Dvě blondýny, Helenka, kobercovka a tak...


Dvě blondýny...

aneb hodina geometrie zábavně...

P.S: Hledám druhou blondýnu. Dva kužely mám. Víno taky.


Helenka

Nalezeno při generálním úklidu psacího stolu, hádám tak dva roky staré... Dlouhovlasá Helenka má vši. Děti měly dokreslit, jak si představují Helenku po proceduře v koupelně. Matýsek nezklamal! :)


Kobercovka

Ani nemusím vědět, ve které lavici sedí prvorozený, na třídních schůzkách by mě instinkt stejně neomylně zavedl tam, kde je... kobercovka. Hodně moc kobercovky... :)


Ranní vstávání...

...někdy dokáže zavařit mozek. Kolikrát nevíte, kdo jste, kde jste, natož kolik je hodin. No a když máte jako bonus budík s projekcí a trefíte se do správného času, má vaše mozkovna o zábavu postaráno :).


Chybička se vloudila

I když, jak se to vezme...


Nový systém

Na nový systém známkování prvorozeného si asi budu zvykat dlouho a kvituji s povděkem, že mu holduje zatím jen velice málo profesorů. Myslím, že kdyby někdo náhodou zaslechl náš první rozhovor týkající se tohoto tématu, volá nám rovnou Bohnice:

"Ahoj Míšo, tak co ve škole?"
"Ale jo, dobrý, dostal jsem dvacetčtyřku z informatiky!"
"???"

52 komentářů:

  1. Super! Jsem ráda, že mé děti už si budou tohle užívat ony se svými (možnými) dětmi....

    OdpovědětVymazat
  2. Ty zážitky se školou tvých synků jsou fakt legrační, ale upřímně řečeno, tedy psáno, jsem ráda, že já už je mám za sebou. Mnohdy mě přinášely mrtvičné stavy...

    OdpovědětVymazat
  3. Tomu říkám pořádný článek... Od každého trochu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoji kluci opravdu nezklamou, zase jsem se pobavila To hodnocení už asi chce vyšší dívčí   

    OdpovědětVymazat
  5. No tedy, čeho my se dočkáme třeba u vnoučat, když už tady je takové hodnocení. Máš opravdu kreativní školáky.   

    OdpovědětVymazat
  6. Pobavila jsem se. Tomu hodnocení nerozumím, jsem ráda za tu klasiku, ktará byla za mých školních let.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, tvoje rodina a ty nikdy nezklamete

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem fakt k nepoužití. Nechytla jsem se u žádného z příkladů

    OdpovědětVymazat
  9. Nepochybuji o tom, že některé zvuky máme opravdu hodně podobné .

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Taky se těším, až se jednou, coby babička, budu bavit nad školními zážitky mých potencionálních vnoučátek a nad tím, jak to mí synkové budou dobře snášet .

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: Dvacetčtyřka z informatiky je úplné nic proti třicetčtyřce z minulého týdne!

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Články v této rubrice už takové bývají, spousta střípků na jedné hromadě .

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: Díky . Naštěstí je to hodnocení jen u jednoho předmětu, jinak by mi z toho počítání, jak si syn ve škole vede, asi praskla hlava .

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: To jsem moc ráda . Já tomu hodnocení celkem rozumím, celkový výsledek je v procentech, ale klasika je klasika.

    OdpovědětVymazat
  15. Vtipné, ta dvacetčtyřka nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  16. Kdyby mi někdy náhodou chyběla léta na základce a na střední, můžu se skvěle zasmát u tebe. Díky! (slovní úlohy jsou vždycky strašně pitomé, když se to tak vezme. )

    OdpovědětVymazat
  17. Dvacet čtyřky z informatiky značí:

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Dvacetčtyřku minulý týden trumfla třicetčtyřka .

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Nemáš vůbec zač, myslím, že ani ty jsi za svůj studentský život nebyla o zážitky ochuzená, obzvláště ten, co vedeš teď, je zajímavý a pestrý!

    OdpovědětVymazat
  20. Ali Čaja z Paláca30. listopadu 2019 v 21:14

    Ak ti stačí svetlovlasá s mierne prešedivelými vlasmi... už som na ceste. Ale jedna fľaša vína málo

    OdpovědětVymazat
  21. Furt lepší než dostat z i formstiky řekněme 10+2i, to už by se člověk neorientoval vůbec... Zas vzbudit se až po 95. hodině není nic moc, když den má 24 hodin... Pomalu by si člověk myslel, že už je na onom světě...

    OdpovědětVymazat
  22. U výtvoru s kobercovkou jsem se náhodou úplně zasnila. Jak já byla na střední krásně rozervaná! To jsem taky sesychala a zdechala.

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Nedělám si iluze, že se podobné nápisy, jako u tebe, nenajdou i na škole prvorozeného .

    OdpovědětVymazat
  24. [27]: S tím časem na budíku jsem vážně chvilku nechápala...

    OdpovědětVymazat
  25. [26]: Světlovlasá stačí, vína mám dost!

    OdpovědětVymazat
  26. [28]: Tak to se mi ulevilo, myslela jsem, že tyhle exotické hlášky jsou výjimkou!

    OdpovědětVymazat
  27. Haha, tak to jsem se pobavila, hlavně s tou 24

    OdpovědětVymazat
  28. Někde se už přechází na systém známkování A, B, C, D, E, F podle bodů. Směrem k dalším písmenům to odpovídá snížení známky a půl stupně. Maximum je 100 bodů, 91-100 je A a po desítkách to jde dolů, méně než 50 odpovídá F, což odpovídá pětce.

    OdpovědětVymazat
  29. [34]: Ta písmena znám z animovaného seriálu Simspsonovi , vím, že tohle známkování je v Americe běžné.

    OdpovědětVymazat
  30. Mám také schovaných pár takových skvostů, co můj syn vyhotovil ve svém dětství. Vede časopis "Blesk" -to je skutečná perla!

    OdpovědětVymazat
  31. Jsou vtipní. Asi mají po kom být. Taky bych si dala víno z kužele.

    OdpovědětVymazat
  32. [37]: My nemáme bujnou fantazii, jen jsme všichni tvořiví. A taky cyničtí .

    OdpovědětVymazat
  33. Jediné, co mě fakt, moc moc moc mrzí, je fakt, že už neexistují papírové žákovské, tedy hlavně na vyšších stupních a gymnáziích, strašně jsem se těšila, až budu učit a zapisovat do žákovských, ta elektronifikace mi to nějak, odcizuje... jinak, perly skvělé, ty se s kluky nenudíš

    OdpovědětVymazat
  34. [41]: U nás na prvním stupni ty papírové žákovské ještě jsou, nikdy bych netušila, že se jejich čtením tak obohatím .

    OdpovědětVymazat
  35. Pobavila jsem se... Dcera má akorát tak v online škole neomluvené hodiny a výtky, že nebyla na hodině. Tak vždycky zuřím, a pak se dozvím, že někde "reprezentovala" školu na soutěži, jen to systém neumí správně zaznamenat... Tak snad to nebude i na tom papírovém vysvědčení

    OdpovědětVymazat
  36. Ta 24 mě teda dostala. Co to je? to vůbec neznám...

    OdpovědětVymazat
  37. Má pravdu ten chlapec. Třeba já mívám někdy pocit, že už jsem spadla a seschla.

    OdpovědětVymazat
  38. [47]: Chudobko, já se z toho vzpamatovávám doteď, a to před týdnem přinesl dokonce 34!

    OdpovědětVymazat
  39. [48]:: Já mám zase někdy pocit, že už jsem i zdechla .

    OdpovědětVymazat
  40. Hele, ale zvuky máme společný taky! Netuším, co se na tom paní učitelce nelíbí - bože, já budu fakt oblíbená - no na dědu mít nebudu, ten bude do žákovský psát romány A ta 24ka? Boha jeho ovšem kobercovka mě fakt smíchy rozebrala

    OdpovědětVymazat
  41. [51]: Mně dostává asi úplně všechno, co se týká školy, financemi počínaje a 24 konče. Vlastně teď nedávno to už byla třicítka!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).