Korálková hvězda


Při vánočním úklidu jsem objevila spoustu zajímavých věcí. Tou spoustou myslím několik tisíc nádherných korálků. A protože jsem člověk praktický a zrovna mě přepadla tvořivá, rozhodla jsem se z nich vyrobit pár ozdob na vánoční stromeček a alespoň částečně tak nahradit ty, které během uplynulých let odešly do svého nebíčka...
Přiznám se, nebyl to asi nejlepší nápad. Vzhledem k tomu, že jedna perlička má 1 mm, mi to trvalo... no dlouho. A nevím jak vy, ale já když něco dělám dlouho, tak se mi o tom pak i zdá... Skutečně obdivuji ty, které výroba takovýchto cinkrlátek živí, protože já bych nejspíš umřela hlady. Takže vám představuji svojí první korálkovou hvězdu alias vánoční vločku...


P.S: Taky vás při pohledu na ní napadá, proč sakra ta ženská nešla do krámu a raději ty ozdoby nekoupila?

16 komentářů:

  1. Tak ta je úžasná opravdu povedená !! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano,máš pravdu, já bych asi zašla do krámu a koupila je, protože jsem moc líná xD...ale mě se líbí asi nerž z obchodu spíš ta tvoje :)

    OdpovědětVymazat
  3. odpoved je jednoducha, lebo v tam by si kupila iba dake obstojne ozdoby - i ked kvalitne od cinanov..

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za chválu, uznávám, že na to, že je opravdu moje první, to mohlo dopadnout mnohem tragičtěji...

    OdpovědětVymazat
  5. Máš pravdu, říkám si proč si sakra nešla do obchodu a nekoupila je. Ne že by nebyla povedená. Ale jelikož ani nevidím jednotlivé korálky tak o  musela být *cenzurováno* práce.

    OdpovědětVymazat
  6. Nenapadá, tak krásnou vločku bys nikde nesehnala. Je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  7. Perličky nejsou zrovna moje hobby, ale s potěšením kvituji, že převlékání blogu úspěšně proběhlo a že bude i nadále možné si v něm číst.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem, se asi začnu červenat...

    OdpovědětVymazat
  9. Mě to teda nenapadlo, protože se mi moc líbí a já se dožaduji dalších fotek a dalších cinkrlátek!

    OdpovědětVymazat
  10. Vločka je moc krásná. A ta poslední věta by mě nenapadla. Vždyť věcičky vyrobené vlastními silami jsou o tolik hezčí a srdečnější než ty kupované!

    OdpovědětVymazat
  11. Pekný nápad, krásna vločka...obdivujem tvoju trpezlivosť, Jani  

    OdpovědětVymazat
  12. Korálkům se věnuji už nějakou dobu, ale tyhle ozdoby jsem zatím nevyráběla, náhodou je moc pěkná

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).