a pohodě,
lásku, štěstí a hodně zdraví.
Absenci pocitu "žaludek na vodě"
(malý panák možná to spraví :)).

Nový rok bez hádek a karambolů,
nakrmení vašich kasiček.
Ať potkáte minimum tupých volů.
Anebo přihlouplých kraviček.

To vše vám opravdu od srdce přeje
mladá a bláznivá maminka.
Ta, jejíž bránice často se chvěje,
blogerská fanynka Janinka.

:)

13 komentářů:

  1. Děkuji (a ostatní jistě taky) za originální báseň spojenou s Vánočním přáníčkem

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá báseň. Taky jsem přemýšlela že složím vánoční báseň. Ostatně, básně přece skládám zásadně o lidech nebo věcech, kteří/které mne štvou nebo mi nějak znepříjemňují psychickou rovnováhu (– to samé vznešeněji řečeno)...

    OdpovědětVymazat
  3. Nojo, Janinka prostě musí být originální.   

    OdpovědětVymazat
  4. Básničky, to by ti šlo, ale loupat brambory nic moc, co?

    OdpovědětVymazat
  5. Milé, krásné, kulišácké přání! Také jsem měla doma jednoho kulíška, to už je ale třiadvacet let a je o půl metru větší než já( to je ale skoro každý)! Janinko  užij si pohodové Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Já měl taky kulíška, který se narodil na konci šestého měsíce. Teď je mu pětadvacet a ramena má dvakrát tak širší než já. Vypadá spíš jako přenošenej, než nedonošenej.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:[3]: Děkuji vám za milá přáníčka!

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, perfektní přání jsi napsala, to je paráda I já Tobě přeji krásné a pohodové Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná, tobě taky šťastné a veselé Svátky Vánoční, šťastně dokodrcané k novému roku

    OdpovědětVymazat
  10. Přáníčko milé a veselé a já, i když se zpožděním, přeji také, i když už jen zbytek vánoc. At' je následující rok úspěšný a at' už konečně vyhraješ v té Sportce.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:[11]:[12]: Děkuji vám moc!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).