Cukrářská


Objevila jsem jeden úžasný písmenkový projekt - příběhová abeceda. Kdo sem občas zavítá, ví proč...


Takovými blbinkami jsem prostě posedlá...


Cukrářská

Cizozemský cyklista Carl cestuje Cvikovem. Cestou cítí cukroví. Couvá, couvá, Camfourkova cukrárna!
Carl cucá citronádu, civilizovaně cumlá cereální cukroví. Civí. Cupitající cukrářovic copatá cudná Celinka cílevědomým citlivým cestovatelem Carlem cloumá. Celince cituje Cyrana, cukruje.
Celoživotní cenzurou cepovaná Celinka cimru (celu) cídí. Cavyky? Ciráty? Cvrliká "Carle, cokoliv!"
.......
Ceritifikovaný cynický cukrář civí - "Cóóžééé?! Cucflek?!" Celulitidová cukrářka ctící celibát cloumá Celinkou - "Couro!"
.......
Celinka, Carl cestují cizinou. Cipískové capají cestičkou, clonění Celinčinými copánky...

19 komentářů:

  1. Wow! Chvíli to bylo napínavé,..hlavně že to dobře dopadlo Já si se slovíčky vůbec hrát neumím.

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám kukadlama kouleje, kusadla kaput! ( přeloženo: čučím jako vrána s hubou dokořán ) Jsi borec!

    OdpovědětVymazat
  3. ajta krajta..to se povedlo. tohle já vůbec neumí a strašně obdivuju fantazii tvůrců takovýchto slovních hříček a hraní si s písmenky. Úžasné!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, děkuji, děkuji, písmenka, to je moje...

    OdpovědětVymazat
  5. Příběh na C? Na P jo, to chápu, ale na C? Páne jo. Napad by mě možná tak citron a konec.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna hra so slovíčkami, si šikulka

    OdpovědětVymazat
  7. Super, vtipné a obdivuhodné! To bych nevymyslela

    OdpovědětVymazat
  8. Nedokázala bych si takhle hrát se slovíčky a písmenky .. moc pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Neuvěřitelný...na C bych vymyslela mx, jednu větu a kočím. Perfektní, to je slovní zásobička

    OdpovědětVymazat
  10. [16]: Občas si pomůžu slovníkem, protože zrovna tohle písmenko, no... ehm

    OdpovědětVymazat
  11. No, před příběhem na C taky smekám.
    Tento typ psaní mám moc ráda, ale fakt je, že třeba P nebo D jsou na to dokonalá, ale C už je dost vysoký level :-) Fakt koukám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, sem už nezavítal nikdo skoro deset let, díky! :D C bylo drsný, ale třeba G bylo ještě drsnější :D.

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).