Návštěva


Poslední týden jsem měla doma návštěvu, tudíž jsem se psaní nemohla věnovat tak, jak bych chtěla, zvládala jsem maximálně komentáře a to ještě stěží. Ubytovali se u mě tři staří známí, z nichž dva jsem hodně, ale opravdu hodně dlouho neviděla. Naštěstí už jsou pryč...

První z nich, Bolehlavka bodavá, se zdržela nejkratší dobu. Ale je to skoro kamarádka, vídáme se dost často, příští měsíc tu bude zase.


Druhým známým je Chrchloun drásavý, který si také říká Smrkofrk zelený. Společník ze všech nejotravnější, a jako naschvál se zdržel ze všech nejdéle...


Do třetice tu je Třesavka zákeřná. Vypadá roztomile, že? Hm, navrch huj, uvnitř fuj, však to znáte.


Takže tím chtěl básník říci, že už je opět zdráv a plný sil a energie. A že vás hned tak otravovat nepřestane. Pa :).

2 komentáře:

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).