Čajítkový vrah


 Čajové dýchánky se svou paní,
užívali jsme si v době ranní.
Dokonale sladěný náš vztah byl,
teď vím už, v jak velkém bludu jsem žil...

To si tak lebedím ve své póze,
mysl má pluje v čajové próze.
V tom "žbluňk!" Najednou na dně zevluju.
Drzost! Já že prý blbě louhuju?!?

Přes okraj násilím mě shodila, 
ta mrcha se u toho bavila!
Pchá! Překrutou smrtí však nezhynu,
páč v hlavě mám vzduchovou bublinu!

(P.S: neposlouchejte ho, je to herečka. Vždyť se u toho směje :)).

(P.S2: Kdo by si chtěl připomenout doby našeho pohodového vztahu, může tak učinit u básně Společník:)).




36 komentářů:

  1. To je ale zákeřnost, takhle topit své čajové kamarády :-)

    Jinak ta póza na druhé fotce je docela vegeťácká. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko, :D - pobavila jsem se po ránu

    OdpovědětVymazat
  3. Až si najdu vhodný rým
    ode dna se odrazím

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle zmáchané kalhoty a od čaje? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Půvabné :-) A pan Čajítko vypadá na dně hrnečku náramně spokojeně!

    OdpovědětVymazat
  6. U Janinky na severu mají divné zvyky
    po ránu tam v čaji topí malé člobrdíky.

    Kalhoty maj samou díru – bezdomovci asi,
    geneticky okradení – nezbylo na vlasy!

    Že jsou líní, špatně dělaj, Janinka jim laje,
    na pomoc jim pospíšíme, vyndáme je z čaje.

    :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Veršíky jsou super a ten človrdíček také...Líbí se mi i verše od OBY...opravdu jsem se pobavila. Díky a přeji krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Usmívá se v čaji,
    cítí se jak v ráji.

    OdpovědětVymazat
  9. To bude ale hodně silný nápoj, nic pro Blouda. Well Blouda, která vždy brojila proti zázvorovému čaji.
    Jinak se prý říká se, že nejlepší je po ránu, ale netuším, jestli se tím míní užívání při čaji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zázvorový čaj mám ráda, tohle je můj druhý oblíbený - mátový :).

      Vymazat
  10. To jsem potřebovala po ránu, rozehřát mysl nejen svým čajem, ale tvými slovy Janinko. Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, jsem moc ráda, že se něco takového podařilo! :)

      Vymazat
  11. Po ránu fakt dobrýýýý ! :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Takhle jsem se už dlouho nezasmála. Brečím. A jestli mě někdo přes otevřené okno slyší, nejspíš si říká, že mi hrabe. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Nikolko, mám opravdu radost, že jsem někoho rozplakala smíchy :D.

      Vymazat
  13. Mám tady už rok a půl podobné čajítko, které jsem dostal jako dárek, ale ještě jsem si netroufl ho utopit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, jakou hyenu ze mě čajítko udělalo, jsem si raději koupila v drogerii jednorázové sáčky, které se plní sypaným čajem. A je po scénách :).

      Vymazat
  14. Jani, jak si tam hezky plave, na pohodu... Ty gatě má proprděný ? Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Já teda ráno čaj pít vůbec nemůžu, je mi z něj pak jako bych měl žáby v žaludku (nezáleží na druhu a nebo slazení) a cestovat pak třeba delší dobu autobusem by mohlo zavánět šavličkou. Odpoledne si ale někdy uvařím ten nezdravý s různými ovocnými příchutěmi zalisovaný v papírovém obalu. Ale musím tam mít 3 až 4 lžičky cukru do půl litru. Takového výlužníka bych tedy nevyužil. A čaj teda hlavně o páte, protože startovat den s ním nemohu, a končím raději se štávou z jedno jakého kompotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je smůla, já čaj můžu kdykoliv a v jakémkoliv množství. Jen bez cukru, ten fakt nedávám skoro v ničem :D.

      Vymazat
    2. Pokud v tom není cukrovka, mohu dle pozorování naší více než 90ti leté bábinky napsat, že nadměrné slazení život nekrátí. :-D

      Vymazat
    3. Cukrovka v tom není, jenom mi sladký čaj ani kafe prostě nechutná :D. Jinak sladké zbožňuju :).

      Vymazat
  16. :D :D Geniální básnička. A tedy - chudák. Takhle s ním zacházet. Maminka měla něco podobného - jen to vypadalo jako taková ta vánoční cukrovinka (taková ta "candy" hůl, nebo jak to popsat). Ani nevím, jestli to už zvládla použít. :D

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).