PF 2012


Přeji sobě. A taky vám :).

17 komentářů:

  1.     Rozchechtala jsem se, až mi vytryskly slzy.   

    OdpovědětVymazat
  2. Jéjé, máš pravdu, k čemu slova, poukázky do Billy by to jistily!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za přání, pokusím se svoji loňskou chybu napravit.   

    OdpovědětVymazat
  4. To se povedlo!! No, já jsem ti minulý rok nepřála, takže já snad mohu popřát letos! Tedy ti přeji, aby nový rok byl pro tebe plný štěstí a radosti a pevného zdraví. Splněních přání a úspěchů a všeho dalšího dobrého! (Nu, snad se ti alespoň jedno z toho splní!!)

    OdpovědětVymazat
  5. To je pěkné a praktické přání!

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko, já ti přeju, aby ti někdo ty penízky, čokoládu a alkohol skutečně poslal. To se přece vždycky hodí.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji všem za milá přání, jsem ráda, že i to moje pobavilo .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).