Týden 51.


Tento týden netradičně - jak ho zachytil objektiv a s minimem kecání...:)

Betonové perníčky
(alespoň mám jistotu, že do rána ze stromečku nespadnou :), barevné zdobil Míša)


Týden ve znamení sněhu


Míša si stihl ještě před prázdninami přitáhnout ze školy střevní chřipku a tohle byla jeho sváteční večeře...


Jeden z vánočních dárků :)


A nakonec i nějaká ta mňamina...:)


15 komentářů:

  1. Páni Míša má, jak je vidět talent. Já jsem se naučila zdobit perníčky teprve nedávno

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí ta fotka s klučíky. Nádherný šibalský úsměv!

    OdpovědětVymazat
  3. To naše mamka taky. Já se zase těším, až budu moci já vyletět z domova. Jen jestli toho budu ještě schopná a neshniju tady mám malou sestru, jako s vlastní dcerou jsem s ní pomáhala, ale už jí táhne na deset.

    OdpovědětVymazat
  4. Ju, PS: krásný cukroví, Scooby dooby doooo (v češtině to znamená chytat lelky, chi)

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Možná to bude tím, že maminka je taky šibalka. Zřejmě to šibalství bude genetické.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:Nejen pěkné, ale i vtipné, milé. Trochu smutku  a soucitu k nemocnému, ale snad to brzy odejde.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně fotograficky zdokumentovaný týden. Míši je mi líto. Pamatuji se, že pro mě byla štědrovečerní večeře něco, na co jsem se těšila dlouho dopředu. Doufám, že už je v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  8. sníh? tady je jen bláto - to neplatí a ten plyšák je úžasný

    OdpovědětVymazat
  9. Kouzelně zdokumentovaný týden.. Střevní chřipky mi je líto, jsou to fujtajbl bacily.. ale talířek s piškoty do smajlíku vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
  10. Perníčky máš krásně nazdobené. My máme letos jen čisté. Ale zato jsem vyzkoušela kamarádčin tip, jak perníčky přinutit změknout a tak i mohu na příští rok doporučit: Perníčky vložíš do mikrotenových sáčků a přidáš k nim čtvrtku rozkrojeného jablíčka. Natáhnou z něj vlhkost a do tří dnů změknou.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně jsi zachytila poletující snížek U nás byla takováhle chumelenice jen jednou, teď tu máme počasí zase jak na jaře.. Letos je to počaís celé pomatené

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný vánoční "výcuc"! Úhledné,filigránské perníčky, poezie skoro malostranská, talířek piškotový smutně veselý, krásné oči dvoje a na závěr moje oblíbené opilé vrány! Promiň, mám v sobě čtyři becherovky! ,proto tak blábolím!

    OdpovědětVymazat
  13. [1]: Ále, já už na ty dárky moc nejsem, ale těším se, až si složím svůj puzzlíkový točící globus se starou mapou světa .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).