Společník


Jsem gentleman ze silikonu
háv můj je v šedobílém tónu
největší poklad svůj skrývám v tmách
pečlivě nacpaný v kalhotách

Sušené lístky voňavého čaje
přenesou nás do ceylonského ráje
Čajová lázeň hřeje jak kamínka
(občas mi z kalhot uteče bublinka)

Těší ji, že nepije sama
krásný vztah vznikl mezi náma
Oběma nám ke štěstí stačí
zelené thé s ovocem dračím...


A takhle mi to sluší
  když mě madam suší...

37 komentářů:

  1. To je boží!!! Kde se dá takový prima parťák s prďáckými kalhotami sehnat?))

    OdpovědětVymazat
  2. Dal by se udělat z moduritu.. je parádní a básnička též.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Děkuji , já ho našla na netu, jmenuje se tuším čajové sítko Mr. tea .

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je bombice tenhle pajdulák! A básnička jako bonus navrch

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Převeliké díky posílám!

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavý nápad. Zdá se, že si Mr.Tea horkou koupel slastně užívá. Podle teploty vody bych soudil, že musí být trochu masochista .

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, čajník, je roztomilej! Zprvu jsem myslela, že je to slánka!

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Taky si se sítkem notujeme, čím více horké, tím lepší .

    OdpovědětVymazat
  9. Plesám Janinko, úžasná práce... Věř mi, ze začátku jsem se bála rolovat na fotku, zardívala jsem se... Pak kdo je tady zkažený, že...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ježíši, to jsem neměla vůbec v úmyslu, aby se někdo zardíval! A děkuju!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně jsi ve verších popsala čajítko.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Ještě, že u nás doma máme jenom sprcháč .

    OdpovědětVymazat
  13. Uf! Už jsem se lekl, že to je ten pověstný Škromachův bazének...

    OdpovědětVymazat
  14. [3]: To nemusíš děkovat, spíš je to na čtenářích. Aspoň já mám pusu od ucha k uchu, když si představím to bohatství v kalhotách- tedy sítku na čaj...   

    OdpovědětVymazat
  15. Báseň velkolepá, ale ten krasavec je boží, nádherný společník, maličko závidím, ale jen maličko

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: To je ale strašná představa!

    OdpovědětVymazat
  17. [19]:[20]: Holky, moc vám děkuji!

    OdpovědětVymazat
  18.    tak to nemá chybu, budu muset sehnat.

    OdpovědětVymazat
  19.      ja viem, prečo sem rada chodím! Nielen, že ma zakaždým prekvapíš, ale aj rozosmeješ!    básnička je úžasná a tvoj nový kamarát na lúhovanie čajíku je fakt pán božský!

    OdpovědětVymazat
  20. Pobavila jsem se, ta básnička je skvělá, vtipná, netušila jsem že máš i básnické střevo    Co ty všechno neumíš!! Gentleman je ovšem fešák!     

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: Mockrát ti děkuji, Jess, jsem ráda, že jsi u mě ráda!

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to vypadá super, ještě jsem neviděl. I vtipný text.

    OdpovědětVymazat
  23. Silikony mají špatnou pověst, ale tady nevadí, zvlášť má když gentleman vypadá jako zhmotněný smajlík

    OdpovědětVymazat
  24. [33]: Taky si myslím, že v téhle formě se silikon dá docela dobře snést .

    OdpovědětVymazat
  25. [35]: To je v pohodě, veršík je náhodou super!

    OdpovědětVymazat
  26. Kdo ví, co v těch kalhotách doopravdy má!

    OdpovědětVymazat
  27. [37]: Já mu tam cpu čaj, co dělá ve volných chvílích, ví Bůh!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).