Hřejivé slovo...


Hřejivé slovo


Byl to tak dlouhý den
těší se na spánek
ospalý, unaven

Stačí jen chvilička
a k zemi kácí se
nevinná sklenička

Chvíli se kutálí
než ji muž zastaví
ozve se zpovzdálí

Z pokoje jiného
o poschodí níže
něco moc divného

Ach zní to nemile
babizny starý hlas
zaječí DÉÉÉBIIILÉÉÉ

S úsměvem přejde jen
omezenost lidskou
přec nezkazí mu sen

12 komentářů:

  1. Táto básnička má šmrnc     proste sa ti fakt podarila

    OdpovědětVymazat
  2. [3]: Děkuji moc, krásně se to čte . Já myslím, že už se jí písty zadřely, už od neděle vyklízí byt. Tajně doufám, že se stěhuje...

    OdpovědětVymazat
  3. Janinko, téměř na fous po roce se jdu k Tobě podívat a zjišťuji, že baba-ježi vyklízela byt. Tak už je pryč? Zatím jsem jí nezaregistrovala tady na jesenicku. Jsou zde Petrovy kameny, kde se slétají čarodějnice. Ale ono bude podobných míst u nás více. Někde bude.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Už je pryč, skoro na chlup rok . Ani nevím, kam zmizela a je mi to fuk .

    OdpovědětVymazat
  5. eliskanezvalova20. srpna 2012 v 12:13

    hezká basen

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, toto letí, přišla jsem Tě opět pozdravit Janinko. Tentokrát uběhly čtyři roky. Tak hodně zdraví a štěstí v tomto roce i v těch dalších. Ahoj. Marta

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: Páni, to se mi ještě nestalo, aby mi někdo po čtyřech letech okomentoval znovu článek . Vážně to letí... Děkuji ti, i tobě přeji jen to nej!

    OdpovědětVymazat
  8. Na dobré blogy se vracím ráda. Marta

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Děkuji , příšerku já taky ráda .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).