Malování prsty


Když máte pocit, že vám musí každou chvíli prasknout žíla a že tu drobotinu asi brzy roztrhnete vejpůl, prodýchejte to, usaďte se s dítky ke stolu, sáhněte po barvách, namočte si do nich všichni prsty a vybijte si vztek na čtvrtkách. Nakonec zjistíte, že trhat děti vejpůl byl vcelku nerozumný nápad a že to jsou docela fajn parťáci :).

Na malování prsty (a chvílemi i nehty) jsme použili obyčejné temperové a metalické barvy v kelímku (oboje po 30 kačkách v Kauflandu), protože se domnívám, že barvy prstové jsou pouze předražený marketingový trik. Dobrým pomocníkem byly vlhčené ubrousky, do kterých jsme si prsty otírali - mrzí mě, že jsem na konci neudělala fotku i těm ubrouskům, byla to hotová umělecká díla!

O inspiraci jsme nouzi neměli, Smrtelné historky, díl "Antonio Cacto" nás naladil na kaktusy, díl "Maják" zase na stromy. A bavili jsme se u toho moc, nikdy bych nevěřila, že malování prsty bez štětců a vody je tak intuitivní a jednoduché :).






36 komentářů:

  1. Já to kdysi udělal ne čtvrtku, ale na bílé froté tričko.

    OdpovědětVymazat
  2. To je zdravý způsob odreagování. kdo si hraje, nezlobí.

    OdpovědětVymazat
  3. "nikdy bych nevěřila, že malování prsty bez štětců a vody je tak intuitivní a jednoduché Usmívající se"

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem nadšená! Janinko, nepřestanete mne překvapovat - aneb, stále mne bavíte!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Zejména ten poslední bych si klidně nechala zarámovat! jo jo - mozkovna má ještě velkou spoustu skrytých zdrojů!

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Dobrý nápad, obarvené tričko bude určitě lepší, než ty podsedáky pod zadky mých dětí .

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní nápad, jak zabavit dětičky, když je venku hnusně. Poznamenávám si, bude se to hodit, až o hlavních prázdninách budu hlídat všechny čtyři sviště.

    OdpovědětVymazat
  8. [10]: Děkujeme , fakt všechny čtyři? Tak pevné nervy přeji!

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: To ta metalíza . Moc děkuji i za kluky!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí ten předposlední obrázek!

    OdpovědětVymazat
  11. Wow tak to je mega, ste fakt šikovné! Na to by som si asi netrúfla. XD

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkná hračička moc povedený

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasný nápad! Já jsem naposledy malovala prsty naši radnici a dokonce za to vyhrála i cenu! - tím se nechci vychloubat, naopak se tím snažím říct, že malování prsty určitě MÁ smysl

    OdpovědětVymazat
  14. [19]: Moc děkuji a gratuluji k výhře!

    OdpovědětVymazat
  15. Asi jsem o něco přišla, protože o malování prsty slyším poprvé (tedy pokud nepočítám to nechtěné, při malování štětcem ) Moc hezké, líbí se mi hlavně stromy a poslední obrázek   

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se z toho teda ježí chlupy, jen na to pomyslím Nevím, ta představa mi vadí stejně jako škrábání po školní tabuli nebo třeba hrabání v hlíně Já zůstanu u štětců.

    OdpovědětVymazat
  17. Pamatuju si, že jsme kdysi něco podobného dělali na základce na prvním stupni, super!

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: Já myslím, že jsi o nic nepřišla , a děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  19. Přesně tohle, tedy malování prsty jsem viděla u nás v nemocnici, kde děti malovaly prsty celou stěnu - předevčírem! Dobrovolníci jim tam předkreslily motivy a děti byly jako divý...

    OdpovědětVymazat
  20. [25]: Tak to se dětem vůbec nedivím, kluci byli taky jako diví .

    OdpovědětVymazat
  21. [27]: No, to jsme, i když bychom se asi někdy nejraději pozabíjeli . Ale moc děkujeme, pozdravy určitě vyřídím!

    OdpovědětVymazat
  22. Velmi vybrané obrazy. A ty stromové by mohly být v rámech a na zdi. Fakt originály!

    OdpovědětVymazat
  23. No páni, povedlo se vám to skvěle. Za mě vedou kaktusy

    OdpovědětVymazat
  24. [31]: Chudobko, moc ti děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  25. Moc krásné, až se mi nechce věřit, že toto malovaly děti. Opravdu nádhera!

    OdpovědětVymazat
  26. [33]: Děkujeme, malovali jsme všichni tři, takže nejen děti .

    OdpovědětVymazat
  27. Prsty mě nikdy nenapadlo takhle malovat, vypadají všechny obrázky velmi pěkně.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).