Žába


"Mami, můžeš se jít vykoupat, máš to tady všechno připravený. Žabička ti tu drží mejdlo, hele!"

"Co že to? Jé, to je roztomilý, děkuju!"


Jó, žába. Matýsek ji má od narození a i po devíti letech vypadá, až na jednu díru v boku, docela dobře. Ta žába, samosebou. Až donedávna jsem si myslela, že je to jen roztomilá zelená žabí žíňka (nezaměňovat se slovem žínka!), ale po naší společné koupeli, kdy jsem jí vyrvala ze spárů můj oblíbený sprchový gel a žábu nechala napospas osudu, jsem názor změnila. Je to pěkně zákeřná a škodolibá mrcha, takhle se totiž tvářila, když jsem vylezla z vany. Jako jo, smát se je asi čemu, ale dávat takhle najevo to zrovna fakt nemusela... :)

56 komentářů:

  1. Když jsem byla malá, měla jsem taky podobnou žíňku s kačenkou.

    OdpovědětVymazat
  2. A už jste jí zkoušeli dát polibek?

    OdpovědětVymazat
  3. Přece si nemyslíš, že má nějaký důvod se Ti posmívat...?!

    OdpovědětVymazat
  4. Žabka, žabička... krásná to žinka.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: To víš, že ne. Ještě by se proměnila v prince a co já bych s dalším dělala? Jen samé problémy by to přineslo .

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Ne, je to pořád škodolibá žába .

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Tak přesně to si myslím! Už to není, co bejvalo .

    OdpovědětVymazat
  8. To je od kluků hezké A žába je boží. U nás frčela klasika-kačenka.-)

    OdpovědětVymazat
  9. No uf, ještě, že nemáš tu samou co my. Aneb když dostaneš něco od někoho, s kým se vzájemně nesnášíte... ale protože jsem eko, tak jí mám na okna

    OdpovědětVymazat
  10. Když ne pusu, tak aspoň pohladit, je tak,roztomilá

    OdpovědětVymazat
  11. A ten čistý průstřel v boku jí způsobil kdo? Bacha, abych nenahlásil na sociálku domácí násilí na mycích žíňkách...

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Janinko, u žabky je vidět zlomek cudu. Když se objevím nahá před zraky svých dcer já, první jejich reakce je: "Fůj..." pak dodají: "Jé, ta pipina!" a pak se tak různě pochechtávají. Když se někdy kolem koupelny mihne Hanbalán, taky z něj vyběhne: "Fuj... Jen se pořádně umyj, maminko, tím Dermacolem, který jsem ti koupil ve slevě.... Nikdy jsem si nemyslel, že budu doma mít tlustou ženskou..." Takže žabička je okay!

    OdpovědětVymazat
  13. Ta vypadá roztomilé.. Pěkná žabička..

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: To je, Matýsek je mazel a rád dělá takováto milá překvapení .

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: No tak jsem jí ji dala a hádej co?

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: V případě daru od třídního nepřítele bych taky byla eko a darovala ji dál .

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Já to nebyla! A se sociálkou si raději nedělej srandu, to už máme za sebou!

    OdpovědětVymazat
  18. [14]: Hele, ty tvoje komentáře, ty by normálně zasloužily vydat knižně! To je jedna perla za druhou!

    OdpovědětVymazat
  19. Tak hlavně že jste si rozuměli ne asi.   

    OdpovědětVymazat
  20. Janinko,doufám, že se pochlubíš, cos dostala k narozeninám a jak jste je oslavili. Dají ti dort? Když jsem měla tolik co ty, měla jsem doma mimino-kojence a nepamatuji si, že bych něco  zvlášť slavila. Ach jo, to letí. Tak buď hlavně zdráva a veselá♥

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: No tak právě, že jsme si tedy zrovna dvakrát nerozuměly!

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Růženko, určitě se nepochlubím , tohle ve zvyku nemívám, navíc není na slavení příliš vhodná příležitost, máme starosti v rodině a do toho nějaké zdravotní trable. Ale děkuji za přání!

    OdpovědětVymazat
  23. Měla bys jí v improvizovaném rychlokurzu výrokové logiky vysvětlit, že podle klasického české přísloví platí, že kdo se směje nejlépe, směje se naposled .

    OdpovědětVymazat
  24. [27]: To by šlo. A když by to náhodou nešlo, pořád tu mám v záloze jedno pěkné dánské přísloví - "Na žábu šlapeme tak dlouho, dokud kváká." .

    OdpovědětVymazat
  25. [26]:Janinko, nic ve zlém, myslela jsem tím, jestli ti k narozeninám potomek nevymyslí nějaký originální dortík, víš. Nic jiného soukromého bys nemusela psát. Pokud jsou starosti, nedivím se, že na slavení není nálada.Tak přeji celé tvé rodině, aby se vše srovnalo.♥

    OdpovědětVymazat
  26. [29]: Růženko, v pohodě, to jsem jen já špatně pochopila . Abych byla upřímná, je to teď takové hektické, takže jsme vůbec neslavili, jsme teď trochu rozlítaní. Možná, až bude o víkendu klid, tak si nějaký ten malý dortík upatláme a klukům dám volnou ruku. A tím bych se tady určitě pochlubila, neboj, to si pro sebe nechat nemůžu! A moc děkuji za přání, taky doufám, že bude vše v pořádku .

    OdpovědětVymazat
  27. [6]: Žáby se mění v princezny, ne?

    OdpovědětVymazat
  28. Ali Čaja z Paláca30. října 2019 v 14:39

    Tak to je kvalita že to tak dlho vydrzalo obvykle sa všetko rozpadne do dvoch rokov. Tie najzakernejsie veci su najroztomilejsie...

    OdpovědětVymazat
  29. [37]: To je pravda, zákeřní lidé bývají také většinou milí...

    OdpovědětVymazat
  30. Hýčkáš si na prsou pěkně vyčůranou potvoru, ať se laskavě sama mrkne do zrcadla, ty prostě musíš vypadat potom dermacolu dokonale ... a jak to vím, také ho používám     

    OdpovědětVymazat
  31. U vás je pořád veselo, to musí být fajn. Nezávidím, přeju.

    OdpovědětVymazat
  32. [39]: Nene, ty taky? Já na něm ujíždím, vlastně na celé téhle řadě, připomíná mi vůni cukrátek z dětství, která měla moje teta ve svém obchůdku .

    OdpovědětVymazat
  33. [42]: Pořád ne, ale dost často jo .

    OdpovědětVymazat
  34. Janinko, u vás je veselo. Já jsem kdysi mladší vnučce sehnala jako dárek v N ěmecku vaničku na nožičkách pro panenky a má ji dodnes,na tu jsem si ,,odložila,, moje poněkud drahé bílé mýdlo, a když jsem po týdnu přijela, mýdlo bylo pryč, protože vnučka ho vymydlila, když svého gumového koně ve vaně myla!

    OdpovědětVymazat
  35. [47]: Vidíš, jak je vnučka čistotná a jaký má hezký vztah ke zvířátkům!

    OdpovědětVymazat
  36. No vidíš to, kdo by to řekl, že je žabička taková nezbeda

    OdpovědětVymazat
  37. Je věčná optimistka a má radost ze života a ani taková ztráta jí ho nemůže vzít.

    OdpovědětVymazat
  38. [51]: Někdy bych si přála být taky tak vysmátá, jako ona .

    OdpovědětVymazat
  39. [41]: Proč mouchy? Tahle žába chytá lelky!

    OdpovědětVymazat
  40. [55]: No tak já mám na tu žábu trochu jiný názor .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).