Staro-nová :)


Když jsem se dnes mazlila se svým dítkem, zašeptalo mi poprvé do ouška mama. Jsem z toho ještě teď naměkko, tak mi prosím promiňte, jestli se to odrazí v mém psaní…

Jsem zase zpátky, na nové adrese, ve starém kabátě, ovšem zaměřená na příjemnější stránky života. Proč?

1) Protože tři ze čtyř důvodů (Hrubián pan Platímnájem, hysterka paní Jásimůžudělatcochci a jejich předpubertální dítko Kdodoskočívýše :)), které mě vedly k založení původního blogu, jsou pryč. Odstěhovali se. Tito lidé mi tak dali nevědomky nejhezčí dárek k narozeninám, jaký jsem kdy dostala. Pár dní nato jsem se setkala s bývalou kolegyní z práce, kterou jsem opravdu dlouho neviděla. Zjistily jsme, že máme společné "známé", ony tři sobečky. Velmi ochotně mi sdělila, že se odstěhovali - cituji doslova - "do nějaký díry okolo Jablonce". Skvělé! Tím končí série naschválů, osočování, pomlouvání, lhaní a já jsem tomu opravdu neskutečně ráda. Myslím, že (po tom všem) je načase moje nervy trochu rozmazlovat.

2) Protože se mé původní stránky staly v mém městě dosti populární. A to nejen v tom dobrém slova smyslu. Věděli o nich nejen výše uvedení aktéři, ale také lidé na městském úřadu. Díky tomu jsem musela pečlivě zvažovat, co můžu zveřejnit a co ne. Nebo spíše, co chci a co už ne…

Díky vám a vašim komentářům jsem nevzala do zaječích, jak jsem měla původně v úmyslu a za to vám patří velký dík. Považuji se za ironického cynika, který nesnáší dojáky, ale vaše komentáře mě vážně dostaly. Nikdy bych si nepomyslela, že může moje psaní a komentování někomu chybět.

Některé z mých starých článků najdete i tady, jen se omlouvám, že ne s vašimi komentáři, dělaly mi v článcích při kopírování pěknou paseku. Postupně přibude pár nových rubrik, sousedy odsouvám do pozadí, nicméně Bleška (pořád žije :) určitě bude, stejně jako povídky na jedno písmenko.

Takže, vítejte!

9 komentářů:

  1. Tak to jsem ráda, že tu zůstáváš i když na jiné adrese, ale to je pro mě nepodstatné. Potom, co jsem tě přes Malkiela (znovu) objevila v tomto blogovém moři ti mohu s čistým svědomím říci, že se ti sem budu velice ráda vracet

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem taky ráda, že tu zůstáváš. Jen lituji budoucí obyvatelé domu, kde jsou nastěhovaní tví bývalí sousedé. Ale kdoví, třeba narazí na týpka, který se jen tak nedá a nakonec jim to spočítá...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahóoj! Tak to jsem moc ráda, že budeš pokračovat dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Znovuvítejte, Vaše Vyssokovytrvalosti.

    OdpovědětVymazat
  5. Krasa, som rada ze to takto dopadlo mas u mne kafe aj panaka, za to ze si sa nedala zastrasit a znovu sa objavila v novo-starom sate

    OdpovědětVymazat
  6. Hurá, jsme rádi že provazy poutající jednou chycené lidi drží pevně

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji vám všem za milé přivítání :)!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).