Halloweenský dort potřetí


"Maminka má narozeniny, ona má přání jediný... upatlat jí další šílenej dort!"

Oproti minulým dortům byl ten letošní poněkud chudší, co se vizuální stránky týče, přeci jen s Rakví pro maminku a R.I.P. náhrobkem si hoši nasadili vysokou laťku, kterou jen tak něco nepřekoná. Nicméně zklamaná jsem nebyla ani v nejmenším, s tím minimem potahovky a barev, které jsem jim předhodila, se zázraky dělat nedaly. Nebo jsem si to alespoň myslela :).  

Pár vysvětlivek:

- ne, to hnědé pokroucené vpředu není lejno, ale oprátka

- ne, neberu si to ani trochu osobně, narodíte-li se poblíž Halloweenu a máte kreativní děti, musíte zkrátka počítat s jistým rizikem při hledání dortové inspirace

- Krteček je malá sladká pomsta za mého Krtečka

- ano, opět jsem se nechala nalákat na Krtkův dort z dvojité dávky a slibuji, že už to NIKDY, NIKDY ale opravdu NIKDY neudělám

- složení vyblité zelené je rodinným tajemstvím a ani pod nátlakem vám poměr barev neprozradíme

- případné další otázky ráda zodpovím :)







59 komentářů:

  1. Jani, tvoji kluci jsou fakt úžasní. Já sama jsem v životě neupekla ani jeden dort, a že už něco pamatuju, takže smekám před každým, kdo to umí. Máš to zařízené dobře. Také jsem měla nedávno narozky, ale dortíky jsem musela koupit. JÓ, když je někdo levej, něco to stojí. Hodně zdraví k tvým narozeninám ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji za kluky :). Oni jsou moc fajn, já se totiž zařekla, že si na svoje narozeniny prostě dort dělat nebudu, buď ho upatlá někdo jiný, nebo si ho koupím :D.
      A moc děkuji za přání! :)

      Vymazat
  2. Krteček mi těmi mezi roztomile obludnými monstry s oprátkou na dosah přijde maličko nesvůj. :D
    Se zpožděním přeji také všechno nejlepší k narozeninám. Hlavně zdraví, nezdolný optimismus a spoustu nápadů a inspirace.♥ A gratuluji i k potomkům. Super cukráři. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, když se na něj dívám, vypadá poněkud zaraženě :D. A moc děkuji, za milé přání i za kluky! :)

      Vymazat
  3. Tak všechno nejlepší (byť asi dodatečně) :-)
    Fakt koukám, že kluci dokáží být tak pozorní pekaři, klobouk dolů.

    U nás to letos došlo do takového úpadku, že dcera si na narozky upekla dort sama. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přání i za pochvalu kluků :). V tomhle jsou fakt zlatí, rázně jsem odmítla dělat si dort sama pro sebe, a než mít kupovaný, tak si ho raději upekli sami :D.

      Vymazat
  4. Jak říkají Cimrmani: "Neplačte,sami jste si to zavinili!" To jsou ty geny tvořivosti. Myslím, že můžeš být hrdá matka :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu jsme se od těch původních tvořivých genů odklonili, ale hrdá jsem i tak :).

      Vymazat
  5. Ta oprátka je opravdu kouzelná ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Co je špatného na krtkově dortu z dvojité dávky? :D Já bych nepohrdla! I kdyby ten marcipán měl být opravdu lejno (pořád je marcipánový, že :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno! Hlavně ta kuchyň! :D Musím si pořídit něco, kde se dá vyšlehat šlehačka bez cákanců :D.

      Vymazat
  7. Páni, to je tedy něco. U nás v rodině je manuální zručnost a tvořivost tohoto druhu velkou vzácností, takže právě teď sbírám svoji bradu až od podlahy :-) Všechno dobré a krásné k narozeninám! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnohokrát děkuji za přání i za pochvalu, klukům vyřídím! :)

      Vymazat
  8. Zvedl mi náladu ten dort, kterou mi teď zkazily zprávy od firmy, pro kterou muž teď dělal. Je to prostě k pos..í tenhle rok. Obludky jsou vyvedené a ta oprátka .... ;-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli alespoň maličko mohli kluci přispět ke tvé lepší náladě, jsem tomu moc ráda :).

      Vymazat
  9. Těch zvířátek, do takového dortu se zakousnout, připadal bych si jako predátor, který své oběti konzumuje zaživa :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A také všechno nejlepší k narozeninám.

      Vymazat
    2. Nám to problém nedělalo, kromě krtečka to vlastně byly samé obludky, taky by nás mohly sežrat dřív, než my je, a to se nesmělo dopustit :D. A moc děkuji za přání! :)

      Vymazat
  10. Článek mě pobavil. :D Dort máte moc povedený. Určitě i chutný - od pohledu vypadá lákavě. :)
    Janinko, vše nejlepší k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za přání i za kluky :), řez jsem nestihla vyfotit, i když to byla dvojitá dávka, ani nevím, jak a kam zmizel :D.

      Vymazat
  11. Hezký dort, pěkně nazdobený. Máš šikovné kluky.
    Přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné narozeniny, Janinko, hlavně hodně štěstí, v této době zdraví, pohody a dalších krásných výrobků, se kterými se s námi budeš dělit a my nad nimi budeme slintat blahem :)! Kluci jsou šikovní po tobě, moc hezké :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc ti děkuji za milé přání a za pochvalu kluků! :)

      Vymazat
  13. No, jo. :D :D Máš to ale šikovná dítka. Skutečně. Kreativita po mamince se zkrátka nezapře!

    OdpovědětVymazat
  14. Musela jsem se smát jak při čtení článku tak při pohledu na dort 😁 Krásné příšerky a hlavně od srdce dělané !
    Tady se čeká na mě , kdepak by něco pekli! Jen u mých narozenin se kupuje, pro sebe si dorty nepeču.
    Všechno nejlepší i když se zpožděním! 🎂🥂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, jsem moc ráda, že tě článek pobavil a moc děkuji za přání! :)

      Vymazat
  15. Milá Procházkovic, na tvých chlapcích je vidět, kolik lásky, trpělivosti jsi do nich uložila a věř, to je teprve začátek, plody tvého úsilí budou ještě sladší.:)))
    Já ti přeji zdraví, pevné, dlouhé a flák lásky, štěstí, spokojenosti a nějaký splněný sen.
    ŽIJ BLAZE tam na severu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako že to může být ještě lepší? No tak teď jsi mě namlsala! :)
      Moc ti děkuji za milé přání! :)

      Vymazat
  16. Pane jo samý dort, a já jsem do téhle doby ještě žádný neupekla. Měla bych se už asi tomu odvázat, než chmurně sedět doma...
    Dort je to nádherný, škoda, že tam není i průřez dortem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :), dort je klasický krtek, takže na řezu je bílý šlehačkový krém s čokovločkami proložený banány. Nějak jsem ho nestihla vyfotit :D.

      Vymazat
  17. Dort je úžasný a kluci taky. Ty oči koukají, ani nemrknou - to je teda strašidelné. Kluci se vyřádili... A já tam vidím i náznak srdíčka :-) Krásné narozeniny, všechno nej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za pochvalu i přání :). A máš pravdu, srdíčko tam fakt je, akorát mu z pusy kouká další srdíčko, takový srdíčkový vetřelec :D.

      Vymazat
  18. Koukám, že tady si dal někdo záležet, každopádně nejlepší je krtek (moje srdeční záležitost) ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Hezky jsi je vychovala, máš můj obdiv...:)

    OdpovědětVymazat
  20. Ale tu oprátku jsi opravdu hezky napatlala!

    OdpovědětVymazat
  21. Jani, dodatečně vše nej, nej, nej. 🍷🌹💕
    Máš úžasně šikovné děti.

    OdpovědětVymazat
  22. Chvíli jsem nad tím hnědým uvažovala, než mi došlo, že to má být oprátka :D. Jsem zvědavá, co vymyslí na dort příště :D. Přeju vše nejlepší k narozeninám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to taky chvíli trvalo :D, moc děkuji za přání! :)

      Vymazat
  23. Jsem asi ta z mála, co peče, ale krtkův dort ještě nepekla tak zkusím…snad se povede jako tobě…

    OdpovědětVymazat
  24. Teda vy jste se parádně vyřádili. Jste bezva partička. Kluci se zkrátka pomamili.

    OdpovědětVymazat
  25. Hele a moje oblíbené přeci je tu! :D Náhodou, je tak sladce nechutně krásný! Kreativitě se meze nekladou a dobrý určitě byl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, já si to jednou zapamatuju, slibuju! :D
      A děkujeme! :)

      Vymazat
  26. No to je opravdu pěkná sestavicka...

    OdpovědětVymazat
  27. Tak toto ne úžasná torta. Vyzerá oveľa lepšie ako tie moje pokusy o narodeninové mnamotky o ktorých sa ľudia vyjadrujú že to vyzerá akoby sa deti hrali. A pozri, u teba to robia deti a aké sú krásne tie tortičky.. hneď by som si dala. 😛😛 Fakt ako klobúk dole. Pekne si si ich vychovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za kluky! :) Ale co už s tím, nikdo nemáme talent na všechno, ty jsi zase báječná bylinková dáma, tvoje sirupy a spol vypadají naprosto úžasně! :)

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).