Rakev pro maminku...


...aneb jak mi chlapci upatlali dort k narozeninám...

V první řadě je důležité nebrat si nic osobně. Náhrobky, rakev, červy a tak. Ono to totiž není o tom, že by mě moje děti viděly rády na hřbitově pod drnem, ale o tom, že jsem se blbě narodila do období halloweenského a dušičkového a tak měla dítka o inspiraci postaráno. Jestli máte pocit, že jste tu něco podobného už viděli, nemýlíte se. Troufám si tvrdit, že do té doby, než děti vylétnou z hnízda, uvidíte podobně tématicky laděný dort ještě několikrát. A protože letos synkové oproti minulému dortu dost přitvrdili, dá se očekávat, že se v dalších letech můžete těšit třeba na vyhřezlé vnitřnosti, mozky, pařáty trčící ze země a tak. Ani nemůžu popsat, jak moc se těším...:)
S dortem jsem trochu pomáhala (neodolala jsem a uplácala si alespoň čarodějnici), ale víc jsem spíše škodila, protože do misky s tekutou směsí jsem jim místo mouky na piškotový korpus automaticky nasypala zdravou celozrnnou špaldovou, kterou běžně používám téměř na všechno. Vyděšený pohled prvorozeného jsem okomentovala slovy "No co, sice bude hnusnej, ale zase strašně moc zdravej a určitě krásně nazdobenej!". Nakonec to nedopadlo vůbec tak špatně, jak jsem předpovídala, jahody (v kombinaci s lehoučkým vanilkovým krémem) tu zdravou chuť dočista zazdily, takže byl dort nejen zdravý a krásný, ale i jedlý :).









52 komentářů:

  1. Líbí se mi oko na šťopce. (správně na stopce, ale majitel oka asi na stopce nezastavil).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tomu říkám správně morbidně veselý dárek od srdíčka!

    OdpovědětVymazat
  3. Máte šikovné děti. Dort se povedl.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten periskop čučící z hrobu je top!   

    OdpovědětVymazat
  5. Kluci jsou šikovní a věřím, že je dort zdravý, a chutný.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: To s tím okem se ti povedlo!

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: A protože nejsem žádná zarezlá konzerva, dárek jsem s díky přijala .

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Tak původně to byla jen oční bulva napíchnutá na kůlu, ale tvoje verze periskopu se mi líbí taky!

    OdpovědětVymazat
  9. Janinko, já sice stará konzerva jsem- možná až ne tak zarezlá, ale klidně bych takový vtipný dortík brala. Kluci jsou šikovní a humor mají po mamince. Snad ti to trochu vylepšilo současnou náladu.♥

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný, ale ta mechově zelená by mi asi při jídle dělala problém...

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravá mouka, nezdravá mouka, bylo by mi to fuk, dort je nádherný. Kluci se opravdu pomamili, jsou šikovní a humor jim teda nechybí. Gratuluji k narozeninám   

    OdpovědětVymazat
  12. Mimochodem, ta tvoje hláška o tom, že dort bude sice hnusnej, ale strašně moc zdravej, mě dostala.

    OdpovědětVymazat
  13. Přítelkyně take péče cukroví že spaldovky (ve směsi s moukou 1 ku 1) a dobře... Ale rakvovitg narozenin y dort, to je tedy síla...

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Já tu potahovku nejím, takže mně to problém nedělá . A díky!

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Jo, je hodná a strašně unavená .

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Řekla bych, že mého syna dostala taky, i když v jiném slova smyslu .

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Na cukroví používám jenom špaldovku, ale ne celozrnnou, jen světlou hladkou, chuťově není vůbec poznat rozdíl .

    OdpovědětVymazat
  18. S vámi mne baví svět, Procházkovic a tobě přeju pevné zdraví, spoustu skvělé inspirace, lásky těch tvých třech chlapů v chalupě a obrovské pozdravení do hor     

    OdpovědětVymazat
  19. [27]: A já ti posílám převeliké díky za přání a za tvoje krásný komentáře!

    OdpovědětVymazat
  20. Přeji vše nejlepší. Ta čarodějnice bude hodná, ale nebude zvládat rychlý start, má takové slovanské rozměry.

    OdpovědětVymazat
  21. Parádní dortík. Ta ježibabka se ti povedla is tou bradavicí. Moc se mi líbí taky ta kousavá knížka. Kluci jsou šikulky

    OdpovědětVymazat
  22. To oko na špejli nemá chybu, že by Big Brother ze záhrobí ?

    OdpovědětVymazat
  23. [29]: Děkuji ti . Ta čarodějnice nemá vůbec v plánu startovat, ona je taková nějaká celá unavená .

    OdpovědětVymazat
  24. [32]: Někomu lezou z hrobů pařáty, někomu oko, no .

    OdpovědětVymazat
  25. [31]: Děkuji ti za kluky, Chudobko .

    OdpovědětVymazat
  26. [37]: Já bych ráda, ale nějak to nejde .

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to je parádní šikovné děti po mamince :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ten skřítek s třemi očima, třemi zuby a vyplazeným jazykem jasnou jedničkou. Však také trůní uprostřed jak paša ve svém harému.

    OdpovědětVymazat
  29. [41]: Toho vymyslel Matýsek, taky se mi to malé monstrum líbí .

    OdpovědětVymazat
  30. No já si tedy myslím, že máš skvělou rodinu! Ten dort vypadá k sežrání! Jo a dodatečně všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  31. Všechno nejlepší!! Rakev je krásná, jen musím říct, že má takovou zvláštní barvu...asi nějaký vzácný dřevo, hodně hnojený

    OdpovědětVymazat
  32. [43]: Dvojnásobné děkuji ti posílám!

    OdpovědětVymazat
  33. [44]: Si piš, že je to vzácný dřevo, dokonce se dá i sežrat . Mám narozeniny dřív, než tvoje mamka, ale z časových důvodů se patlal dort později .

    OdpovědětVymazat
  34. Ali Čaja z Paláca9. listopadu 2019 v 20:52

    Tak po prvé : tie tvoje deturence ale ze fakticky sikovne a klobuk dole. To ja nedam a to fakt peciem rada a dlho.

    OdpovědětVymazat
  35. [47]: Dvojnásobné děkuji i za kluky!

    OdpovědětVymazat
  36. Je to moc krásný dort, krásný i tím, že je od dětí, to se cení.

    OdpovědětVymazat
  37. [49]: Náhodou, pes černokněžník mě odrovnal a je vážně boží!

    OdpovědětVymazat
  38. Parádní dort. Čarodějnice se moc povedla. Můj muž se narodil 2.listopadu, tak mám inspiraci na příští rok.   

    OdpovědětVymazat
  39. [51]: Tak doufám, že to ocení stejně, jako já!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).